۱۳۹۳ اسفند ۲۹, جمعه

Fw: Fwd: Fw: Fwd: Fw: Fwd: {تفريح و سرگرمي}, [25429] شرمنده

با سلام
آقای شهبازی یا همان سپنتای عزیز یک کتاب فرستادند که قسمت اولش  زندگی خاک شده بود. این داستان سرگذشت یک یتیمی بود که می خواست شاعر شود. او از هیچ شروع کرد و در انتها در محله ای از تهران ارباب شد. ولی به خواسته اش نرسید. لذا کل زندگی اش به زیر خاک رفت و هیچ نماند.
در مورد فنون نویسندگی ، چند قانون هست که بیشترش را شما می دانید.
 یکی نوشتن جمله است.  دوم داشتن هدف است. سوم تصویر سازی است. و انتهایی آن شروع به نوشتن و آنرا در معرض دید دیگران قرار بدهید. 
گروه جای خوبی است برای تمرین نویسندگی 
چون اولاً کسی شما را نمی شناسد. 
دوم هم اگر نوشتار شما اشکالی داشته باشد به شما تذکر سازنده می دهند و اصلاح می شود.
شما مطالب زیادی می فرستید. بنظرم قسمت بیشترش ، مطلب خودتان باشد.
ولی شما از این به بعد یک کاری کنید. آن مطالبی را که خودتان نوشته اید بنویسید که مطلب خودتان است. تا زمینه اصلاح و ماندگاری اش  همانطور که خانم طوسی نوشته بودند، انجام شود. 
---------- Forwarded message ----------


From: ستاره <rira.2012@gmail.com>
Date: Wed, 18 Mar 2015 14:47:04 +0330
Subject: Fwd: Fw: Fwd: Fw: Fwd: {تفريح و سرگرمي}, [25389] شرمنده
To: taf_sar <taf_sar@googlegroups.com>

ضمن تشکر از دوستان عزیز که به بنده لطف دارند
وممنون از آقای قربانی عزیز به خاطر زحمتی که کشیدندوآقای موحدزاده گرامی که
همیشه به من لطف دارند
راستش من خودم رو در حد شما نمیدونم وحقیقتا بااینکه به توانایی خودم ایمان
دارم هنوز به طور جدی
تصمیم به خلق آثاری نگرفتم.آخه نویسندگی هم رمز ورازهای خودش رو داره و ابزار
و استعداد خاصی رو میطلبه.حداقل حداقلش یک محیط آروم و یک فکر راحت لازم داره
که من فعلا ندارم
من حساب کردم تو کل24ساعت حدود یک ساعت واسه خودم قت دارم که واسه خلق اثر
کافی نیست
ولی همیشه در رویاهام نوشتن یک رمان آرزوم بوده..که از حالا اگر شروع کنم
باتوکل برخدا در سن70سالگی شاید تموم بشه که اونم خیلی دوره دیگه حوصله همه سر
میره انصافا

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
"تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.



--
Taybeh Toosi


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر