۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

[iran7031:225]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن


Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032


مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تارنمای رسمی دولت موقت ایران از اول مهرماه فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد
نشانی اینترنتی این تارنما بزودی به اطلاع دوستان خواهد رسید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هنرپيشه يا خيانت پيشه ؟

ديدار تعدادي از آنها با رهبر جنجال و سر و صداي زيادي به پا کرد . اجباري بودن اين ديدار بسيار خنده دار و مضحک به نظر ميرسد . غم نان و معاش هم به گمان من در مورد کساني که امروز در اين تجمع به چشم ميخوردند ، کمي مسخره به نظر ميرسد . شهاب حسيني با اون ريش و پشم که يکي از سوپر استارهاي کنوني سينماي ايرانه يا الهام حميدي و افسانه بايگان و پروانه معصومي و .....  با دستمزدهاي نجومي که ميگيرن ، از سر اجبار نبوده که به دستبوسي رفته اند . دستمال به دستي احمد نجفي و حميد لولايي تهوع آور بود .  شريفي نيا و ده‌نمکي معلوم الحال هم که به تازگي همديگه رو پيدا کردن و شدن زوج هنري روباه و دُم مبارکش!

در آخر حيفم مياد از هديه تهراني که مفت مفت از امکانات جناب مشايي بهره مند ميشه ، اسمي نبرم . بخشيدن وام هاي ميليوني رقم بالا براي برپايي نمايشگاه عکاسي ، ضايع کردن حق هنرمندان عکاسيست که به حق بسيار حرفه اي تر و کار کشته تر از اين خانم در زمينه عکاسي هستند . اما چه کنند که جناب مشايي آنها را نمي پسندد و در کارهايشان اثري از نبوت و معاد مشاهده شده در کارهاي هديه تهراني را نمي بيند ! اگر اين خيانت پيشه ها هنرپيشه هستند گناه ماست و بس که به ديدن فيلمهايشان ميرويم و از آنها بدين طريق حمايت ميکنيم !

سعيد آقاخاني پشت به ملت و رو به ضحّاك!


شهاب حسيني !!


كامبيز ديرباز-  شاهرخ استخري – دانيال حكيمي!!


پروانه معصومي – افسانه بايگان – الهام حميدي – بهره افشاري


پروانه معصومي!


داريوش كاردان – حميد لولايي – حسن جوهرچي


اسامي هنرمند نماهايي که امروز با قاتل نداها و سهراب ها دست بيعت دادند

محمدرضا ورزي، مسعود جعفري‌جوزاني، سيروس مقدم، محمدحسين لطيفي، ابوالقاسم طالبي، شهريار بحراني، شهاب حسيني، ضياءالدين دري، پروانه معصومي، افسانه بايگان، الهام حميدي، محمدرضا شريفي‌نيا، كوروش زارعي، كيانوش عياري، اميرحسين شريفي، كامبيز ديرباز ، دانيال حكيمي، سعيد آقاخاني، حميد لولايي، شاهرخ استخري، فريدون جيراني، نادر طالب‌زاده، مجيد مظفري، احمد نجفي، داريوش كاردان، داوود ميرباقري و شهره لرستاني

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حقايقی از كانال فارسی1

چندی پیش علی مطهری ، نماینده تندرو مجلس و حامی دولت احمدی نژاد که گاه در جامه فردی مستقل و آزاد اندیش، خودش را نمایش می دهد، در مجلس شورای اسلامی حرفهایی زد که در کوران دعواهای مجلس و دولت بر سر بالا کشیدن دانشگاه آزاد و بایکوت خبری خبرگزاریهای دولتی به فراموشی سپرده شد، حال آنکه شدیداً نکات جالب توجهی را در بر داشت:
مطهری به ارگانهای سپاه پاسداران اعتراض داشت که چرا همانگونه که بر شبکه های ماهواره ای بی بی سی و خبرگزاریهای خارج از کنترل حاکمیت پارازیت می فرستند، بر شبکه فارسی 1 که سریالهای مبتذل به اصطلاح خانوادگی کلمبیایی و ... را بخورد ملت می دهد و باعث سستی بنیان خانواده می شوند،  هیچ محدودیتی ایجاد نمی کنند؛ سریالهایی که حداقل مقدار پارچه برای پوشاندن بالاتنه و سینه ای ستپر مردها و زنان هنرپیشه اش به کار می رود!!!..حالا یا به علت گرمی هوای محل فیلم برداری است یا حرارت درونی بازیگرانش!!!! پر مسلم است که عدم ایجاد پارازیت بر چنین برنامه هایی باید با شعارهای رژیم دینی ایران تضاد آشکار داشته باشد.عده ای از نمایندگان با مسخرگی و خنده از حرفهای وی استقبال کردند ولی اگر قدری با تأمل نگاه کنیم، این حرف مطهری بر عکس حرفهای دیگرش، خیلی هم بی ربط نیست.
اگر بیاد داشته باشید فارسی 1 که به روایتی توسط سرمایه دار معروف یهودی، رابرت مرداک، سال گذشته ایجاد شد، دقیقاً وقتی به میدان آمد که در بحبوحه اعتراضهای پس از انتخابات خرداد  88 بود و شروع به جذب مخاطب کرد..دوستی می گفت به واقع دیگر احتیاجی به فرستادن پارازیت بر شبکه های بی بی سی فارسی و صدای آمریکا نیست، چون فقط کافی است یک نفر از هر خانواده طرفدار سریالهای این شبکه باشد!!...خودتان دیگر می توانید تصور کنید چه اتفاقی می افتد. دوستی می گفت به دیدن یکی از اقوام در تجریش تهران رفته بوده که از صبح سحر تا بوق سگ شب ، سریالهای فارسی 1 را دنبال می کردند تا ببینند بالاخره سالوادور، مخ چند تا زن دیگر را می زند یا کدام دختر صاحبخانه از پسر کدام کلفت خانه حامله شده و چگونه باید با این مشکل روحی کنار بیاید!!! از این خانواده اوضاع جاری سیاسی را سؤال کرده بود و در کمال شگفتی شنیده بود که کروبی را یک ماه پیش دستگیر کرده اند و اعتراضات تمام شده است و ملالی نیست جز سلامت مقامات!!! وقتی منبع خبری را پرسیده بود، در و همسایه را اسم برده بودند که آنها هم از قضا تب فارسی 1 داشتند و پیگیر فرجام کار خانم آنجلا بودند!!!
آنچه به آن اشاره شد، برای خیلی از شماها آشناست. در واقع وصف حال خیلی از خانواده های ما در این روزهای بی خبری و رخوت است.
چند ماه قبل از راه اندازی فارسی 1 توسط مالک یهودیش، (از هم کیشان پدر جناب احمدی نژاد) درست قبل از انتخابات ایران، عالی رتبه ترین مقام مسئول موساد تلویحاً اعلام کرد که هیچکدام از رؤسای سابق دولتهای ایران به اندازه محمود احمدی نژاد برای مظلوم نمایی اسرائیل و پیشبرد برنامه هایش در منطقه مفید نبوده اند. به واقع، اگر نبود تهدیدهای او برای محو اسرائیل از نقشه دنیا و اگر نبود اصرار وی بر هوچیگری هسته ای اش در خاور میانه ، اسرائیل در زیر فشار افکار عمومی خورد می شد ولی او با مطرح کردن ایده نابودی اسرائیل در اجلاس مبارزه با تبعیض نژادی که همه کشورهای غربی آماده اتخاذ موضع محکم علیه اسرائیل بودند، کاری کمتر از فرشته نجات برای اسرائیل نکرد. حتی در خبری تأیید نشده گفته می شود که مشاور خوش خط و خال احمدی نژاد، رحیم مشایی در راه اندازی شبکه فارسی 1 نقش داشته است. ما که در این 30 سال هر خبر غیر موثق علیه رژیم ایران شنیدیم، از کشتار گله ای زندانیان در سال 67 یا ساخت تسلیحات کشتار جمعی ،بعدها به چشم دیدیم واقعیت داشته!! پس خیلی هم آنرا شایعه ندانید.!!
نمی خواهم تئوری توطئه را علم کنم ولی اگر مسخ شدن ایرانیان  بخصوص طیف سنتی جامعه (طیف به اصطلاح جواد جامعه!!!)را توسط سریالهای بقول آمریکاییها، صابونی فارسی 1 را در کنارمسائل دیگر قرار دهیم، متوجه عمق فاجعه می شویم:
 وفور مواد مخدر در میان جوانان جامعه حقیقتی است که قابل کتمان نیست تا جاییکه توزیع شیرهای یارانه ای دولتی هم به پای شبکه محکم توزیع آن نمی رسد!!. جالب است بدانید مجازات اعدام قاچافچیان مواد مخدر در واقع هیچگاه دانه درشتها را شامل نمی شود چونکه مجازاتی قابل خرید است که کارتلهای مواد مخدر قادر به تأمین آن هستند و آنها که طناب دار را می بوسند، توزیع کنندگان دست چندم هستند که توان مالی پرداخت جریمه سنگین دادگاه را ندارند!!! شاید شنیده باشید که یکی از استانهای کشور که بیشترین تعداد جوان معتاد را دارد، کردستان است که روزگاری نه چندان دور اسلحه بدست می جنگیدند و حالا سیخ و سنگ به دست می گیرند!!!
در سال 76 که آخرین ماههای ریاست جهوری رفسنجانی و انتقال قدرت به خاتمی بود، صفحه حوادث روزنامه ایران در ستونی کوچک خبر از دستگیری یکی از مافیاهای مواد مخدر کشور و  دستگیری رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور(یکی از سرداران سابق سپاه  در زمان جنگ)  داده بود....جرمش چه بود؟....بی کفایتی؟....خیر...فرماندهی مافیای مزبور!!!
آیا تاکنون از دست داشتن سازمانهای امنیتی کشور در قاچاق پر در آمد زنان و دختران ایرانی و کشورهای آسیای میانه به کشور دوست و برادر دوبی نشنیده اید!!؟ تجارت دختران و زنان ، پر در آمدترین تجارت سیاه دنیاست...حتی بیشتر از مواد مخدر که سازمانهای امنیتی افسارگسیخته ایران نمی توانند و نمی خواهند از آن صرف نظر کنند.
در مسأله فیلترینگ اینترنت هم اگر بخاطر داشته باشید، تا چند سال اول ،حتی سایتهای پورنو هم فیلتر نبودند و قضیه با راه اندازی سایتهای سیاسی فارسی شروع شد...البته در پشت نقاب مبارزه با محتویات سکسی اینترنت.
دوستی که با یکی از مأموران اطلاعاتی کشور رفاقتی بهم زده بود، یک بار در قالب نصیحتی برادرانه از او شنیده بود که هرکاری از قبیل سکس ، مواد مخدر و مشروبات را برای او  تضمین می کند که خطری برایش نخواهد داشت...فقط  کاری به مقام اول کشور نباید داشته باشد!!
بدون شک پرداختن افراطی به مسائل سیاسی به طور مستمر، آن هم در کشوری مثل ایران که درنهایت صدقه سر حکمرانان دیکتاتورش ، سهرابها کشته می شوند و نوشداروها دیرمی رسند،چیزی جز سرخوردگی ندارد. عده ای زندان می شوند و عده ای دیگر گمنام، طناب دار را بوسه می زنند ولی این به معنی دنبال نکردن اخبار روز دنیا و نداشتن اقلاً نیم ساعت مطالعه در 24 نیست(کمتر از مقداری که خیلی ازما ایرانیها در دستشویی سپری می کنیم!!!).
به یاد داشته باشید که رژیمهای دیکتاتور در اثر عدم آگاهی و ساده لوحی یک نسل از هر ملت بر سرکار می آیند و با تحمیق  نسلهای دیگر به کار خود ادامه می دهند.
مهملات شبکه فارسی 1 در واقع شکلات خوش رنگ و نگاری بود که یا از روی تعمد  یا از روی نقصهای فرهنگی موجود،ملتی را که پس از سالها به سمت جمع کردن اطلاعات صحیح(نه فقط سیاسی) از کانالهای خبرگذاری بی طرف می رفت را به سمت خود کشاند و تحلیلگران سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم از این موهبت غافل نیستند..پس چرا باید تصویر شفاف نیم تنه لخت هنر پیشه سریال فارسی 1 را مخدوش نمایند؟...
به خاطر دارم که در سریال هزاردستان، مرحوم فروهر ، نقش مفتش شهر را بازی می کرد.در صحنه ای ، او همه بازاریان یکی از میادین شهر که باند هزار دستان در آن دست به ترور زده بودند را امر کرده بود تا خارج نشوند تا جواب پس بدهند در زمان تیر اندازی به سمت مقام عالی رتبه شهر و کشته شدنش کجا بودند و چه می کردند...قتل در حدود ساعت 3 تا 4 ظهر اتفاق افتاده بود.از هرکسی پرسید، بدون استثنا گفت که در حجره اش در خواب بوده است. مرحوم فروهر سری تکان داد و جمله ای گفت که وصف حال تراژدیک ملت ماست:
....ملت خواب...ملت خواب...!!!!
لطفاً پس از خواندن متن فوق،آنرا برای هر خفته دیگری که خواب بیداری می بیند بفرستید!!!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تجمع معلمان و آموزشياران مقابل مجلس
iranpressnews.com
خبرگزاری فارس: جمعي از معلمان و آموزشياران شاغل در آموزش و پرورش صبح امروز در اعتراض به عدم استخدام خود، مقابل مجلس تجمع كردند.
اين معلمان و آموزشياران اعلام كردند پس از آنكه قراردادهايشان با آموزش و پرورش تمام شده به آنها گفته‌اند كه ديگر نيازي به آنها نيست.
اين تجمع‌كنندگان از خريد خدمتشان با وجود 2 تا 3 سال سابقه خدمت اعتراض داشتند.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بانک "تات"
iran7031.blogspot.com
مطلب مهمی درمورد بانک جدید التاسیس "تات" دارم. خواهش می کنم آنرا منتشر نمایید.
این بانک با سرمایه اولیه حدود 224 میلیارد تومان از محل
1- مبلغ 140 میلیارد تومان وجوهات به جا مانده از آیت اله بهجت
2- مبلغ 84 میلیارد تومان وجوهات به جا مانده از آیت اله فاضل لنکرانی که در هردو مورد با دستور مستقیم رهبر جمهوری اسلامی گرفته شده و در اختیار آقایان:
1- مجتبی خا منه ا ی فرزند ر هبر (رئیس کودتا)
2- غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس هفتم
3- احمد جنتی دبیر شورای نگهبان
قرارداده شده تا به عنوان سهامداران اصلی اقدام به تاسیس این بانک نموده و در شرف پذیره نویسی هستند (مطابق تبلیغ در سیما).
مردم را تشویق به تحریم این بانک و عدم پذیره نویسی آن بنمائید.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روحش شاد باد!!!!!
بعد از پایان تحصیلاتش برای ارشاد و راهنمایی مردم به محل زندگی‌اش بازگشت. چند ماهی در کسوت روحانیت به مردم خدمت می‌کرد. تا اینکه زنی برای پرسش مساله‌ای که برایش پیش آمده‌بود پیش وی می‌رود. از وی می‌پرسد که «فضله‌ی موشی داخل روغن محلی که حاصل چند ماه زحمت و تلاش‌ام بود، افتاده است، آیا روغن نجس است؟» مرد با وجود اینکه می‌دانست روغن نجس است، ولی این را هم می‌دانست که حاصل چند ماه تلاش این زن روستایی، خرج سه چهار ماه خانواده اش را باید تامین کند، به زن گفت نه همان فضله و مقداری از اطراف آنرا در بیاورد و بریزد دور، روغن دیگر مشکلی ندارد.
بعد از این اتفاق بود که مرد علی‌رغم فشار اطرافیان، نتوانست تحمل کند که در کسوت روحانیت باقی بماند. این اقدام به طرد وی از خانواده نیز منجر شد.
اگر گفتید این مرد کی بوده؟

 


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از میان نامه های شما

iran7031.blogspot.com
با درود و مهر به شما   iran7031 ارجمند

مبداء این نحوه ی ترور (ایجاد ترس و تباهی) هرچه بیشتر نادیده گرفته شود؛ فرقه ی خون و جنون فرصت بیشتر میابد تا پرده ی دیگری از 11 سپتامبر نیویورک را به صحنه آورند.
پرده ی نخست نمایش "وحشت بزرگ" در 28 امرداد 1357 با آدمسوزی سینما رکس به صحنه آمد و چون نادیده گرفته شد؛ در سال 1388 بازیگران همان مکتب، در سیاهچال کهریزک دوباره سرشت خود را به نمایش گذاشتند.
ایرانیان نیاز به ذکر مصیبت ندارند زیرا کردار امروز ضحاک کیشان در طی تاریخ مان تازگی و شگفتی ندارد.

آیا از تازه واردین عرصه ی حقوق بشر؛ حتی یکبار دیده و شنیده اید که نخستین جنایت "انقلاب" شان را محکوم کنند؟
چرا سازمانهای شبهه ملی و ملی نما برونمرز، هرسال به صحرای کربلای شصت سال پیش میزنند؛ ولی 28 امرداد همین سی سال پیش را فراموش کرده اند؟
چرا افشاگران "قتلهای زنجیره ای" هرگز، در مورد علت قتل دکتر عاملی تهرانی دادرس پرونده آتشسوزی 28 امرداد، سند ارائه نکرده اند؟
چرا مبلغین سکیولار حتی یکبار 28 امرداد 1357 را بعنوان نخستین نمونه ی اعمال واپسگرا و خرافی؛ محکوم نمی کنند؟

چرا رهبران و سخنوران ریز و درشت آزادیخواه؛ 28 امرداد را "روز ملی همدردی با قربانیان ترور در جهان" اعلام نمیکنند؟
آنانکه تاریخ را نادیده بگیرند، محکوم به تکرار آن میباشند.

آیا قتل عام اگر برای "انقلاب" باشد خوب است؟
از "اشرفیون" بپرسید، آیا آدمکشی و اعدام جمعی از سال 57 خوب بود ولی از سال 67 بد شد؟
از اصلاح طلبان بپرسید؛ آیا سانسور و شکستن قلم از سال 57 خوب بود ولی از سال 78 با توقیف "روزنامه سلام" بد شد؟
از سبزواران بپرسید؛ آیا انتخابات نمایشی جمهوری طلبان از سال 57 واقعی بود؛ و فقط از سال 88 تقلبی شد؟

از خود بپرسید چرا بمبگذاری و ترور حزب الله در خاورمیانه، اروپا و آمریکای لاتین به ما مربوط نمیشود، ولی آنگاه که چماق حزب الله فرق ما و چاقویش قلب هم میهنانمان را شکافت، تنها آن زمان (لابد چون خون ما رنگین تر است) جهانیان موظف به دلسوزی و رسیدگی به طومار امضاء و استمداد از سازمان ملل باید باشند؟

شما از هم اکنون میتوانید سالگرد آدمسوزی 400 انسان؛ نخستین جلوه ی "انقلاب" شان را تبدیل به روز جهانی همبستگی با بازماندگان و روز همدردی با خانواده جانباختگان گردانید.
روز جهانی همصدایی ایرانیان با شهروندان همه ی کشورهایی که رو در روی واپسگرایی، خرابکاری و خرافات ایستاده اند.
روز همدلی و همدردی با انسانیت.
روز ابراز انزجار از اعمال ترس و وحشت.
امسال در سالگرد 28 امرداد 1357 ، شهروندان جهان (ایرانی و خارجی) میتوانند در کنار    iran7031 همصدا، وظیفه ی انسانی خود را ادا کنند. 28 امرداد سال 1357 سینما رکس آبادان، سرآغاز ترورجمعی (آدمکشی وسیع و قتل عام) بدست واپسگرایان در تاریخ معاصر است. iran7031 ارجمند، اما سکوت دستجمعی سرخوردگان "انقلاب" و رقبای جمهوری غیرقانونی و ضدایرانی، در آستانه ی سالگرد 28 امرداد 1357 آیا شگفت آور نیست؟
iran7031 ارجمند، شما در آستانه ی 28 امرداد 1357 به یاد همه (ایرانی و شهروندان جهان) که قربانی "وحشت بزرگ" شده اند، برای همدردی با بازماندگان ترور - در هرکجای جهان که رخ داده باشد، چه خواهید کرد؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در قرون وسطا کشیشان بهشت را به مردم می فروختند و مردم نادان هم با پرداخت هر مقدار پولی قسمتی از بهشت را از آن خود می کردند. فرد دانایی که از این نادانی مردم رنج می برد دست به هر عملی زد نتوانست مردم را از انجام این کار احمقانه باز دارد تا اینکه فکری به سرش زد... به کلیسا رفت و به کشیش مسئول فروش بهشت گفت:قیمت جهنم چقدره؟کشیش تعجب کرد و گفت: جهنم؟!مرد دانا گفت: بله جهنم.کشیش بدون هیچ فکری گفت: ۳ سکه مرد سراسیمه مبلغ را پرداخت کرد و گفت: لطفا سند جهنم را هم بدهید.کشیش روی کاغذ پاره ای نوشت: سند جهنم مرد با خوشحالی آن را گرفت از کلیسا خارج شد. به میدان شهر رفت و فریاد زد: من تمام جهنم رو خریدم این هم سند آن است. دیگر لازم نیست بهشت را بخرید چون من هیچ کس را داخل جهنم راه نمی دهم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اخراجيها برای ابد اخراج می شود
همبستگی بزرگ ملی
فیلم اخراجی‌ها 3 به كارگردانی گله‌دار سابق لباس شخصی‌ها و انصار مخوف حزب الله، مسعود ده نمكی، مراحل آخر ساخت را میگذراند و به زودی با كمك تبلیغات فراوان به روی پرده سینماها میره.
من، تو، او، شما، آنها،  ما؛ اگه ایرانی هستیم، اگه به وطن و هموطن عشق می‌ورزیم؛ اگه خون پاك نداها و سهراب‌ها و اشكان‌ها و امیرها ... فرزندان برومند و جوانان به خون خفته وطن برايمان ارزش دارد، این فیلم را تحریم كنیم !
ده نمكی یكی از جنایتكاران بالفطره این دستگاه است و تا ابد دستان كثیفش به خون جوانان آزادیخواه این مرز و بوم آلوده است. ده نمكی و جنایات كثیف خودش و گروهك منحط و آدمكش‌اش در 18 تیر 78 هیچگاه از یاد و خاطر ایران و ایرانی نخواهد رفت.
هر كسي اين حق را دارد كه عوض بشود. بايد براي هر جلادي اين شانس را قائل شويم كه از گذشته‌اش فاصله بگيرد. اما براي اين كه بدانيد او هيچ فرقي با گذشته نكرده بدانيد كه ده‌نمكي هرگز براي جناياتي كه كرد، براي زنجيرهايي كه خودش و مزدوران تحت امرش بر روي زنان اين كشور(خواهران و مادران من و شما) كشيدند، براي رهبري اوباش در 18 تير و كشتن عزت ابراهيم نژاد (پرونده‌اي كه با دزدي يك ريش‌تراش ماستمالي شد)، توبه نكرد. بلكه به آن گذشته ننگين افتخار هم مي‌كند.
به ياد بياوريم كه وقتي براي اخراجي‌هاي 1 داوران شرافتمند جشنواره به او جايزه ندادند بر روي سن چه عربده كشي راه انداخت!
آخرين سناريوي ده‌نمكي حضور در تلويزيون و انتقاد از وضعيت موجود بود. آيا كسي نمي پرسد كه در بين اين همه افراد سياسي، نماينده مجلس و يك عده ديكر، يكدفعه حضور ده‌نمكي به عنوان كارگردان چه معنايي دارد؟ او مي خواهد با يك ژست دروغين آزادي‌خواهي، آگهي تبليغاتي فيلم بعديش را به خورد ملت بدهد.
دوبار اشتباه بس است؛ دو بار از یه سوراخ گزیده شدن كافي است. دو بار تحت تاثیر زرق و برق تبلیغات گیشه و لوده بازی خائنانی چونشریفی‌نیا (كه در مراسم تحليف احمدي‌نژاد شركت كرد) قرار گرفتیم و تا ابد سرافكنده ایم.
بيايد با تحريم اين فيلم اعلام كنيم كه ما غيرت داريم و پولمان را به جلادمان نمي‌دهيم. قبلا با رفتن به سينما و ریختن سرمایه‌های ملی به حساب مزدوران آدمكش و انصار حزب الله، چماق و ابزار سركوب را به دستان كثیف و آلوده به خون این جنایتكاران دشمن ملت داده‌ایم.
اما اين بار ديگر هشيار خواهيم بود.
اگر با ما تحريم كنندگان موافق هستيد، لطفا اين نامه را براي ديگران هم بفرستيد و به دوستان و اقوام بگوييد كه اين فيلم را تحريم كنند.
اگرخیلی کنجکاو بوديد این فیلم را ببینید, کمی صبر کنید, مطمئنا"  سی دی رایت شده غیر مجاز که سودی برای ده نمکي و توليد کننده نداشته باشد با کمی تاخیر وارد بازار میشود و با کمی تاخیر آن را خواهید دید.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رجا نیوز تقدیم می کند
ببینید در ذهن علیل و خراب این جماعت چه می گذرد…و بیشتر متاسف شوید وقتی قرار است این تفکر خطرناک در تمام شئون برای این کشور بخت برگشته تصمیم گیری کند:
شاید مفهوم سکس در ورزشی مانند بدنسازی، بسیار آشکار باشد، هنگامی که شخص بدنساز در برابر آیینه می‌ایستد و اندام خود را نظاره می‌کند. آیینه ابزاری لازم برای این «خود ارضایی» بدنساز است. اما نه تنها بدنسازی بلکه همه‌ی ورزش‌هایی که امروزه به ورزش قهرمانی بدل شده است، چنین ماهتی دارند. فوتبال را در نظر آورید. شاید ماهیت سکسشوآل فوتبال بسی شدیدتر از دیگر ورزش‎های قهرمانی باشد. عناصر جنسی موجود در این ورزش، به شکل فزاینده‌ای سکسشوآل است.
داخل کردن یک توپ درون یک سوراخ (دروازه) و لذت حاصل از این فعل. لایی زدن بازیکن مقابل به مثابه یک حریف جنسی و لذت حاصل از آن برای شخص فاعل(لایی زن) و خشم مفعول(لایی خور). فریادها و خوشحالی‌ها و حتی عصبایت‌های حاصل از برد یا باخت، همگی کنش‌هایی سکسشوآل هستند.
متن بالا برگرفته از یک سایت مستهجن نیست بلکه قسمتی از سرمقاله سایت رجا نیوز(یکی از رسمی ترین سایت های طرفدار دولت) است، که امروز ششم مرداد منتشر شده است.
پیشنهاد می کنم  این مقاله را تا انتها بخوانید از لینک زیر :
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=55643
البته من به دوستانم قول داده بودم به هیچ وجه به چنین سایت هایی لینک ندهم ولی شرمنده دیگه …


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مجتبی خامنه‌ای و روال رهبرسازی
peykeiran.com
راديو فردا، مجید محمدی (جامعه‌شناس) : شهادت غلامعلی حداد عادل در مورد مجتبی خامنه ای (داماد وی) آغاز کننده سازوکار دیگری در روال رهبر سازی در ایران است. وی در شهادت خود بر چهار صفت مجتبی خامنه‌ای تاکید می کند، عبادت، زهد، بی گناهی و تدریس درس خارج: «اما جسته و گریخته می‌دانم كه سالهاست در قم درس خارج تدریس می‌كند و اوقات خود را در منزل یا به مطالعه فقه و فقاهت مي‌گذارند یا به عبادت. ... من طی سیزده ‌سال گذشته كه با او نسبت پیدا كرده‌ام هنوز صدای بلند او را نشنیده‌ام و گناهی از او ندیده‌ام. ... زندگی ایشان به مراتب از زندگی یك كارمند متوسط شهرستانی ساده‌تر است.» (تابناک به نقل از پاسدار اسلام، ۲۸ مرداد ۱۳۸۹) این سخنان را چگونه باید در بافت و سیاق شرایط امروز سیاسی در ایران فهمید؟

فرایند اقناع

پس از شعارهایی که در اعتراضات مابعد انتخابات دهم ریاست جمهوری علیه مجتبی خامنه ای داده شد دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی چند ماهی تبلیغ به نفع مجتبی خامنه‌ای را معلق کرد تا آن شعارها از یادها برود. اما اکنون فضا برای طرح مجدد مجتبی از نگاه کاست حاکم فراهم شده است و فردی مثل حداد عادل که بدون استمزاج از "آقا" آب هم نمی خورد به دفاع از چهره عمومی مجتبی خامنه ای پرداخته است. انتخاب حداد عادل به سه دلیل بوده است: ۱) حضور او در جمع دانشگاهیان از مجرای فرهنگستان و نهادهای مختلف دانشگاهی، ۲) ارتباط خانوادگی وی با مجتبی خامنه‌ای (داماد وی) که روایت او را به روایت دست اول تبدیل می کند، و ۳) قدرت او در مجلس و ارتباطش با نیروهای سنتگرای اقتدارگرا در عین عدم مخالفت با نظامی گرایان.

البته مشخص نیست نقش هاشمی رفسنجانی در دفاع از رهبری خامنه ای پس از مرگ خمینی اکنون بر عهده چه کسی در مجلس خبرگان پس از مرگ احتمالی آیت‌الله خامنه ای قرار داده شده است اما حداد عادل به فراهم آوردن زمینه سیاسی آن مشغول شده است. داستان‌هایی که حداد روایتگر آن است با داستان‌هایی که یکی از خبرگان در جلسه آن پس از مرگ خامنه‌ای خواهد گفت تکمیل خواهد شد. بار گذشته نقل قول از خمینی برای شایستگی خامنه‌ای برای فقهای مجلس خبرگان کفایت می کرد اما این بار احتمالا به فقهایی که ارتباطی ویژه با امام زمان دارند یا خواب‌هایی که دیده شده نیز استناد خواهد شد.

زمینه سازی اجتماعی و حقوقی

حداد عادل در سخنان خود در مورد مجتبی خامنه ای به دو دسته ویژگی‌ها اشاره می کند که هر یک متوجه به مقصودی خاص و مخاطبانی ویژه هستند. یک دسته ویژگی‌هایی است که امروز در باندهای قدرت و سبد رای اقتدارگرایان با جدیت در رهبری دنبال می شوند، مثل ساده زیستی، اهل عبادت بودن و زندگی در حد مردم عادی. در شرایطی که آقا زاده بودن در عرف سیاسی به معنای سوء استفاده از قدرت و برخورداری از رانت‌های سیاسی و اقتصادی است، حداد عادل مجتبی خامنه ای را نمونه ای خلاف جریان رود معرفی می کند.

یکی از این ویژگی‌های ذکر شده، گناه نکردن مجتبی خامنه ی است که با نظر اخیر مصباح یزدی، وی را به مقام معصومیت نیز ارتقا می دهد: «هر چند عصمت چهارده معصوم توسط خدا تضمین شده است اما این به معنای معصوم نبودن دیگران نیست.» (آفتاب نیوز، ۲۸ مرداد ۱۳۸۹)

دسته دیگر ویژگی های حقوقی است. تاکنون گفته شده بود که مجتبی خامنه‌ای در قم مشغول خواندن درس خارج است (دارد شرط اجتهاد رهبری را کسب می کند) اما حداد عادل پا را از این هم فراتر گذاشته و می گوید وی به تدریس درس خارج مشغول است که این امر، سنتا حیطه مراجع تقلید است و حداد به طور غیر مستقیم به مرجعیت وی گواهی می دهد.

قید موروثی هم اضافه می شود

ولایت فقیه با مادام العمر بودن رهبر، فرا قانون، نظارت ناپذیر و غیر پاسخگو بودن وی تداوم سلطنت بود با یک استثنا: این که قدرت را در یک صنف متمرکز می کرد و نه در یک خانواده. طرفداران خمینی که از مخالفان جدی نظام سلطنتی بودند نمی توانستند تداوم قدرت در یک خانواده را پذیرا شوند و از این حیث انتخابات دهم ریاست جمهوری فرصتی طلایی برای بیت خامنه ای بود که آنها را از قدرت به طور کامل بیرون بیاندازد. اما همه طرفداران خامنه‌ای مطیع قدرت‌اند برایشان نظام موروثی و غیر موروثی تفاوتی نمی کند. از این حیث مجموعه های نیروهایی که امروز در ایران حکومت می کنند رهبری فرزند خامنه‌ای را بسیار آسان تر از رهبری فردی دیگر پذیرا می شوند.

مکتب مصباح و انصار

مجتبی خامنه‌ای شاگرد محمد تقی مصباح یزدی، محمود هاشمی شاهرودی و محمد باقر خرازی (رهبر معنوی گروه موسوم به "حزب الله ایران") است. او طبعا باید چهار آموزه را از این سه فرد به خوبی فراگرفته باشد: ۱) انتصابی بودن رهبری و نمایندگی مستقیم امام زمان که در فرد ولی فقیه متجسم می شود و اختیارات بی حد و حصر وی ناشی از این انتصاب و در نتیجه عدم نیاز وی به مشروعیت و مقبولیت مردمی (مصباح یزدی)، ۲) جواز ترور و کشتن مخالفان و افرادی که احکام شرعی را رعایت نمی کنند و عدم انحصار خشونت به نهادهای رسمی حکومتی (مصباح و خرازی)، ۳) فقیه و فقاهت در خدمت قدرت سیاسی (شاهرودی)، و ۴) غیر ممکن بودن حفظ قدرت بدون تمسک به هسته‌های شبه نظامی (خرازی). سید علی خامنه‌ای به هر چهار موضوع باور دارد و فقهای نزدیک به وی این امور را اسلامیزه کرده و در عمل مطرح و به اجرا در آورده‌اند.

از این نگاه مجتبی تنها کسی است که مشی سیاسی خامنه ای را به خوبی دنبال خواهد کرد و تغییر رهبری تغییری در ساختار سیاسی و سازوکارهای به جریان انداختن قدرت و افراد درگیر در کاست قدرت ایجاد نمی کند، موضوعی که دقیقا مد نظر نیروهای نظامی و امنیتی در هر گونه انتقال قدرت است.

قابل اعتماد برای امنیتی‌- نظامی‌ها

در حکومت امروز جمهوری اسلامی هیچ کس نمی تواند سکان رهبری را به دست گیرد بدون آن که پیوندهای محکمی با دستگاه های امنیتی و نظامی داشته باشد. سپاه و دستگاه های امنیتی موازی نفوذ خود را آن چنان در قدرت و ثروت کشور گسترده‌اند که اگر فردی در این نهادها زمینه نداشته باشد نمی تواند به مقام رهبری نائل آید. حکومت جمهوری اسلامی در دوران پس از انتخابات صرفا بر پایه قوای قهریه و زور عریان عمل می کند و تنها کسی می تواند رهبری آینده را در دست بگیرد که برای اِعمال زور و به کار بردن سیاست مشت آهنین آمادگی داشته باشد.

از همین جهت است که معترضان در دوران اعتراضات پس از انتخابات با دورنگری به ارتباطات وثیق مجتبی با نهادهای نظامی و امنیتی از طریق افرادی مثل حسین طائب (معاون اطلاعات سپاه پاسداران و از دوستان نزدیک مجتبی)، محمد محمدی گلپایگانی (رئیس دفتر آقای خامنه ای و پدر شوهر دختر بزرگ خامنه‌ای، بشری از معاونان سابق وزارت اطلاعات) یا اصغر حجازی (مسئول امنیت بیت رهبری) اشاره داشتند. فردی مثل مجتبی که هم با عالی رتبه ترین مقامات امنیتی و نظامی پیوند وثیق دارد، هم سوابق اجتهادش در حال ساخته شدن است و هم در رشته‌ای از رابط خانوادگی به کاست حاکم پیوسته است کسی است که این نهادها دنبال می کنند. بیان سخنان فوق در مورد مجتبی خامنه ای در مصاحبه حداد عادل با مجله پاسدار اسلام (یکی از نشریات سپاه پاسداران) وجهی نمادین و گویا دارد.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خاورمیانه نگران آغاز یک جنگ فاجعه بار است
خلاصه مقاله "میدل ایست آن لاین" درباره خطراتی که در کمین ایران است:
«تا کنون سابقه نداشته است که این تعداد از مسئولان ایرانی در مدت کوتاهی به لبنان و سوریه سفر کنند. علی اکبر ولایتی، مشاور ویژه علی خامنه ای در سیاست خارجی پس از مذاکرات طولانی به تهران بازگشت. هنوز ولایتی به تهران نرسیده، منوچهر متکی، وزیر امور خارجه راهی سوریه شد. او چه پیامی بیش از آنچه ولایتی به سوریه برده بود، همراه خود داشت؟ یا شاید رفت که پاسخ پیام ولایتی را گرفته و به تهران ببرد!
بی‌شک این تحرکات ایران نشان از نگرانی‌ مقامات ایرانی نسبت به آینده و حوادثی است که احتمال می‌دهند منطقه در انتظار آنست.
این نگرانی همزمان است با برخی رایزنی ها میان احمدی نژاد و اوباما توسط واسطه‌های مورد اعتماد.
همچنین، احمدی‌نژاد قصد دارد پس از پایان ماه رمضان برای مذاکرات سیاسی با رهبران و مقامات لبنان راهی این کشور شود.
قطعا دلیل این تحرکات آن نیست که امریکا می خواهد ایران شریک خود در خاورمیانه کند و یا منطقه را میان خود و ایران تقسیم کند، بلکه برعکس، این تحرکات نشان از نگرانی مقامات ایران نسبت به اقدامات امریکا دارد. ایران میداند که نمی تواند برای مقابله متقابل با امریکا به مرزهای آن کشور برسد، بنابراین قصد دارد در همین منطقه با امریکا زورآزمائی کند.
نگرانی ایران دو دلیل عمده دارد. نخست اعمال تحریم‌های شدید امریکا و اروپا و دوم خطر حمله به ایران. آنها تاکنون سیاست تنگ تر کردن هر چه بیشتر حلقه محاصره ایران را پیش بردند اما اکنون ایران نگران تصمیم بعدی، یعنی حمله است.
برنامه هسته‌ای ایران به لحظات خطر خیز نزدیک شده است و این درحالی است که می توان از خود پرسید کشوری که بخش مهمی از بنزین مصرفی خود را از خارج وارد می کند و قادر به تهیه آن نیست و اتومبیل های تولیدی اش بازار خارجی ندارد با چه انگیزه ای روی برنامه اتمی اش تاکید می کند و خطرات ناشی از آن را پذیرفته است. تمام قرائن نشان می‌دهد که جهان به سمت جنگ با ایران پیش می‌رود.»


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
http://www.facebook.com/group.php?gid=342751176306
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر