۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: hamed

اشعارى از ابو سعيد ابوالخير
اشعارى از شاعر نامى ابوسعيد ابوالخير خراسانى كه در حاشيه مجمع الدعوت است و براى هر كدام خواصى ذكر كرده است .
جهت گشايش كارها به اسم يا فتاح

اى خالق ذوالجلال اى بار خداى

 

تا چند روم در به در و جاى به جاى .

 

يا خانه اميد مرا در بر بند

 

يا قفل مهمات مرا در بگشاى .

به اسم افوض امرى الى الله بخوانيد

الله به فرياد من بيكس رس

 

لطف و كرمت تمام عالم را بس .

 

هر كس به كسى و حضرتى مى نازد

 

جز درگه تو ندارد اين بى كس ، كس .

جهت وسعت رزق و دفع عسرت

يا رب زقناعتم توانگر گردان

 

بر نور يقين دلم منور گردان .

 

اسباب من سوخته سر گردان

 

بى منت مخلوق ميسر گردان .

جهت وصول مهمات به اسم يا كافى المهمات

در هر سحرى با تو همى گويم راز

 

بر حضرت تو همى كنم رازو نياز.

 

بى منت بندگانت اى بنده نواز

 

كار من بيچاره درمانده بساز.

جهت گشايش كارها

اى آنكه بملك خويش پاينده توئى

 

در ظلمت شب صبح نماينده توئى .

 

كار من بيچاره قوى بسته شده

 

بگشاى خدايا كه گشاينده توئى .

جهت وسعت رزق به عدد اسم على كه صدوده است

اى كرده تو را خدا ولى ادركنى

 

اى كرده تو را نبى وصى ادركنى .

 

دستم تهى و لطف تو بى پايان است

 

يا حضرت مرتضى على ادركنى .

جهت گشايش به اسم يا خالق الخلق

اى خالق خلق رهنمائى بفرست

 

اى رازق رزق در گشائى بفرست .

 

كار من بيچاره گره در گره است

 

رحمى بكن و گره گشايى بفرست .

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر