۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

TodayLink.ir - اخبار ایران و جهان

TodayLink.ir - اخبار ایران و جهان

Link to TodayLink.ir - اخبار ایران و جهان - Iran Breaking, World, Business, Sports, Entertainment News

پایان حاشیه‌ها در استقلال

Posted: 07 May 2010 11:58 PM PDT

۲۴ ساعت پس از مجادله لفظی فرهاد مجیدی و صمد مرفاوی، کاپیتان تیم استقلال از سرمربی تیم عذرخواهی کرد تا در آستانه‌ی دیدار حساس استقلال برابر الشباب عربستان این حاشیه از اردوی نماینده ایران رخت بر ببندد.

دعوت به همکاری در دبیرخانه مسجد مقدس جمکران

Posted: 07 May 2010 11:27 PM PDT

مرکز آفرینشهای هنری دبیرخانه مسجد مقدس جمکران از تمامی افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.

تصویری / اسناد مبارزاتی آیت الله مصباح یزدی در ساواک

Posted: 07 May 2010 10:51 PM PDT

http://fetyan.net/newsdetail-55-fa.html

فیلم // سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی

Posted: 07 May 2010 10:45 PM PDT

دکتر رفیعی سه شنبه شب چهاردهم اردیبهشت در مهدیه مسجد مقدس جمکران سخنرانی کرده است.

بازداشت ۸۰ دختر و پسر در پارتی شبانه

Posted: 07 May 2010 09:48 PM PDT

http://khademnews.com/fulltext_news.php?news_id=3984

صدور حکم تخریب مسجد حضرت فاطمه(س) در باکو

Posted: 07 May 2010 09:42 PM PDT

http://www.kayhannews.ir/890218/15.htm#other1508

عکس / مواظب باشید چی می خورید! ما گفتیم از شما نشنیدن

Posted: 07 May 2010 09:31 PM PDT

http://khademnews.com/fulltext_news.php?news_id=3970

پرتاب ماهواره جدید ایرانی به فضا در سال جاری

Posted: 07 May 2010 01:15 PM PDT

هم‌اکنون به صورت موازی حداقل ۶-۵ ماهواره در داخل کشور در برخی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در حال طراحی و ساخت است و در بحث ماهواره‌بر نیز همین‌طور است. طبیعی است که اگر ماهواره‌ای بسازیم که امکان پرتاب‌ آن را نداشته باشیم برنامه‌ جالبی نیست، زیرا بعد از آن باید برای پرتاب منتظر ماهواره‌بر بمانیم که در همین راستا توسعه پایگاه‌های پرتاب و توانایی پرتاب ماهواره‌های کشورهای دیگر نیز جزء برنامه کشور قراد دارد. در حال برنامه‌ریزی هستیم تا ماهواره‌های کوچک تحقیقاتی و کوچک کشورهای دیگر را نیز در صورتی که به ما رجوع کنند از این پایگاه‌ها پرتاب کنیم. امسال انشاءالله از داخل کشور پرتاب ماهواره خواهیم داشت و با محاسبات انجام شده ۲ پنجره زمانی در نیمه اول سال و نیمه دوم سال برای پرتاب مشخص شده است.

محمد جواد لاریجانی:انحرافات از دوران ریاست جمهوری هاشمی شروع شد

Posted: 07 May 2010 12:41 PM PDT

http://www.hamandishi.com/More_News.asp?id=76094

گسل های تهران فعال شده است

Posted: 07 May 2010 12:39 PM PDT

http://www.hamandishi.com/More_News.asp?id=76090

بازتاب رزمایش ولایت ۸۹ (وبلاگ ساست شیطان)

Posted: 07 May 2010 10:54 AM PDT

شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی از برگزاری رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که پیام مشترک رزمایش‌های ایران در منطقه خلیج فارس آن است که میدان هرگونه حمله نظامی علیه ایران محدود به منطقه‌ای مشخص نخواهد بود.

والکات به دنیای کتاب کودک پا گذاشت(وبلاگ پرسه های فرهنگی)

Posted: 07 May 2010 10:13 AM PDT

http://parsef.persianblog.ir/post/14/

اسناد رسوایی مصباح یزدی+عکس ….! (وبلاگ عمار)

Posted: 07 May 2010 09:23 AM PDT

بعد زیر همون مطالب ایشون چند تا اعلامیه ای که آقای مصباح امضا کرده برشمردن نکته جالب اینه ایشونی که می گفت مصباح یزدی بعد ۱۵ خرداد دیگه چیزی رو امضا نکرده چند سطر پایین تر به اعلامیه هایی اشاره کرده که مربوط به سالهای ۵۶و ۵۷ است به نظر شما این چی رو نشون میده؟بگذریم…

در نکوهش رفتار آن گروه خبیث

Posted: 07 May 2010 06:55 AM PDT

درباره رفتار دیروز اقلیتی از تماشاگران که نقاب از چهره گشودند و در موضوعی دخالت کردند که حق دخالتی برای آنها وجود نداشت . نه فرهاد مجیدی که مورد ستایش قرار گرفت و نه صمد مرفاوی که دعوت به حیا و رها و فرار شد ، فریب شعارهای نفاق برانگیز آن گروه از تماشاگران خبیث را نمی خورند که یک فصل تمام با نقاب هواداری از استقلال هر چه کردند ، تخریب و شیطنت و اجرای دستورهای افرادی بود که منافعی فعلا در استقلال ندارند!
چقدر زشت و ناپسند بود ، چقدر آزاردهنده و دردناک بود آن لحظه ای که عده ای ، « پابرهنه » در ماجرای یک دعوای تیمی دخالت کردند و با قضاوت نادرست و شعارهای تفرقه انگیز در تلاش بودند برای یک بار هم که شده در شرایط برد تیم استقلال هم بتوانند از جیب های گشاد اجیرکنندگان تراول چکی به چنگ آورند !

دفاع از صمد مرفاوی/ همه تیم باید تابع تصمیمات سرمربی باشند

Posted: 07 May 2010 06:49 AM PDT

در پی اتفاقات ناخوشایند بازی استقلال و راه آهن و بروز درگیری میان سرمربی و کاپیتان استقلال ، واعظی آشتیانی مدیر استقلال به خبرآنلاین گفت:« من به عنوان مدیر باشگاه می گویم آنچه در زمین مسابقه رخ می دهد ، تحت نظر سرمربی تیم به عنوان نفر اول کادرفنی است و هیچ کس حق سرپیچی از حرف های او را ندارد.»
آشتیانی با رد خبر درگیری لفظی مربی و کاپیتان تیمش در رختکن تیم گفت:« این گفته ها شایعاتی است که بر اساس شنیده ها شکل گرفته و دامن زده می شوند. در صحنه ای از بازی سرمربی تیم تصمیمی گرفته و او به عنوان نفر اول کادر فنی این اختیار را دارد. هرچه رخ داده در همان مستطیل سبز خلاصه شده و به رختکن تیم منتقل نشده است . »

«آیفون» زندگی زناشویی را به سقوط می‌کشاند! + عکس

Posted: 07 May 2010 06:15 AM PDT

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه "دیلی تلگراف"، در حدود ۲۷ درصد از زنان اعتقاد دارند که استفاده بیش از حد همسران آنان از اینترنت و سایر وسایل دیجیتال مانند آیفون و بلک بری زندگی آنان را مختل ساخته و دوست دارند که این گجت‌ها اصلا وجود نداشته باشند.

البته در این تحقیق سایر عواملی که مانع لذت بردن زوجین از زندگی زناشویی از دید زنان می شود..

عکس:سلامت قلب خود را با آیفون بسنجید!

Posted: 07 May 2010 06:13 AM PDT

شرکت اپل در حال کار بر روی یک ایده است که در آن استفاده حسگرهای بیومتریک در آیفون امکان‌پذیر می‌شود که در نوع خود یک فرایند فوق‌العاده به حساب می‌آید.

البته در این ایده قرار بر بکار بردن سنسورهای کاردیوگرافی در قاب آیفون است و سیستم کار نیز به این صورت است که وقتی شما تلفن همراه آیفون را در دستان خود می‌گیرید، سنسورهای کاردیوگرافی که در قاب آیفون قرار گرفته‌اند، می‌توانند ضربان قلب شما را اندازه گرفته و بر روی صفحه نمایش آیفون به اطلاع شما برسانند.

تصویر یک مرد با همسر عجیب و غریب خود سر میز غذا

Posted: 07 May 2010 05:10 AM PDT

یک مرد آلمانی با گربه خود ازدواج کرد.

شکایت از رئیس قوه قضا به محضر سلطان علی ابن موسی الرضا

Posted: 07 May 2010 04:42 AM PDT

این شکایتنامه ایست که برای تو نوشته ام ای سلطان از این همه ظلم و بی عدالتی،
آخر اینجا حضرت سلطان تویی سایه الله بر ایران تویی
شکوه ها آورده ام بر بارگات شکوه ها از رهبر و قاضی القضات

فرایند تبدیل پدر، به مجسمه تلخ (وبلاگـ آقای ِ کوچکـ)

Posted: 07 May 2010 04:40 AM PDT

یکی از ابهامات همیشگی ام در خصوص نقش پدر در تربیت و جایگاهش در پدر این بود که چگونه می شود که یک پسر جوان که سرشار است از جنب و جوش و شیطنت است – آنچنان که از حدفاصل دوران تحصیل که همه از بازیگوشی و ناآرامی اش شکایت دارند تا دوران قبل از ازدواج که بزله گو و خوش مشرب و بلند پرواز است – چگونه پس از ازدواج و بد تر از آن پس از «پدر» شدن، بدل می شود به یک «مجسمه تلخ»!

صحنه ای دیگر از کربلای ۵ شماره ۲ + عکس(خبرنگار اصولگرا)

Posted: 07 May 2010 02:45 AM PDT

http://www.h-bayani.blogfa.com/post-83.aspx

غائله ۲۳ آبان/ پرده ی دوم (وبلاگ ارمینه)

Posted: 07 May 2010 02:36 AM PDT

هاشمی رفسنجانی چند روز پس از اظهارات جسینعلی منتظری در مصاحبه ای با ایرنا پیرامون مسائل مهم داخلی و خارجی گریزی هم به موضوع مورد بحث در آن روزها که همان سخنان آیت الله منتظری بود می زند. در این مصاحبه وی نظرش را پیرامون وقایع اتفاق افتاده اینگونه ابراز می کند:

” تهدید جدی علیه نظام وجود ندارد، اما می شود گفت که مزاحمتهایی هست. در بعد داخلی مزاحمتها همین اختلاف های بی خودی است که نمونه اش را هفته گذشته دیدیم. حرفها و اقدام های کور، نامناسب و نسنجیده همانند آواز خروس های بی محل! وحدت ملی برای ما مهمترین پشتوانه است… اگر این وحدتی که محورش ولایت فقیه است آسیب ببیند، کشور آسیب خواهد دید. چنانچه وحدت را در کشور حفظ کنیم آسیبی به کشور نخواهد رسید.

غائله ۲۳ آبان ۷۶ / پرده ی اول (وبلاگ ارمینه)

Posted: 07 May 2010 02:35 AM PDT

در ۲۳ آبان سال ۷۶ چند ماه بعد از انتخاب سید محمد خاتمی و مصادف با ۱۳ رجب آیت الله منتظری طی سخنانی به انتقاد از مسئولان عالی رتبه کشور و بویژه آیت الله خامنه ای می پردازد، وی ضمن طرح مباحثی پیرامون ولایت فقیه، مرجعیت و اعلمیت در فقه به دخالت رهبری در انتخاب کابینه سید محمد خاتمی اشاره کرده از رئیس جمهور منتخب می خواهد به پشتوانه رای ۲۰ میلیونی خود( البته آیت الله منتظری در سخنانش آرای سید محمد خاتمی را چندین بار به اشتباه ۲۲ میلیون می خواند) در برابر رهبری بایستد و زیر بار فشارها نرود، بعدها اما گفته شد آیت الله خامنه ای تنها نسبت به انتخاب وزیر اطلاعات صحبتهایی با سید محمد خاتمی داشته و اظهار نظر کرده بود و در مورد دیگر وزیران هیچ مخالفت یا نظر خاصی را بیان نکرده بود و بعد هم تمامی وزرای معرفی شده به مجلس با رای اعتماد نمایندگان در کابینه سید محمد خاتمی مشغول به کار شدند. حتی وزرایی که بحث هایی در مورد ایشان مطرح بود من جمله عطاء الله مهاجرانی.

نمک نشناسی به سبک افاغنه! (وبلاگ صلیب نقره ای)

Posted: 07 May 2010 01:53 AM PDT

در حالی که جمهوری اسلامی ایران در دهه گذشته میلیون ها مهمان ناخوانده افغانی را مورد پذیرایی قرار داده این روزها رسانه های این کشور فضا سازی و جوسازی های مسمومی علیه دولت و ملت ایران به راه انداخته اند که نشانگر نمک نشناسی آنان است…………….

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر