۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

حاشیه های مراسم با شکوه تشییع پیکر محمد نوری

 
حاشیه های تلخ و شیرین مراسم با شکوه تشییع پیکر محمد نوری خواننده محبوب ایرانیان همچون متن این مراسم به یاد ماندنی خواندنی است.

به گزارش خبرنگار مهر در مراسم تشییع پیکر محمد نوری موج جمعیت همه چیز را تحت شعاع قرارداده بود به طوری که در همان آغاز مسئولان مراسم تصمیم گرفتند محل جایگاه را تغییر بدهند.
 
 
بعد از مراسم تشییع پیکر زنده یاد پرویز مشکاتیان این مراسم یکی از شلوغترین و پرجمعیت ترین مراسم تشییع پیکر یک هنرمند بود که به همین دلیل نیز حاشیه های بیشتری داشت در اینجا به برخی از این حواشی می پردازیم.

- علیرغم اینکه اعلام شده بود مراسم از ساعت 30/9 صبح آغاز می شود اما جمعیت قابل توجهی از ساعت 8 صبح در مقابل تالار وحدت گرد آمده بودند.
دفتر موسیقی ارشاد دراین برنامه همکاری خوبی با خانه موسیقی (برگزارکننده مراسم) داشت و ز ارائه هرگونه امکانات دریغ نورزیده بود.

- - هنگام پخش قطعه جان مریم با صدای محمد نوری جمعیت حاضر به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند و صدای هق هق گریه بلند بود.

- یکی از حاضران که مدعی بود از شاگردان استاد نوری است بعد از پایان سخنان داود گنجه ای با داد و فریاد از مجری تقاضای سخنرانی کرد که قائم مقام خانه موسیقی گفت شاگرد استاد نوری اگر می خواست اینجا باید می خواند نه اینکه داد و  فریاد کند.

- حرکت زشت یکی از افراد گروه کر با مجری ( در پایان برنامه ) که تا حدی جو را متشنج کرد با انتقاد بسیاری ازهنرمندان حاضر در مراسم قرار گرفت که این فرد به اصطلاح هنرمند چرا باید با قانونگریزی و بدون هماهنگی قبلی با ستاد برگزاری مراسم تقاضای خواندن متن بکند.

- عباس سجادی مجری این مراسم که با تسلط و اشراف خوبی برنامه را به پایان برد بیش از چند ساعتی نبود که از سفر چین بازگشته وعلیرغم خستگی راه خودش را به این مراسم رسانده بود.

- بهروز رضوی مجری صدا وسیما که در مراسم خاکسپاری پیکر نوری در بهشت زهرا حاضر بود برای دقایقی در کنار اجرای جمشید مجری مراسم شد.
- جمشیدی مجری مراسم بهشت زهرا که یک خط در میان از بهروز رضوی تشکر می کرد گفت : امروز از صدای آسمانی بهروز رضوی و صدای آرام محمد نوری بهره مند شدیم.

- درتمامی مراحل برگزاری این مراسم همسر و خواهرمحمد نوری (از بازماندگان درجه یک استاد) که سن بالایی دارند حضور داشتند.

- درغیاب مدیرعامل خانه موسیقی داود گنجه ای زحمات فراوان برای برگزاری این مراسم کشید اما در این میان علیرضا حیدری درانجام بهتر تشریفات همت بسیار به خرج داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر