۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

[iran7031:222]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن


Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032


مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این خامنه ای عجب بلایی شده است
طغیانگر بی حجب و حیایی شده است
می گفت خمینی نام شه را طاغوت
طاغوت زمان ماولایی شده است!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آهای آهای، آسید علی!
   
شهباز نخعی (مونتریال)
ای بر چماقداران ولی

ناحق نشین جای علی
از بس که پای منقلی
منگی ز چرت و تنبلی

آهای آهای، آسیـــــد علی
بزن به چاک، بی معطلی

ای نابکار خونخوار
ای با جنایت پیشه یار
کو چاره ات جز انتحار
یا الفرار و الفرار

آهای آهای، آسیـــــد علی
بزن به چاک، بی معطلی

ای ناجوانمرد پلید
دیوانه ی پر مکر و کید
ضحاک پیشت رو سپید
پایان کار تو رسید

آهای آهای، آسیـــــد علی
بزن به چاک، بی معطلی

ای رو سیاه دیو خو
با خون بگرفته وضو
درمانده ی بی آبرو
ای خلق ایران را عدو

آهای آهای، آسیـــــد علی
بزن به چاک، بی معطلی

دوران آقایی گذشت
وقت تن آسایی گذشت
شد هر چه فرمایی، گذشت
دیگر نمی پایی، گذشت

آهای آهای، آسیـــــد علی
بزن به چاک، بی معطلی

ای آیت زشتی و شر
ای مایه ی ننگ بشر
تو رهزنی، نه راهبر
شرمی نما، بس کن دگر

آهای آهای، آسیـــــد علی
بزن به چاک، بی معطلی

مام وطن بیدار شد
پیر و جوان هشیار شد
آماده ی پیکار شد
کار تو دیگر زار شد

آهای آهای، آسیـــــد علی
بزن به چاک، بی معطلی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
با 15 دلار باکره شوید ، پرده بکارت یک بار مصرف چینی وارد بازار جهان اسلام شد


پرده بکارت یک بار مصرف چینی وارد بازار کشورهای اسلامی از جمله حاشیه نشینان خلیج فارس شد.
به گزارش برخی خبرگزاری های حکومتی ،این محصولی است که سالها توسط چین ساخته می شود اما اکنون با ورود آن به برخی کشورهای خاورمیانه بحث آن در رسانه های مصری بالا گرفته است و حتی برخی خواستار ممنوعیت جدی این محصول شده اند. برخی رفتارهای افراطی باعث شده است که رفتار دورویی برای تظاهر به باکره بودن در این کشورها رواج روزافزونی پیدا کند و روشهای مختلفی از جراحی تا چنین محصولاتی به کار گرفته شوند.

چین كه یكی از بزرگترین تولید كنندگان محصولات مختلف در سراسر جهان است، اخیرا "پرده بكارت مصنوعی" تولید كرده كه آن را "پرده بكارت یك بار مصرف"‌ نامیده اند.پایگاه خبری الجوار در این باره نوشت:‌ گفته می شود قیمت هر یك از این كالا حدود 15 دلار است. تولیدكنندگان این كالای مصنوعی می گویند،‌ بیشترین كشور عربی - اسلامی كه از این محصول استقبال كرده، مصر است. تعداد زیادی از بازرگانان مصری برای گرفتن نمایندگی رسمی این محصول، به این شركت تولید كننده رفته و رقابت میان آنان شدت گرفته است.

گفته می شود این كالا قرار بود اوایل ماه رمضان وارد مصر شود، اما مخالفت شدید برخی علما و چهره های دینی این كشور با وارد كردن آن در این ماه موجب شد كه بازرگانان و واردكنندگان مسأله را به بعد از ماه رمضان موكول كنند. اما دسته ای دیگر از علما و چهره های دینی در كل با وارد كردن این نوع كالا به شدت مخالفند و آن را موجب نشر فحشا و فساد در جامعه می دانند.

این ابزار در واقع به افراد مرتكب عمل نامشروع، این امكان را می دهد كه طرف مقابل را فریب دهند. در همین راستا شیخ "عبدالمعطی البیومی" عضو مجمع پژوهش های اسلامی دانشگاه الأزهر و نماینده سابق كمیته دینی در پارلمان مصر با صدور فتوایی ضمن انتقاد شدید از ورود این كالا به كشورش، خواستار محاكمه و قصاص واردكنندگان آن شد.

از سوی دیگر شیخ "یوسف بدری" دیگر عضو مجمع پژوهش های اسلامی الأزهر حمایت كامل خود از فتوای شیخ "البیومی" را اعلام كرده و گفت: بنده 100% این فتوا را درست می دانم و از آن دفاع می كنم. به اعتقاد بنده علاوه بر اینكه وارد كنندگان این كالا باید قصاص شوند، استعمال كنندگان آن نیز باید مورد قصاص قرار گیرند. فكر می كنم 10 ضربه شلاق یا تبعید و حبس برای هر یك از استعمال كنندگان خوب باشد. شیخ "مصطفی شكعه" نیز در فتوایی مشابه خواستار اجرای شدید قانون در این باره شد زیرا استعمال این كالا را فریب مردان توسط زنان كه كاری حرام است دانست.
گفتنی است شیخ "محمود عاشور" از اعضای سابق دانشگاه الأزهر پس از صدور این فتوا توسط "البیومی" و تأیید شدن آن از سوی "بدری"، آن را رد كرده و گفت: اینگونه اظهار نظرات یك اجتهاد شخصی است. به نظر بنده به جای قصاص واردكنندگان، باید آنان را جریمه كرد تا دست از واردات آن بردارند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیح دلایل اصلی استعفای در دستخط نامه خیلی محرمانه موسوی در سال ۶۷ به خامنه ای
enghelabe-eslami.com

توضیح نشریه انقلاب اسلامی در هجرت: نامه آقای موسوی به آقای خامنه ای در مهر ماه سال ۱۳۶۷ در نشریه انقلاب اسلامی چاپ شده است. از آنجا که اخیرا آقای موسوی تهدید کرده است که علل استعفای خود را افشا خواهد کرد از آنجا نشریه انقلاب اسلامی در هجرت همان زمان این نامه را انتشار داده است، جهت اطلاع نسل حاضر دوباره آنرا منتشر میکنیم. یادآور میشود در آنزمان آقای هاشمی رفسنجانی ریاست مجلس را بعهده داشت.

بسمه تعالی
مقام محترم ریاست جمهوری
برای آنکه دشمنان اسلام و کشور نتوانند سوء استفاده نمایند، اینجانب در استعفانامه خود که برای رسانه ها نیز ارسال گردیده است، دلایل را ذکر نکردم. با این نیت که ذکر آنها انشالله در آینده برای کشورمان و دولتهای بعدی مفید باشد، بصورت خیلی خلاصه به بیان آنها می پردازم:

نخست وزیر ژاپن برای ریاست محترم مجلس و ریاست محترم مجلس برای نخست وزیر ژاپن نامه مینویسد و اینجانب در یک مراسم عمومی و مردمی از این ماجرا و متن نامه با خبر میشود.
آقای لاریجانی در جایی میگیود از پنج کانال با آمریکا تماس گرفته میشود و بنده بعنوان رئیس هیئت وزیران از این کانالها اطلاعی ندارم.
همه جا صحبت از سیاستهای خارجی دولت جمهوری اسلامی است. بدون آنکه دولت از این سیاستها که در همه جای کشور و جهان بیان میشود، خبر داشته باشد.

میرحسین موسوی

۱ ـ مسلوب الختیار شدن دولت در سیاست خارجی. امروز امور افغانستان و عراق و لبنان در دست جنابعالی است. نامه هائی به عنوان کشورهای مختلف نوشته میشود بی آنکه دولت از آنها خبری داشته باشد. (اینجانب به عنوان نخست وزیر از این نامه ها جز در موارد استثنائی و آنهم بطور اتفاقی بیخبرم). 
۲ ـ عملیات برون مرزی که بدون اطلاع و دستور دولت صورت میگیرد. شما بهتر میدانید که تاکنون فاجعه آفرینی و اثر نامطلوب آنها برای کشور چقدر بوده است. بعد از آنکه هواپیمایی ربوده میشود، از آن باخبر میشویم. وقتی مسلسلی در یکی از خیابانهای لبنان گشوده میشود و صدای آن در همه جا میپیچد، متوجه قضیه میشویم. پس از کشف مواد منفجره از حجاج ما در جده، اینجانب از این امر آگاه میشوم. متاسفانه و علیرغم همه ضرر و زیانی که این حرکت متوجه کشور کرده است، هنوز نظیر این عملیات میتواند هر لحظه و هر ساعت بنام دولت صورت گیرد.
۳ـ تجزیه سازمان برنامه و بودجه از نخست وزیری که به دلایل سیاسی صورت گرفت، از همان اول ضایعه آفرین بوده  و ادامه آن در شرایط نوسازی کشور فاجعه بار خواهد بود. متاسفانه این مشکل و مشکل وزرای مشاور، علیرغم طرح در شورای تشخیص مصلحت، به تاخیر افکنده شده و حل نگردیده است هر چند که بهرحال حق شورای تشخیص مصلحت است و اینجانب انتظاری در این خصوص ندارم.
۴ ـ تجزیه اقتدار مشروع و قانونی دولت و مسئولیت دولت و وزرا توسط شوراهای گوناگون.
۵ ـ عدم قدرت اینجانب به پاسخگویی در مقابل اعضا هیات دولت و نمایندگان محترم مجلس در مورد کارهائی که بدون اطلاع دولت، ولی بنام دولت، صورت میگیرد.
۶ ـ در خاتمه لازم میدانم بار دیگر یادآور شوم که این استعفا، العیاذ بالله، بمعنای قهر اینجانب از نظام و دولت جمهوری اسلامی و مسئولین انقلابی آن نیست که اگر هم بود، با توجه به عظمت انقلاب و ناچیزی اینجانب، یقینا نمیتوانست هیچ تاثیری در روند رشد و توسعه انقلاب اسلامی داشته باشد. این استعفا دلیل ناتوانی اینجانب برای کار بدلیل همین ناتوانی است و درست بدلیل همین ناتوانی است که اینجانب مسئولیت را از خود ساقط می بینم.
۱۴ شهریور ۱۳۶۷


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تبعيت از حكم ولی فقيه بر مراجع تقليد هم واجب است
iranpressnews.com
کیهان حکومتی: آيت الله مكارم شيرازي در پاسخ به اين استفتاء كه آيا تبعيت از حكم حكومتي ولي فقيه بر مراجع تقليد واجب است يا نه گفت: آري، واجب است.
به گزارش شبكه ايران، آيت الله مكارم شيرازي در پاسخ به 3 استفتاء درباره مفهوم و جايگاه ولايت فقيه، فتواي خود را به شرح ذيل بيان كردند.
سؤال: بيان مي شود كه ولي فقيه داراي شأن اداره جامعه اسلامي از ميان شئون ائمه(ع) مي باشد، سؤال من اين است كه آيا اين مطلب نوعي ورود به حريم ائمه(ع) نمي باشد؟
جواب: ما معتقديم اداره شئون جامعه اسلامي بايد از سوي خداوند كه خالق همه انسانهاست اجازه داده شود. (هرچند پذيرش مردم، وسيله پيشرفت اين هدف است) و نيز معتقديم كه ولي فقيه نماينده امام عصر «عليه السلام» در زمان غيبت است.
سؤال: آيا تبعيت از حكم حكومتي ولي فقيه بر مراجع تقليد هم واجب است؟
جواب: آري، واجب است.
سؤال: در صورتي كه در زمينه سياسي يا اجتماعي، حكمي از جانب رهبري جهت عامه شيعيان صادر شود آيا براي مقلدان ديگر مراجع تكليف مي آورد؟ در زمينه هاي ديگر چطور و چرا؟
جواب: در مسائل حكومتي، حكم ولي فقيه ] بر همگان[ مطاع است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شکار 7 خبر از میان گله پرشمار اخبار ایران
 1- هدی صابر، اندیشه پرداز ملی مذهبی که در خیابان ربوده شد، همچنان در چاه جمکران کودتای 22 خرداد غیب است. چون اعدام، ترور، بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و نمایش های دادگاهی پاسخ نداد، تیم های قتل های زنجیره ای را فعال کرده اند به این امید که این یکی پاسخ بدهد و از ترس زبان به کام بکشند!

2- کیهان شریعتمداری مژده داده است که حکم اعدام 6 نفر از تظاهر کنندگان ضد کودتا تائید شده است. البته مدعی شده که آنها عضو مجاهدین خلق بوده اند و از این 6 منتظرالاعدام اول اسم  فامیل را ذکر کرده که معلوم نیست نام کیست و اگر سازمان مجاهدین پس از 30 سال 6 فعال در حد اعدام بدلیل حضور در تظاهرات ضد کودتا دارد، پس فاتحه همه رجزخوانی های 30 ساله درباره بسته شدن دفتر مجاهدین خلق درایران برباد است!

3- یک سرنشین کشتی نفتکش ژاپنی بعنوان شاهد برخورد یک جسم نورانی به بدنه این کشی در صحنه ظاهر شده است. اظهارات او اشاره به شلیک موشک به سمت این کشتی است و شلیک کننده نیز از هم اکنون معلوم و مشخص. مقامات جمهوری اسلامی گفته اند دزدان دریائی به نفتکش شلیک کرده اند، اما مطبوعات و رسانه های تصویری و همچنین نتایج بدست آمده از تحقیقات اولین، راهزن را سپاه پاسداران می داند که خواسته بگوید از این کارها میتوانیم بکنیم.

4- مذاکرات 1+5 باید همین روزها شروع شود و جمهوری اسلامی اعلام داشته بدون هیچ قید و شرطی حاضر به حضور در این مذاکرات است. البته صورتجلسه را تغییر داده و گفته بر سر قطع تولید اورانیوم 20 درصدی آماده مذاکره است. این اسم رمز که مردم ایران نباید بفهمند ولی 1+5 باید بفهمد اینست که حاضریم بدون قید و شرط 1200 کیلو اورانیوم 3 و نیم درصدی را بدهیم و به جای آن برای راکتور تحقیقات پزشکی تهران اورانیوم 20 درصدی به ما بدهید. تقریبا همان توافقی که در مذاکره با برزیل و ترکیه بدست آمده بود. این پیشنهاد چند روز است از دهان های مختلف در جمهوری اسلامی طرح می شود اما هیچ عکس العملی از طرف 1+5 به آن نشان داده نمی شود، که معنای آن عقب بودن پیشنهاد ایران و توقعات دیگری است که 1+5 دارد. جمهوری اسلامی هم میداند اما نمی خواهد به روی خود بیآورد. ظاهرا ماجرا از این سطح و حتی سطح قبول قطعنامه ها نیز عبور کرده است.

5- حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان که تا چند ماه پیش یار حمام و گلستان پاکستان و ایران شده بود، همزمان با اعلام استراتژی جدید امریکا در افغانستان و روی ویکی لیکس رفتن اسناد سفارت امریکا در کابل که در آن جمهوری اسلامی متهم به تقویت نظامی طالبان و آموزش دادن به آنهاست، ناگهان فرمان را پیچانده و خود را از لب دره به وسط جاده رسانده است. او گفت امریکا و ناتو بجای آنکه در روستاهای افغانستان بدنبال طالبان باشد باید کانون های آموزش و ارتباط آنها را بمباران کند. مقامات جمهوری اسلامی به روی خود نیآورده و گفتند کرزای آدرس پاکستان را میدهد، اما خودشان هم میدانند که امریکا پاکستان را بمباران نخواهد کرد، بلکه ممکن است مشترکا ایران را بمباران کنند.

6- اوباما روز گذشته یک بیانیه تند و تیز منتشر کرد که در واقع در آن خواسته شده جمهوری اسلامی به معامله ای که بر سر بازگرداندن شهرام امیری (کارشناس اتمی و یا رئیس سایت اتمی قم) شده بود عمل کند و امریکائی های گروگان گرفته شده درایران را آزاد کند. این پیام را بصورت مستقل در همین شماره پیک نت میخوانید.

7- اخبار اعتصاب غذای زندانیان بند اطلاعات و امنیت اوین بر خلاف تصور حکومت بسرعت در جامعه پخش شده و اجتماع خانواده های آنها در مقابل دادسرای تهران به یک نمایش اعتراضی – خیابانی انجامید. حکومت هنوز نمی خواهد بپذیرد که دهه 1360 و بی خبری مردم و اعتماد آنها به به حاکمیت تمام شده و به همین دلیل است که کوچکترین اخبار مربوط به زندان، مربوط به جنبش سبز، مربوط به دیدار سران جنبش سبز و هر خبری در این رابطه بسرعت برق و توفان در سراسر ایران می پیچد و باز هم از بدنه حاکمیت به سمت جنبش گوشت می کند.


هفته، با واکنش ها و پیامدهای این 7 خبر، در کنار واکنش ادامه دار به سخنرانی احمد جنتی در کنار چاه جمکران آغاز شده است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جمکران : مسجد مخروبه ای که با میلياردها تومان حکومت اسلامی به بنای پر زرق و برقی تبديل شد

peykeiran.com





ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جمهوری اسلامی 40 میلیون یورو پول بی زبان مردم ایران را به زیمبابو هدیه می کند     
کیتی کیتی گفت: این مبلغ همچنین برای بازسازی نیروگاه اصلی زیمبابوه بمنظور افزایش تولید برق و کاهش سهمیه بندی و جیره بندی برق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
سفیر زیمبابوه در تهران از کمک 40 میلیون یورویی جمهوری اسلامی به کشورش برای هزینه در بخش انرژی خبر داد.
به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری پان افریکن، "نیکولاس کیتی کیتی" سفیر زیمبابوه در تهران گفته است که جمهوری اسلامی این مبلغ را برای بخش انرژی، بانکداری و پروژه های صنعتی در کشورش هزینه خواهد کرد.
کیتی کیتی گفت: این مبلغ همچنین برای بازسازی نیروگاه اصلی زیمبابوه بمنظور افزایش تولید برق و کاهش سهمیه بندی و جیره بندی برق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
سفیر زیمبابوه با اشاره به کمک های مالی جمهوری اسلامی به کشورش افزود: این تاسیسات منتظر ما هستند تا آنها را نجات دهیم. من اطمینان دارم که این به توسعه برنامه های اقتصادی ما کمک خواهد کرد.
وی همچنین از آغاز گفتگوهای کشورش با جمهوری اسلامی برای دریافت خطوط اعتباری بیشتر، بمنظور احیای بخش های کشاورزی، بهداشت و فناوری زیمبابوه خبر داد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گسترش خرافات در ایران

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیانیه ها و اعتراض ها در مورد ناپدید شدن محمد مصطفایی و بازداشت نزدیکان وی
سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به ناپدید شدن محمد مصطفایی، وکیل دادگستری، و بازداشت همسر و برادر همسر وی، از مقامات جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد تا از اذیت و آزار وکلای فعال در زمینه حقوق بشر دست بکشد. ه گزارش سازمان عفو بین‌الملل، محمد مصطفایی، وکیل دادگستری برخی از پرونده‌های حقوق بشری، از جمله پرونده بهنود شجاعی و سکینه محمدی، روز شنبه، ۲ مردادماه، برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به زندان اوین مراجعه و پس از بازجویی زندان را ترک کرده است. این در حالی است که مقامات زندان پس از خروج وی از زندان بار دیگر با وی تماس گرفته و وی را برای بار دوم به زندان احضار کرده‌اند. عفو بین‌الملل می‌افزاید معلوم نیست که آیا پس از این احضار دوم آقای مصطفایی به زندان مراجعه کرده‌است یا خیر. آقای مصطفایی در وبلاگ شخصی خود در مورد احضار اولیه به زندان اوین نوشته است که پس از مراجعه به زندان اوین «بازپرس شعبه درباره نحوه کمک و نجات موکلینم که در سن کمتر از ۱۸ سال مرتکب جرم شده بودند سوالاتی را مطرح نمودند. بیشتر سوالات پیرامون حسابی بود که برای پرداخت دیه به خانواده‌های مقتولین جهت اخذ رضایت از آن‌ها باز شده بود». وی در پایان نوشته است که پس از یک ساعت بازجویی، «بدون انتساب اتهامی» از دادسرای زندان اوین خارج شده است. پس از درج این مطلب، آقای مصطفایی در مطلب دیگری توضیح داده است که پس از بازجویی اولیه، باز هم با وی تماس گرفته و او را احضار کرده‌اند. وی در این مطلب که آخرین مطلب نوشته شده در وبلاگ شخصی آقای مصطفایی است نوشته است: «نمی‌دونم این دفعه چه مشکلی پیش آمده،‌ به هر حال فردا (یک‌شنبه) باز باید برم دادسرای اوین و شایدم امروز جلبم کردند.»
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پس از حرف زدن‌های طولانی حتما سکوت کنید
صدای افراد، نشان دهنده شخصیت و عواطف آنهاست و برای مراقبت از صدا، توصیه می شود پس از حرف زدن زیاد، حتما سكوت كنید!
برای محافظت از صدای خود، آب سیب، گلابی، هندوانه، خربزه، هلو و انگور بخورید.
دكتر نورمن هوگیكان افزود: بسیاری از وكلا، معلم‌ها، پدران و حتی خوانندگان دوست دارند از صدایشان مراقبت كنند.
پزشك دانشگاه میشیگان گفت: برای محافظت از صدای خود، آب سیب، گلابی، هندوانه، خربزه، هلو و انگور بخورید.
وی اضافه كرد: صدای افراد، نشان دهنده شخصیت و عواطف آنهاست و برای مراقبت از صدا، توصیه می‌شود پس از حرف زدن زیاد، حتما سكوت كنید!
مدیر مركز بهداشت صوتی ان اربور گفت: به عنوان مثال معلم‌ها نباید در هنگام زنگ تفریح حرف بزنند یا دخانیات مصرف كنند زیرا این نوع كارها، خطر ابتلا به سرطان حنجره را افزایش می‌دهد.
دخانیات، تارهای صوتی را تحریك می‌كند و فریاد كشیدن و صحبت كردن با صدای بلند در مناطق پر سر و صدا برای انسان بسیار زیانبار خواهد بود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر