۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

خبرهای سیاسی

فیروزآبادی، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح : بستن تنگه هرمز به تصمیم فرمانده کل قوا (خامنه ای) بستگی دارد

  رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: ما طرح بستن تنگه هرمز را داریم ولی اجرای آن به عهده فرمانده معظم کل قوا است.

سردار سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رئیس کل ستادنیروهای مسلح در حاشیه هجدهمین همایش سالانه فرماندهان نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران در خصوص ورود ناو هواپیمابر آمریکا به خیلج فارس گفت: قضیه حضور و نقش آمریکا در منطقه مسئله تامین منافع ابرسرمایه ‌داری و آمریکا و صهیونیسم در منطقه است.

وی افزود: اما طبق آنچه فرماندهان آمریکایی اعلام کردند، این تحرکات ناو هواپیمابر جرج واشنگتن برای پشتیبانی از جنگ افغانستان و مقابله با دزدان دریایی است.

فیروزآبادی در ادامه در خصوص اظهارات غربی‌ها مبنی بر نیروهای جدید گفت: در مورد وسایل جمع آوری مین که مدتی صحبت آن را می‌کنند و می‌گویند به منطقه می‌آوریم مربوط به این است که می‌‌خواهند به اعراب منطقه اطمینان دهند مسیرهای صادرات و کشتیرانی را باز نگه می‌دارند. آنها هر روز به یک روش از کشورهای عربی ‌نفت خیز باج می ‌گیرند.

وی افزود: یک روز با مستقر کردن رژیم صهیونیستی، یک روز با تجهیز صدام و یک روز به بهانه موشک‌های ایران و استقرار سامانه های ضد موشک که یکی از سران عربی می‌گفت ما اصلا نمی‌دانیم این موشک را آورده‌اند یا نه که اجاره‌اش را از ما می‌گیرند و حالا هم نوبت دستگاه‌های مین روب هوایی، ‌دریایی و زیر سطحی شده است.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه غربی‌ها اعلام کرده‌اند ایران توان بستن تنگه هرمز را ندارد، گفت: آنها برای دلخوشی خودشان می‌گویند که ما بلوف می‌زنیم که البته ما هم بنا نداریم که تنگه هرمز را ببندیم ولی طرح بستن آن را داریم که طرحی هوشمندانه و معقولانه است.

فیروز آبادی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح برای هر موضوعی طرح خود را دارند ولی تصمیم اجرای بستن تنگه هرمز به عهده فرمانده معظم کل قواست و شورای عالی امنیت ملی به ایشان مشورت می‌دهند.

 

 

 

پلمپ 87 رستوران سنتي و قهوه‌خانه درپي ارايه قليان به زنان + عکس

 

87 قهوه‌خانه و رستوران سنتي عصر شنبه در طرح ضربتي برخورد با قهوه‌خانه‌هاي متخلف در منطقه فرحزاد تهران پلمپ شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه سرکوب آزادیهای مردم ، ماموران پليس پايتخت عصر شنبه با مراجعه به منطقه فرحزاد تهران ضمن بازديد از قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌هاي سنتي اين محل، نسبت به پلمپ قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌هاي متخلف اقدام كردند.

به گزارش ايسنا، در اين طرح كه ماموران پليس امنيت، پليس اماكن و پليس امنيت اخلاقي به صورت مشترك حضور داشتند، ضمن برخورد با قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌هاي سنتي متخلف، افراد بدحجابي كه در اين مكان‌ها حضور داشتند را نيز دستگير كردند.

سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در گفت‌وگو با ايسنا از پلمپ 87 رستوران سنتي و قهوه‌خانه متخلف در منطقه فرحزاد تهران خبر داد.

وي در تشريح عمليات در منطقه فرحزاد گفت: ماموران معاونت نظارت بر اماكن پليس امنيت عمومي تهران بزرگ عصر شنبه از بيش از 100 رستوران سنتي و قهوه‌خانه در منطقه فرحزاد تهران بازديد كردند كه از اين ميان 87 رستوران سنتي و قهوه‌‌خانه داراي تخلف را پلمپ كردند.

 

 

تجمع مربیان مهدهای کودک مقابل مجلس

خانه ملت: جمعی از مربیان مهدهای کودک از تمام استان‌های کشور امروز جلوی درب شمالی مجلس تجمع کردند.

صبح امروز ( یکشنبه ۲۵ تیر) جمعی از مربیان مهدهای کودک سراسر کشور به علت نبود امنیت شغلی و اخراج از محل کار در مقابل درب مجلس تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با اعلام اینکه هم‌اکنون با اخراج از محل کار٬ مشکلات اقتصادیشان تشدید شده است٬ بر لزوم کمک و حمایت مجلس از این گروه تأکید کردند.

همچنین این گروه اعلام کردند که در هفته آینده با شروع علنی مجلس بار دیگر در مقابل نهاد قانونگذاری تجمع می‌کنند.

 

 

تصويب تشکيل يگان انتظامي شهرداري تهران

 

واحد مرکزی خبر : فرمانده نیروی انتظامی از تصویب تشکیل یگان انتظامی شهرداری تهران برای تامین امنیت در تفرجگاه‌ های شهر خبر داد.

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش سراسری معاونان اجتماعی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره حضور پلیس در تفرجگاهها پرسید گفت : مراحل نهایی تشکیل یگان انتظامی شهرداری تهران را با شهرداری تصویب کردیم و از ستاد کل نیروهای مسلح نیز مصوبه اش را گرفته ایم و در شهرداری همه زمینه های اجرایی مهیا شده است.

وی افزود : فکر می کنم اگر کار با این روال و سرعت پیش برود از سال آینده یگان انتظامی شهرداری همه این تفرجگاه ها را بی نیاز از حضور مداوم نیروی انتظامی خودش بتواند پوشش بدهد ، مگر در آنجایی که زورشان نرسد و قانون پیش بینی کرده باشد که پلیس مداخله کند .

سردار احمدی مقدم گفت : هم اکنون نیز اثر حضور نیروی انتظامی در تفرجگاه ها امنیت ایجاد کرده است و مردم تا پاسی از نیمه‌شب در تفرجگاه‌ها حضور دارند و این نشان از وجود امنیت و احساس امنیت در میان مردم است .

فرمانده ناجا درباره برگزاری تورهای شاد گفت: ‌تور باید شاد باشد و تور شاد با توری که اخلاقیات را رعایت نمی کند متفاوت است .

وی افزود : توری که اخلاقیات را رعایت نمی کند از نظر ما جرم است لذا پلیس اماکن نیز بر این صنف و آژانس ها نظارت دارد اما اینگونه نیست که همه تورها اینگونه است اما تخلف نیز کم و بیش است و در صورت مشاهده با آن برخورد می شود .

سردار احمدی مقدم درباره عرضه و تولید کنندگان لباس های نامناسب نیز گفت : کنترل صنف های لباس فروشی انجام می شود اما ممکن است فردی لباسی را بخرد و آن را کوتاه یا تغییراتی در آن اعمال کند .

 

 

صالحی: ایران آماده برگزاری نشست با مخالفان سوریه است

 

ایسنا : علی اکبر صالحی صبح یک‌شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دبیرکل جدید مجمع تقریب مذاهب اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره تحولات سوریه گفت: در این ارتباط پیشنهاد‌های خوبی داده شد که پیشنهاد شش ماده‌ای کوفی عنان و پس از آن پیشنهاد دیگری در جهت تقویت آن ارائه شد و ما اعلام کردیم از تمامی اقدامات کوفی عنان حمایت می‌کنیم.

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به این که حقایقی خود را نشان می‌دهد که امید فراوان نسبت به برون رفت بحران سوریه وجود دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با معارضان سوریه نشستی داشته باشد و آنان را به ایران دعوت کند و ما این آمادگی را داریم که شرایط برای گفت‌وگوی بین معارضان (مخالفان اسد) و دولت سوریه را فراهم و تسهیل کنیم.

صالحی تصریح کرد:‌ در این راستا ما معتقدیم موضوع سوریه باید به صورت سوری ـ سوری حل شود و هیچ چیزی و هیچ قاعده و حکومتی از بیرون تحمیل نشود.

 

وزیر ارشاد: حجاب یکی از معیارهای انتخاب فیلم‌های برتر جشنواره فجر می‌شود

 

ایسنا : سیدمحمد حسینی درباره‌ روند حذف روز ملی سینما و پیگیری این وزارتخانه در تازه‌ترین اظهارنظر گفت: «پیشنهادها به شورای انقلاب فرهنگی می‌آید و در آنجا به درستی تعیین خواهد شد چه روزهایی در متن و چه روزهایی در حاشیه تقویم باشد.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره وضعیت پروژه «لاله» و اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با آن توضیح داد: «دوستان سینمایی پیش از این توضیح داده‌اند و در آینده و فرصت مناسبی توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.»

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره وظایف نهادهایی همچون صدا و سیما و سینما و تئاتر در رابطه با فعالیت‌های بنیاد مد و لباس ایرانی اسلامی گفت: «قطعا ما در حوزه فیلم نمی‌توانیم این داستان را تحکیم کنیم، چون مربوط به بخش خصوصی است، اما در جشنواره فیلم فجر امسال یکی از معیارهای برگزیدن فیلم‌های برتر را منوط به حجاب و عفاف و استفاده از الگوهای مناسب دانسته‌ایم که خود می‌تواند در این زمینه مشوق باشد.»

 

 


1عکس زیبا

عکس/ بهترین خانه دنیا !

درآمد روزانه یک متکدی در مشهد

زنی که روزانه 25 لیتر آب می خورد

چهره متفاوت حاکم دبی در بریتانیا (عکس)

عابدازده به پرسپولیس پیوست+عکس

پشت پرده گرانی اخیر مرغ

هلال ماه رمضان جمعه قابل رویت است

عکس/ خیابان انقلاب سال 1336

در گفت و گوی مرسی با ملک عبدالله چه گذشت؟

حادثه ناگوار در برنامه فتیله ای ها+عکس

تصاویر/ حمله پرندگان به یک تمساح

برخورد با بدحجابی در یک کنسرت دیگر+عکس

وخامت حال ملک عبدالله در دیدار مرسی+عکس

گران‌ترین آپارتمان جهان در ژاپن

هشدار نسبت به استفاده از ایمیل‌های ملی

به "Firefox OS" سلام کنید + تصاویر

دومین دوره مسابقات قرآن كریم مدارس علوم دینی اهل سنت ‌استان‌های خراسان برگزار می‌گردد

122 روحانی اهل سنت سیستان و بلوچستان از سفر حج بازگشتند

برهنگی دختر مصری؛ اتفاق یا توطئه؟

زمان آغاز صدور کارت هوشمند ملی

آقازادگان ایرانی را تحریم کنید

اندر احوالات گاف های بی بی سی فارسی

شبكه تلویزیونی سلامت می آید


--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر