۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

مجله پزشکی مادر - خبرنامه شماره 13

عشق ورزی دردناک

عشق بازی یکی از لذت بخش ترین فعالیت های انسانی است. آنگاه که هم رایی و همراهی باشد، دو تنی که در هم می آویزند و در هم می پیچند، با ناز و نوازش، با بوس و کنار می آغازند.

ادامه...


فهرست چک آپ های دوره ای

1- کلسترول: کلسترول خون خود را از سن 20 سالگی به بعد حداقل هر 5 سال یک بار چک کنید. LDL ،HDL و تری گلیسیرید خون نیز اهمیت زیادی دارند.

2- فشار خون: فشار خون خود را هر 2 سال یکبار چک کنید.

3- تست دیابت: چنانچه به فشار خون بالا و کلسترول بالا مبتلا میباشید تست دیابت بدهید.

ادامه...

 

دوره های نامنظم در خانمها

اغلب زنان بین 11 تا 13 بار در سال، پریود می شوند. با این حال در مورد شما این امر میتواند متفاوت باشد. ممکن است شما بیشتر یا کمتر و یا دوره ای نامنظم داشته باشید.

ادامه...

 

چرا من اینقدر با پدر ومادرم جنگ دارم؟

لباسی که می پوشید . غذایی که می خورید . رنگ دیوارهای اطاق خوابتان . جایی که می روید و چگونگی رسیدن به آنجا . کسانی که با آنها رابطه دارید . زمانی که به خواب می روید .


ادامه...

 

نحوه صحیح ایستادن، نشستن و خوابیدن

هنگامی که در مورد سلامتی صحبت بـه میان می آید بی تردید وضعیت صحیح قرارگیری بدن شما هنگام فعالیتهای گوناگون در راس فهرست عوامل مهم سلامتی قرار خـواهد گـرفـت زیـرا بـه انـدازه تغذیه مناسب، ورزش، پـرهـیـز از مواد الکلی و مـخدر و سیگار در حفظ سلامتـی بـدن موثر میباشد. وضـعـیت صحیح قرارگیری اندامها کمک مـی کند تا کـارهـایـتـان را بـا انـرژی بیـشتـر و اسـتـرس و خـستگی کمتر به انجام رسانید.

ادامه...

 

همه چیز در مورد دیالیز

کلیه ها مسئول فیلتر کردن و در واقع تصفیه کردم مواد زائد از خون هستند. دیالیز عملیاتی است که جایگزینی برای بسیاری از وظائف و مسئولیت های طبیعی کلیه ها می باشد.

ادامه...

سرطان کلیه

سرطان کلیه یکی از ۱۰ بیماری خطرناکی است که بین سنین ۵۰ تا ۷۰ سالگی شایع تر  است و  ۲ تا ۴٪ بیماریهای بدخیم سرطان را شامل می شود. مردان بیشتر از زنان (۶۰٪) به آن مبتلا می شوند.

ادامه...


مجله پزشکی مادر از عموم علاقه مندان و متخصصان دعوت به همکاری می کند.

Email: info@3-m.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر