۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [3056] خلاصه کوتاه شده taf_sar@googlegroups.com - 12 پیام در 12 موضوع

گروه: http://groups.google.com/group/taf_sar/topics

    Mansour Rezaei <mrezaei655@gmail.com> Aug 13 05:02PM +0430 ^
     
    جمله ای تاثیر گذار
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    [image: 1.jpg]
    موارد بیشتر...
    Mansour Rezaei <mrezaei655@gmail.com> Aug 13 05:01PM +0430 ^
     
    *عاشق بی انتظار مادر *
    *علم بهتر است يا ثروت؟، هيچکدام فقط ذره ای معرفت" *
    *دا* کر سی چنت بی. (يعنی مادر پسر موارد بیشتر...
    Mansour Rezaei <mrezaei655@gmail.com> Aug 13 05:05PM +0430 ^
     
    سه تا مرد داشتند با هم راجع به زنهاشون صحبت می کردند، اولی میگه من یه
    زن شمالی گرفتم، روز اول بعد از ازدواج من موارد بیشتر...
    Mansour Rezaei <mrezaei655@gmail.com> Aug 13 04:52PM +0430 ^
     
    *رز خوب و پر احساس ؛ خیلی ممنون بسیار زیبا بود از اینهمه لطف و مهربونی که
    نسبت به مردها ابراز کردی باز هم ممنون موارد بیشتر...
    Ahmad Shahbazy <sepanta2010@gmail.com> Aug 12 11:28PM +0430 ^
     
    چرا حروف روی کیبورد به صورت الفبایی چیده نشدن ؟<http://www.r2gblog.com/?p=524>
     
     
    بعضی چیزها اینقدر دیگه وارد زندگی ما شدن که موارد بیشتر...
    Ahmad Shahbazy <sepanta2010@gmail.com> Aug 13 08:35AM +0430 ^
     
    ---
     
     
    سيمين بهبهاني شاعر بزرگ ايران زمين درد كهنه زن
    ايراني را چه زيبا فرياد ميكند:
     
     
     
    زنی را می شناسم من موارد بیشتر...
 موضوع: من كي هستم
    Ahmad Shahbazy <sepanta2010@gmail.com> Aug 13 08:05AM +0430 ^
     
    این متن نوشته خانم " بلقیس سلیمانی" یکی از نویسندگان معاصر است
    من کی هستم؟!
     
    من« دوشيزه مکرمه» هستم
    موارد بیشتر...
    Ahmad Shahbazy <sepanta2010@gmail.com> Aug 13 08:29AM +0430 ^
     
    2010/8/13 <taf_sar+noreply@googlegroups.com<taf_sar%2Bnoreply@googlegroups.com>
    موارد بیشتر...

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر