۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

20 Bazi & Wallpaper & Abzar Mobile & NarmAfzar ..... Jadid

 

 

   

 

 

100 فيلم شاهكار سينما

کیت دو سیم کارته + هدیه

مجموعه پرتابل + فلش 2GB

تی شرت نستعلیق - سفید

شارژر هندلی موبايل

تی شرت نستعلیق - مشکی

شارژر ليتيومی موبايل

تلویزیون دیجیتال DVB-T (جدید)

بلوتوث برای کامپیوتر

کمربند لاغری ویبروشیپ

شارژر موبايل 3 در 1

شانه سر جادویی

لامپ پلاسما usb

هندزفری جادویی + هدیه

فروش ويژه

---------------------------------------------------------------------

http://www.kamyabonline.com/picture/led.jpg

ساعت پوما LED طرح زيبا مشكي مناسب براي پسر ها و دختر خانم هاي شيك با قيمت استثنايي كلي فروشي براي اولين بار اماده خريد شده است!
يك مدل ساعت فوق العاده مناسب براي جوانان امروزي بسيار زيبا و سبك در كل يك طرح خاص كه هنوز وارد بازار نشده با رنگ مشكي بسيار زيبا با بند باكلاس!
شما نفر اول باشيد! قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت مكمل زيبايي و جذابيت شما با ضمانت به همراه جعبه شيك و 2 عدد باطري
صفحه نمایشی بسیار جالب که در زمانی که شما نیازی به روشن بودن ساعت ندارید کاملا سیاه است و کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید تا صفحه به طرز خارق العاده ای روشن شود

قيمت فقط 12900 تومان زير قيمت موجود براي خريد روي عكس خريد پستي كليك كنيد

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

فروش ويژه عينك سه بعدي + درايور هاي سه بعدي ساز كامپيوتر

لذت تماشاي فيلم هاي سه بعدي و بازي كردن بازي هاي سه بعدي كامپيوتري با عينك سه بعدي اناگليف اصلي ! لنز اين عينك كاملا اصلي بوده و تاييد كيفيت سه بعدي سازي ان 100% است! جنس اصلي را از ما خريداري كنيد!

عینک 3 بعدی+ 1 دي وي دي درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر+ بازی هاي هیجان انگیز کاملا 3 بعدی+ كارتون سه بعدي و ... فقط 6800 تومان
فروش ويژه عينك سه بعدي زير قيمت بازار به دليل استقبال بي نظير بازديد كنندگان محترم فقط 6800 تومان به همراه 1 دي وي دي بازي كارتون و عكس (اين عينك در فروشگاه هاي ديگر با قيمت هاي بالايي عرضه ميشود اما ما بدليل خريد عمده اين محصول, ما با كيفيت ترين محصول را با قيمتي كمترار همه جا به شما عرضه ميكنيم)
اگر هيجان را دوست داريد!اگر دوست داريد فيلم هاي سه بعدي ببينيد ! اگر دوست داريد بازي هاي سه بعدي انجام دهيد!عينك سه بعدي  به همراه كليپ و كارتون و عكس هاي سه بعدي + نرم افزار درايو سه بعدي ساز كامپيوتر با كم ترين قيمت نسبت تمام فروشگاه هاي اينترنتي و حتي بازار(اين عينك در بازار با قيمت 12 هزار تومان به فروش ميرسد)
نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!هچمنين فروشگاه ها و افرادي كه به تعداد بالا اين محصول را نياز دارند ميتوانند به قيمت هاي نازل كلي از ما خريداري كنند براي سفارش از طريق تماس با ما اقدام كنيد
براي خريد روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و ادرس و مشخصات خود را وارد نماييد تا براي شما ارسال گردد و مبلغ را بعد از تحويل جلوي درب منزل پرداخت كنيد قيمت فقط 6800 تومان

-------------------------------------

Adventure Pinball: Forgotten Island - بازی پین بال ماجراجویی در جزیره دور افتاده

در این پست میخواهیم یک بازی جدید ماجرایی بسیار زیبا و جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی زیبای Adventure Pinball: Forgotten Island همانطور که از نامش پیداست یک بازی ماجرایی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد. در این گیم شما با طلسمی از طرف یک شیطان مبارزه خواهید کرد و باید جزیره ی خود را نجات دهید. در این طلسم شما با اژدها ، آتشفشان های فعال ، کوسه های خون آشام اطراف جزیره و غیره مبارزه می کنید و در آخر می بایست طلسم را شکسته و بازی را به پایان ببرید.
در این بازی کامپیوتری دقت و به کار بردن هوش بسیار اهمیت دارد و هر عمل شما عکس العملی خواهد داشت که باید با تفکر همراه باشد. در بازی، شما رقابت هایی نیز با توپی نقره ای خواهید داشت که بقای شما در بازی به این رقابت ها بسته است پس سعی کنید بازی را هوشمندانه دنبال کنید. این بازی پین بال ماجراجویی از نظر گرافیک نیز بسیار خوب بوده و به صورت سه بعدی طراحی گشته است و عموما مورد علاقه و توجه کاربران بوده است. این Game که سایت کمیاب آنلاین آن را برای شما عزیزان مهیا نموده است به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نداشته و می توان گفت بر روی تمام pc ها قابل اجراست و برای تمام سنین مناسب می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی:

    * ویندوز: 95 / 98 / 2000 / Me
    * پردازنده: پنتیوم 2 800MHz یا معادل
    * رم: 64 MB
    * آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0
    * کارت گرافیک: 16 MB (سازگار با DirectX 8.0)
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

ادغام و تركيب فايلهاي ويدئويي با Boilsoft Video Joiner v6.22 Build 132

گاهي پيش آمده كه شما بخواهيد تكه هاي فايلهاي تصويري را به يكديگر بچسبانيد و در نهايت يك فايل تصويري بزرگتر را ايجاد كنيد. در اين ميان نرم افزار Boilsoft Video Joiner مي تواند بهترين ابزار و دستيار براي شما باشد.شما به وسيله اين نرم افزار مي توانيد خيلي سريع و تنها با چند كليك تكه هاي فايلهاي تصويري خودتان را با هر فرمتي به يكديگر بچسبانيد.
شما به راحتي مي توانيد فايلهاي با فرمتهاي AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV را با يكديگر ادغام كنيد. در محيط كاربر پسند و ساده اين نرم افزار شما مي توانيد تنها با چند كليك و با سرعت فوق العاده فيلم هاي با فرمتهاي مختلف را به يكديگر بچسبانيد. امكان وصل فايلهايAVI ، MPEG به يكديگر،فايلهاي RM، WMV / ASF،فايلهاي MP4 و 3GP،فايلهاي MKV ، FLV،فايلهايRMVB ، VOB همه و همه در نرم افزار Boilsoft Video Joiner كه تقديم به تمامي شما دوستان کمیاب آنلاین مي كنيم.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Boilsoft Video Joiner v6.22 Build 132 :
- محيط كاربر پسند و استفاده آسان از برنامه
- پيوند فايلها از انواع مشابه با سرعت فوق العاده
- پشتيباني از اتصال فايلهاي AVI،Divx،MPEG-4
- پشتيباني از اتصال فايلهاي MPEG-1 و MPEG-2
- پشتيباني از اتصال فايلهاي ويدئويي VOB
- پشتيباني از اتصال فايلهاي RM و RMVB
- پشتيباني از اتصال فايلهاي ASF ، WMV ، WMA
- پشتيباني از اتصال فايلهاي 3GP-3G2
- پشتيباني از اتصال فايلهاي MP4-mp4, .m4a, .m4v
- پشتيباني از اتصال فايلهاي MKV
- پشتيباني از اتصال فايلهاي FLV و MTS
- پشتيباني از اتصال فايلهاي MPEG صوتي و رسانه هاي صوتي ويندوز
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

دانلود عکس های زیبا از ماشین فراری برای دسکتاپ کامپیوتر - wallpaper Cars Ferrari

مجموعه 25 والپيپر اتومبيل فراری پس زمينه دسکتاپ کامپيوتر براي شما دوستان عزيز تهيه کرده ايم . اين والپيپر ها مخصوص صفحه دسکتاپ کامپيوتر است . والپيپر ها در سايز 1920x1200 مي باشد و ميتوانيد آن ها را از سايت کمیاب انلاین دريافت کنيد . اميد واريم که از عکس پس زمينه هاي Ferrari لذت ببريد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما با Throttle 6.7.26.2010

این نرم افزار از طرق گوناگون باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما می شود.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    * - افزایش سرعت دانلود از اینترنت
    * - ایجاد تغییرات در تنظیمات رجیستری ویندوز به منظور افزایش سرعت اینترنت
    * - ایجاد تغییرات در تنظیمات مودم و سازگار کردن هرچه بیشتر مودم با سیستم عامل
    * - مناسب برای هرنوع کانکشنی Dial up, DSL, ADSL, Cable, ISDN و Satellite internet connections
    * - کارکرد بسیار آسان
    * - محیط زیبا و البته ساده

و ...
این نرم افزار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد.
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

دانلود تم ویندوز سون و تبدیل آن به لئوپارد - Snow Leopard Theme For Windows 7 July 2010

Snow Leopard Theme  نام پوسته ای می باشد که ویندوز ۷ شما را به محیط جذاب و دیدنی سیستم عامل لئوپارد تبدیل می نماید و می توانید از این محیط زیبا نهایت لذت را ببرید. از ویژگی های این تم آن است که ، ساختار ویندوز شما را به هم نریخته و به راحتی می توانید در صورت خسته شدن از این تم ، آن را برداشته و به شکل اولیه ویندوز ۷ بازگردید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

ساخت آسان انیمیشن های فلش و GIF با Sothink SWF Easy v6.3.630

امروزه فضای اینترنت تنها محلی برای سرگرمی و وقت گذرانی نبوده و عده ی بسیاری از آن به عنوان یک محل کسب درآمد استفاده می کنند . حتما شما تا به حال به سایت  های زیادی مراجعه کرده و با تصاویر متحرکی که درباره ی کالا و یا خدماتی اطلاع رسانی می کنند رو به رو شده اید . این تصاویر متحرک که بنر های تبلیغاتی نامیده می شوند در دو فرمت ، یکی GIF که از فرمت های تصویری بوده و دیگری SWF که از فرمت های فلش می باشد ساخته می شوند . به طور معمول از نرم افزارهای فتوشاپ و فلش برای ساخت این بنر ها استفاده می شود که به دلیل پیچیده بودن ابزارهای موجود در آنها ، به سادگی نمی توان طراحی  مورد نظر را انجام داد . Sothink SWF Easy نام یک نرم افزار ساخت بنر می باشد که همانطور از نامش پیداست سادگی کاربری یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود . از این رو با کم ترین دانش کامپیوتری وتنها با چند کلیک می توانید بنر خود را بسازید . این برنامه علاوه بر بنر توانایی ساخت دکمه های فلش ، آلبوم های عکس فلش و کارت های تبریک را نیز داراست .

ویژگی های کلیدی :
- ساخت بنر ، آلبوم عکس و دکمه در قالب فایلهای فلش با استفاده از طرح های آماده
- طراحی بسیار حرفه ای فلش
- در اختیار داشتن منابع بزرگی از فلش نظیر دکمه ، بک گراندهای دینامیک ، اشکال مختلف و …
- تهیه خروجی های AVI و GIF از فایلهای فلش
- ایمپورت کردن فایلهای SWF و فایلهای ویدیویی به صورت مستقیم
- پشتیبانی از فرمت های صوتی مشهوری نظیر MP3 و WAV
- محیط کاربر پسند

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

بازیابی پسوردها با Passware Kit Enterprise & Forensic v10.0.1772

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و  تست کنید.

 قابلیتهای کلیدی نرم افزار Passware Kit Enterprise & Forensic v10.0.1772  :
- بازیابی رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل
- امکان ریست کردن رمز عبور مدیران نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- بازیابی رمز عبور و اطلاعات دیسکهای سخت رمز نگاری شده با BitLocker
- حذف رمزهای قرار داده شده با سیستم TrueCrypt
- بازیابی کلمه عبور برای آرشیو PGP،virtual disks و keyring files
- پشتیبانی و استفاده از پردازنده های چند هسته ای
- استفاده از پایه های بازیابی رمز عبور Dictionary , Xieve , Brute-force , Known Password/Part , Previous Passwords
- امکان بازیابی و کشف رمز عبور اتصالهای اینترنتی
- امکان کشف رمز عبور سایتها
- بازیابی و کشف رمز عبور حسابهای اینترنتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
- و …

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

جدول کلمات متقاطع فارسی Raya Jadval v2.6

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند.
این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

قابلیت های کلیدی نرم افزار Raya Jadval v2.6:
- محیطی زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم برنامه
- امکان ساختن جدول
- دارای آرشیو جدول به‌روز
- قابلیت چاپ جدول‌ها
- امکان استفاده از راهنمای حل جدول
- عدم نیاز به برنامه‌های جانبی
- کاملاً رایگان و بدون محدودیت
- و...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي در Great best 3D Wallpapers Part 11

مجموعه بيش از 150 تصوير زيبا و منحصر به فرد كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. گروه گرافيكي کمیاب آنلاین باز هم دست به جمع آوري تصاوير گرافيكي براي شما گرافيست ها زده است. اين مجموعه با كيفيت ريزوليشن 1600x1200 ميباشد كه با كيفيت فوق العاده ميتواند مناسب براي كارهاي گرافيكي و همچين پس زمينه دسكتاپ شما باشد كه جلوه زيبايي را به طرح ها و سيستم شما خواهد داد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

دانلود بازی تارزان برای کامپیوتر Tarzan action game

این بازی کامپیوتر که جزو بازی های قدیمی اکشن کامپیوتر میباشد ، بازی تارزان نام دارد.
بازی Tarzan Action Game با کمترین گرافیک قابل اجراستی و نیاز به هیچ گونه نصبی ندارد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

-------------------------------------

دانلود بیشتر :

Persian Adventure Pinball: Forgotten Island - بازی پین بال ماجراجویی در جزیره دور افتاده

Persian ادغام و تركيب فايلهاي ويدئويي با Boilsoft Video Joiner v6.22 Build 132

Persian دانلود عکس های زیبا از ماشین فراری برای دسکتاپ کامپیوتر - wallpaper Cars Ferrari

Persian دانلود نرم افزار ویرایش فیلم های مورد نظر با Xilisoft Movie Maker v6.0.2.0310

Persian افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما با Throttle 6.7.26.2010

Persian نرم افزار تبدیل فرمت MKV به سایر فرمت ها Aone Ultra MKV Converter v3.6.0525

Persian طراحی ایکون های زیبا با IconCool Studio 7 Pro v7.20.10720

Persian Plato Video Joiner 11.07.01 Portable - نرم افزار چسباندن فایل های ویدئویی به هم

Persian نرم افزارهاي مديريت فايلهاي تصویریTube Hunter Media Center v4.1.4196.0

Persian ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 292

Persian ۱۵ والپیپر جدید و بسیار زیبا در سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای موبایل

Persian مجموعه ۳ تم جدید و بسیار زیبا برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ نوکیا

Persian نرم افزار نمایش فول اسکرین تصویر تماس گیرنده سری 60 ورژن 3 و 5 Smartphoneware Best Full Screen Caller v4.00

Persian ضبط با كيفيت صدا با نرم افزار HiFi Recorder

Persian ويرايش صدا با Shuangs Audio Editor

Persian دانلود تم ویندوز سون و تبدیل آن به لئوپارد - Snow Leopard Theme For Windows 7 July 2010

Persian ورژن جدید محبوبترین و قدرتمندترین برنامه مدیریت فایل موبایل X-plore-v1.50

Persian برنامه ALON Software MP3 Dictaphone v2.98 – پلیر قدرتمند و ضبط بدون بوق مکالمات تلفن همراه

Persian سری جدید تم برای : n96,n95,n79,n78 – S60v3

Persian ساخت آسان انیمیشن های فلش و GIF با Sothink SWF Easy v6.3.630

Persian بازیابی پسوردها با Passware Kit Enterprise & Forensic v10.0.1772

Persian پشتبان گیری از اطلاعات توسط GFI Backup 2010 3.1.20100713

Persian WebcamMax v7.1.7.2 - افکتهای زیبا و تصاویر بامزه درکنار تصویر زنده وبکم شما

Persian تهیه ی نسخه پشتیبان و ایمیج با O&O DiskImage Professional Edition v5.5.100

Persian جدول کلمات متقاطع فارسی Raya Jadval v2.6

Persian تغييرات در ويندوز، ترمیم یا بهینه‌سازی توسط پارمیس Parmis v3.0

Persian تقويم الكترونيكي اشانتيون طرفه نگار سال 1389

Persian HDDScan 3.3 Portable - نرم افزار پرتابل اسکن هارد دیسک

Persian کپی تمامی فرمت های DVD توسط DVD Cloner Platinum 7.50.997

Persian ارسال و دریافت فکس رنگی و منشی تلفنی با VentaFax Business 6.3

Persian بازی ورزشی و جذاب بدمینتون Counter Smash

Persian JPEG Imager 2.4.6.263 فشرده ساز حرفه ای تصاویر

Persian لذت وبگردي با Firefox 3.6.8

Persian دانلود نرم افزار مخصوص باطری لپ تاپ ها - BatteryBar v3.4.1.480

Persian ساخت Screen Saver حرفه ای با Axialis Screen Saver Producer

Persian تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي در Great best 3D Wallpapers Part 11

Persian ابزار نظارت بر هاست Advanced Host Monitor Enterprise 8.68

Persian دانلود بازی تارزان برای کامپیوتر Tarzan action game

Persian Advanced eLearning Builder v3.6.17بزاری برای ساخت آموزش ها و امتحانات مجازی و کامپیوتری

Persian مطلع شدن از آپدیت وب سایت ها با Aignes WebSite Watcher 2010 10.3

Persian دومین شماره از ماهنامه تخصصی الکترونیکی سیستم های مدیریت محتوای فارسی

Persian مجموعه آیکون وکتور جشن تولد

Persian ایجاد فایل های دسته ای Bat با Dr.Batcher 2.0.2

Persian وكتور هاي زيبا با موضوع گل

Persian تهیه اسکرین شات و فیلم از محیط بازی ها توسط FRAPS 3.2.3

Persian تجربه اي متفاوت در چت و گفتگوی اینترنتی با mIRC 7.1 Final

Persian میکس جالب موزیک ها با MP3 Remix for Windows Media Player/Winamp 3.811

Persian بازیابی پسورد در برنامه های مختلف با Password Recovery Bundle 2010.1.50

Persian Mytoolsoft Watermark Software 2.7.3 - نرم افزار واترمارک و تبدیل فرمت گروهی عکس

Persian مجموعه ۱۰ تم جدید و بسیار زیبا برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ نوکیا

Persian پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با Splash Pro 1.1.0

Persian سازماندهی کردن تصاویر دوربین های دیجیتال به کامپیوتر با Smart Photo Import 1.8.4

Persian SSH Explorer 1.95 - نرم افزار ریموت ادمین سرور با پروتکل SSH

Persian تغییر آسان آی پی توسط Super Hide IP 2.1.1.2

Persian ورک تایم نسخه ۳٫۰ یادآوری برای کارهای شما

Persian مجموعه کارت ویزیت سری ۵

Persian بررسی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر های شبکه با Nsasoft Network Hardware Inventory Software v1.0.2.0

Persian آرشیو کردن فیلم ها توسط eXtreme Movie Manager 7.0.7.3

Persian مدیریت دانلود قدرتمند , Internet Download Manager 6.0 Beta

Persian رایت سریع سی دی و دی وی دی با Cheetah DVD Maker v1.23

Persian Anti Trojan Elite 5.0.7 - نرم افزار آنتی تروجان ممتاز

Persian JPEGView 1.0.21 Portable - نرم افزار نمایش و ویرایش عکس

Persian Battle Tanks 0.9.8083 - بازی تانک های جنگی

Persian پخش انواع فایل های چند رسانه ای توسط MEDIA Revolution v3.1.6

Persian بهینه سازی و مدیریت بهتر ویندوز هفت باYamicsoft Windows 7 Manager v1.2.7

Persian نهایت قدرت در تبدیل با نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate v5.4.0.6

Persian ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 132

Persian R-Drive Image 4.7 Build 4714 - نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری از اطلاعات هارد دیسک

Persian Blue Tranquility - Theme for Windows 7 - آرامش با رنگ آبی تم زیبا برای ویندوز 7

Persian تبدیل سریع و اسان فرمت ها با Aiseesoft HD Video Converter v5.0.18

Persian حفاظت از مرورگرهای وب توسط Sandboxie 3.46

Persian اسکن شبکه های محلی توسط MyLanViewer 4.0.0

Persian ساخت صفحات PHP توسط PHPMaker 7.1

Persian تایپ آسان توسط Breevy 3.03

Persian ساخت CD های صوتی با Fox Audio CD Burner 7.4.4.233

Persian DAEMON Tools Net 4.36.0310

Persian دانلود و تبدیل فایلهای ویدیویی یوتیوب توسط Alive YouTube Video Converter 2.6.0.2

Persian کپی از فیلم های DVD با DVD neXt COPY SimpleX 4.0.6.3

Persian استخراج فایل صوتی از فیلم های دی وی دی توسط Xilisoft DVD Audio Ripper 6.0.7.0707

Persian Android Games Pack - مجموعه بازی های موبایل مخصوص سیستم عامل آندروید

Persian Beginning MS Excel 2010 - کتاب آموزشی اکسل 2010

Persian آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 نسخه ی 4 تاريخ 2010.07.27

Persian طراحی لوگو های جذاب با نرم افزار AAA Logo 2010 Business Edition v3.10

Persian مرتب سازی ارتباطات شما با GSA Email Verifier 1.83

Persian ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 291

Persian PDF-XChange Viewer Pro 2.054.0 - نرم افزار حرفه ای نمایش فایل های Pdf

Persian مترجم آنلاین گوگل برای کلاینت ها Client for Google Translate Pro 4.7.420

Persian ایجاد تصاویر پانورما (۳۶۰ درجه ای) با PanoramaStudio 2.1.2

Persian بازیابی فایل ها از هارد دریو فرمت شده ICare Format Recovery Software 2.1

Persian نرم افزار آب و هوا با نام MyWeather 1.0.1 (قابل حمل)

Persian بهینه سازی و افزایش کارایی رم با Uniture Memory Booster 6.1.0.5282

Persian تبدیل فرمت های چند رسانه ای با نرم افزار فوق العاده قدرتمند MediaCoder 0.7.5.4703 - Portable

Persian ColorCube 1.0 PC Game - بازی سه بعدی پازل مکعب رنگی

Persian ایجاد فریم های زیبا برای تصاویر با نرم افزار AMS Framing Studio 3.15

Persian بزرگ نمائی عکس بدون افت کیفیت با نرم افزار PhotoZoom Pro 3.8.1 Final

Persian سوئیچ کردن شبکه های مختلف توسط Mobile Net Switch 3.81

Persian نرم افزار دانلود کلیپ از سایتهای پخش آنلاین Aiseesoft YouTube Downloader Pro v5.0.16

Persian بازی لمسی جدید و حرفه ای فکری بنام AR Pirates v1.00 S60v30v5

Persian ابزار کامل کار با دی وی دی DVDFab 7.0.8.0 Final

Persian اسکریپت فروشگاه – مدیریت آجاکس

Persian قالب Aggrepress برای سیستم pligg

Persian جلوگيري از دستكاري فايلها با Access Administrator - 5.11

Persian بازی جذاب shrek forever after با فرمت جاوا مخصوص گوشی های صفحه لمسی

Persian ویرایش حرفه ای تصاویر با بهره گیری از Ashampoo Photo Optimizer 3.v3.12.0257

Persian بازی فکری جذاب Blast Bloxx با فرمت جاوا

Persian بازی جدید و سرگرم کننده Hamster Homie با فرمت جاوا

Persian دانلود والپیپر اتومبیل تویوتا برای دسکتاپ کامپیوتر - wallpaper Cars Toyota

Persian دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی - CD Roller v8.70

Persian Bandwidth Monitor Pro 3.4.979 - نرم افزار حرفه ای نمایش پهنای باند مصرفی

Persian نرم افزار ساخت آسان فلش های حرفه ای با SWiSH Max3 2009.11.30

Persian مدیریت بر IPod با بکارگیری Mediafour XPlay 3.5.0

Persian ساخت بازی دو بعدی و سه بعدي توسط برنامه Game Maker 8.0 Pro

Persian انتخابی مطمئن برای بهینه سازی رجیستری با Wise Registry Cleaner Pro 5.41.293

Persian نرم افزار فلش پرتابل قرآن Quran Flash 2010 Portable

Persian نرم افزار محبوب پخش کننده مولتی مدیا Winamp Pro 5.58 Build 2985

Persian دانلود نرم افزار کنترل و تغییر سرعت فن کیس کامپیوتر - SpeedFan 4.41 Final

Persian مجموعه ای جدید از ۵تم بسیار زیبا برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ نوکیا

Persian ضبط فیلم های تلویزیونی توسط Micro Video Capture v7.0.0.897

Persian پشتیبان گیری از فایل ها و داده ها با Super Flexible File Synchronizer 5.04

Persian نرم افزار پخش کننده قدرتمند Spider Player PRO 2.4.5

Persian مجموعه 37 عکس زمینه جدید و فوق العاده Mobile Picture

Persian ساخت پوستر های با کیفیت توسط RonyaSoft Poster Printer (ProPoster) 3.01.11

Persian تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي در Birds Wallpapers

Persian مبدل کامل فرمت های مولتی مدیا JamVideoSoft Media Convert Master 10.0.2.2

Persian نرم افزار حرفه ای پشتیبان گیری O&O DiskImage Professional 5.5 Build 100

Persian Acebit Password Depot v5.0.1 - نرم افزار مدیریت بر رمزهای عبور

Persian ساخت اتوران های حرفه ای با AutoPlay Media Studio v8.0.2.0

Persian BurnAware 3.0.1 Pro - نرم افزار رایت کم حجم دیسک

Persian قویترین پلیر امروزی با نام Daum PotPlayer 1.5 Build 23312 Beta

Persian ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 131

Persian مدیریتی کامل بر اسناد PDF با PDF Suite Professional Edition 2010 v9.0.41.39278

Persian ساخت فریم های زیبا برای عکس ها با Picget PhotoShine v3.44

Persian برطرف کردن مشکلات رجیستری با نرم افزار Error Repair Professional v4.2.3

Persian با نرم افزار Face Smoother v2.54 چهره افراد را گریم کنید

Persian نرم افزار مدیریت و افزایش سرعت دانلود HiDownload Platinum 7.89

Persian طراحی آسان صفحات وب با WYSIWYG Web Builder v7.0.2.0

Persian مدیریت و بهینه سازی گزینه های منوی کلیک راست توسط Moo0 RightClicker Pro 1.40

Persian محافظت از کپی فایل های فلش با SWF Protection 2.0

Persian ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف با مجموعه ابزار Tracker Software PDF-Tools v4.0.0184

Persian بازگردانی اطلاعات از دست رفته با Undelete Plus 3.0.1.712

Persian ارسال و دریافت فکس رنگی و منشی تلفنی با Venta Fax & Voice Private 6.5.112.307

Persian ساخت فیلم دی وی دی با نرم افزار قدرتمند Free Sonne DVD Creator 5.0.2030

Persian طراحی آسان صفحات گرافیکی وب با Site Grinders 2.1.1

Persian طراحی اشیای ۳ بعدی با Flow Architect Studio 3D 1.3.3

Persian ویرایش آسان فایلهای ویدیویی توسط OpoSoft Video Editor 6.0

-------------------------------------

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه ایران کمیاب هر روز ايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه ایران کمیاب، اينجا رو کليک کنيد..

-------------------------------------

یادش بخیر قدیما  
 خاطرات دوران كودكی

داستانهای شركت سوپراسكوپ (Super Scope) رو یادتونه قرار بود 48 داستان ناطق
منتشر كنه كه هنوز به نیمه نرسیده بود نمی دونیم چی شد كه بسته شد !




صدای مرتضی احمدی رو تو قصه زیبای علیمردان خان رو همه ما كه بچه های دهه 50 هستیم خوب یادمونه ...

داشت عباسقلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
اسم او بود علیمردان خان
اهل منزل زدستش به امان
 و ...



دوست دارید یك بار دیگه همه اون داستانها رو بشنوید ؟

شاید پیش آمده باشه که کودک شما ازتون درخواست داستان کرده اما شما داستانی در ذهنتان برای تعریف نداشتید.... در اینجا ما مجموعه ای با عنوان 48 داستان را پیشنهاد می کنیم !
در این مجموعه شما با داستان های کاملا حرفه ای با گفتاری زیبا و دلنشین و با کیفیتی خوب مواجه هستید که میتونه ساعتها فرزند شما را سرگرم کنه. همه داستان ها به صورت موزیکال هست و مانند یک فیلم سینمایی هر کسی را به سفری طولانی و اسرار آمیز خواهد برد ...



بچه هاتونو از شنیدن این داستانهای زیبا که 20 سال پیش
خودتون از شنیدنشون لذت می بردید محروم نکنید.

خرید اینترنتی

قیمت: 4900 تومان     تعداد: 1 DVD


بیش از 55 داستان زیبای قدیمی و خاطره انگیز و نایاب رو در یك دی وی دی یكجا برایتان گرد آوردیم كه لیست این داستانها رو در زیر خواهید دید:


1. علیمردان خان
2. 3 بچه خوك ( گرگه بد گنده )
3. امیر ارسلان نامدار
4. داستان جن پینه دوز
5. سیندرلا
6. زورو
7. گربه چكمه پوش
8. پینوكیو
9. علیمردان در شهر شیطان
10. آلیس در سرزمین عجایب
11. انگشت طلایی
12. آرش کمانگیر
13. آوازه خوان های شهر قصه
14. بز بز قندی
15. دالی موشه
16. دزده و مرغ فلفلی
17. گالیور در جزیره كوتوله ها
18. گردن كج گلابی (با صدای مرحوم مقبلی و مرحوم مهر پرور)
19. غنچه گل سرخ
20. اولین مبارزه
21. غول خودخواه
22. گربه های اشرافی و گربه های زیر شیروانی
23. حسن و خانم حنا
24. حسن کچل
25. کدو قلقله زن

26. کرم شب تاب
27. خاله پیرزن ، گربه بلا موش ناقلا
28. 6 جوجه کلاغ و 1 روباه
29. آقا موش شکمو
30. خاله سوسکه
31. خاله سوسکه کجا میری
32. خرگوش ها و ستاره ها
33. ننه قوزی
34. سند باد
35. كوتی و موتی
36. ماه و پلنگ
37. شاپرك خانوم
38. شهر قصه
39. تُرُب
40. مری پاپینز
41. پری كوچولوی دریایی
42. پینوکیو ، آدمک چوبی
43. رامین و رامش در جنگل
44. خروس زَری، پیرهن پَری


قوقولی قوقو سحر شد سیاهی دربه درشد فرشته ها دویدن ستاره ها رو چیدن

خورشید خانم در اومد با یک شفق سراومد تا شب نکرده حاشا بچه ها بیاین تماشا ....

روباهه دمش درازه حیله چی وحقه بازه تا چشم رو هم بذاری میبینی وجود نداری ...

دیشب زن مش ماشالله مرغای محله رو خبر کرد پاشید واسشون یک چنگی چینه گفت زود بخورین و ....



خرید اینترنتی

قیمت: 4900 تومان     تعداد: 1 DVD


45. شهر موشها
46. شازده کوچولو
47. شنگول و منگول
48. شغال دانشمند
49. تیز چنگال ماهیچه دوست
50. تام انگشتی فسقلی
51. زبون دراز
52. لورل و هاردی با صدای دوبلورهای اصلی فیلم
53. زورو با صدای دوبلورهای اصلی فیلم زورو
54. دم گربه
55. حسن و گلی
56. آهنگ کارتون های قدیمی (ترانه های گلنار - هاچ زنبور عسل - از سرزمین شمالی - لاكی لوك - آنشرلی و پرین - و...)


شما هم حتما با هر کدام از این قصه ها یک دنیا خاطره دارید.

ساعت 9 شب یادتونه از رادیو آهنگ لالایی پخش میشد و بعدش یه قصه قشنگ ...
دوست دارید این آهنگ رو با تعداد زیادی از قصه هاش رو یكبار دیگه بشنوید ؟
اگه دوست دارید خاطرات كودكیتون رو با بچه هاتون قسمت كنید این دی وی دی رو تهیه كنید


متولی این سری داستانها (48 داستان) شخص خوش ذوقی به اسم علیرضا اکبریان بود که گروه بسیار حرفه ای و طنازی مثل آقای مرتضی احمدی، مرحوم کنعان کیانی، نادره سالار پور، خانم نوشابه امیری و … را دور هم جمع کرد تا در شرکت سوپراسکوپ داستانهای کلاسیک خارجی و ایرانی را به صورت Audio Book برای کودکان بازسازی و اجرا کنند.
تعدادی هم از سری كاست های قدیمی داستانهایی كه توسط بیژن مفید كارگردانی شده بود و تعدادی از داستانهای شركت قصه گو و ...

 

 

   

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر