۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

Re: سلام

با سلام و خوشامد به شما منهم مثل شما جدیدا رادیو گلها رو کشف کردم و این موهبت دراین ماتمکده و ناکجا آباد هوای نفسم شد و با من عجین شد.
وقتی مجبورم که کامپیوترم رو خاموش کنم و سر کار برم به طور احمقانه ولی عاشقانه من از خواننده و رادیو گلها اول معذرت میخوام بعد کلید آف رو کلیک میکنم شما هم حتما من مثل از ایمیل های رادیو دوستان لذت خواهید برد و مثل من از این ارتباط الکترونیکی که اغلب پر از مهر است لذت خواهید برد .البته اگر بتونید بعضی ایمیل هارو ندیده بگیرید این لذت همواره با شما خواهد بود مثلا جوکهای لوسی رو که راجع به ترکها و رشتی هاو بقیه هموطنان مینویسند رو به حساب رادیوگلها نذارید بلکه به حساب تفکر خیلی پوچ نویسنده بذارید که خودشون رو دوست رادیو گلها میدونند.وقتی مثل من که 30هزار کیلومتر دور از وطنم هستم بتونید خودتون رو در ظیهرالدوله با بقیه دوستان مجسم کنیدآنوقت از اتنخابتون و پیوستن به رادیو گلها سلولهای شادی رو در رگهاتون پیوند زده اید. وقتی مثل من که خسته
و گرفته وغریب این شهر سی ساله ام به رادیو گلها پناه میبرید تولدی دوباره پیدا خواهید کرد
وقتی مثل من نگران این بشید که نکنه این رادیو و امکان لذت بردن رو از دست بدم آنوقت بدانید که دوست صمیمی رادیو گلها هستید.
عکسها . مقاله ها و خبرهایی که دوستان از ایران مینویسند این فاصله را با جادویی از بین میبرد و حس خواهی کرد با اینکه نادیده ای ولی در کنارشان هستی
وقتی قبل از خواندن ایمیل های خصوصی ات اول ایمیل های دوستان رو میخونی وبا قلبی هزاربارشکسته خبر راجع به خانه ابدی استاد بنان رو میخونی و بغضت به سیل تبدیل میشه بدون از
 . دوستان واقعی رادیو گلها هستی
وقتی نمیتونی از نظر فیزیکی در جمع ظهیرالدوله باشی چشمهاتئ ببند و مجسم کن که اونجا هستی بهد که دوستان عکسهای گرد هم آیی رو میفرستند خودت رو دستهایی ببین که اون عکسها رو گرفته و خودت رو سایه اون درختی ببین که دوستان در کنارش تار نواختند و درد مشترک رو و آرزوی مشترک رو مرحم رساندند
دوست من رادیو گلها برای من در زمستان سخت روزهایم بهار آورد و این بهاربا گلهای نازه و رنگارنگ و سبز و با شاخه گل و جاویدان آمد من برایت همه آنچه که من دارم و بیشتر آرزو میکنم
سیما -ونکوور - کانادا
2010/5/1 دنيا <diba.arami@gmail.com>
با سلام
از /انجا كه من به موسيقي سنتي و فرهنگ و هنر و تمدن غني كشورم علاقمند
هستم گروه شما رو انتخاب كردم تا ازاين طرييق بتونم اطلاعاتم رو بيشتر
كنم.
                                                         با تشكر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر