۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

[IRANIAN GROUP] مطالب و عکس های جالب (25 مرداد)






برای نمایش تصاویر بر روی آن کلیک راست کرده و show image را بزنید


علي كريمي: من يك مسلمان هستم

http://www.alikarimi8.com/gallery/images/AK8_Bayern3.jpg

علي كريمي: من يك مسلمان هستم/ همه حاشيه‌سازي‌ها به خاطر يك مصاحبه است
علي كريمي در اين باره گفت: سال‌هاي سال است كه بازي مي‌كنم اما هيچ گاه در مورد من چنين مسائلي مطرح نشده و نبوده چرا كه من يك مسلمان هستم و به مسائل ديني و مذهبي اعتقاد دارم.

علي كريمي در پاسخ به بيانيه‌ باشگاه استيل آذين مبني بر اخراجش از اين باشگاه، تاكيد كرد كه تمام اين حاشيه‌سازي‌هاي در پاسخ به يك مصاحبه است نه چيز ديگري.

به گزارش ايسنا، باشگاه استيل آذين ظهر روز يك‌شنبه در بيانيه‌اي رسمي اعلام كرد كه علي كريمي بازيكن اين تيم به دليل آنچه كه روزه‌خواري و توهين به مسوولان فدراسيون فوتبال در جريان تمرين‌هاي اين تيم خوانده شده، از اين باشگاه اخراج شده است، اين در حالي است كه اين بازيكن نامدار فوتبال ايران تمام دلايل مطرح شده در اين‌باره را رد كرده و مدعيان آن را به خدا واگذار مي‌كند.

علي كريمي در اين باره گفت: سال‌هاي سال است كه بازي مي‌كنم اما هيچ گاه در مورد من چنين مسائلي مطرح نشده و نبوده چرا كه من يك مسلمان هستم و به مسائل ديني و مذهبي اعتقاد دارم. آن‌ها اگر چنين ادعايي داشتند چرا همان روز اعلام نكردند و اجازه دادند من برابر استقلال بازي كنم.

وي افزود: فكر مي‌كنم همه اين حاشيه‌سازي‌ها به خاطر مصاحبه من قبل از بازي در مورد مديريت قبلي بوده است.

كريمي تاكيد كرد: در مورد مطلبي كه از قول من درباره‌ي آقايان عزيزمحمدي و عليپور نوشته بودند بايد اين نكته را متذكر شوم كه اين عزيزان در فدراسيون زحمت‌هاي زيادي را متحمل مي‌شوند و هيچ وقت به خودم اجازه ندادم و نمي‌دهم به آن‌ها توهين كنم. شما مي‌توانيد از آقايان عزيزمحمدي و عليپور سوال كنيد كه آيا تا به امروز صحبتي از من درباره‌ي آن‌ها ديده‌اند يا نه.

علي كريمي در پايان گفت: در واقع تمام حاشيه‌سازي‌هاي اخير، در پاسخ به يك مصاحبه بوده و خدا بر همه چيز آگاه است.





تکنیک های شگفت انگیز برای افزایش یادگیری


http://www.20upload.com/files/download/0_2010-08-16-08-46-51_277.jpg
در این مقاله تکنیک هایی به شما آموزش داده می شود که با کمک آن می توانید در یادگیری نتیجه بهتری بگیرید.


علاقه مندید؟

روی ادامه مطلب کلیک کنید..

همه ما این واقعیت را می دانیم: یادگرفتن یک چیز تازه کار سختی است. اما اگر یک دانش آموز، دانشجو، متخصص یا بیزنس من باشید، لازم است که هر روز چیزهای تازه ای یاد بگیرید. با رشد استفاده از اینترنت، اطلاعات پیرامون ما با سرعت غیرقابل کنترلی رو به افزایش است. باید از خیلی مسائل آگاه شویم، خیلی چیزها یاد بگیریم و در خیلی از موضوعات متخصص شویم و این خیلی سخت است.

اما بد نیست طوری دیگر به آن فکر کنید. اگر می توانستید همه این موارد را خیلی راحت یاد بگیرید چه اتفاقی می افتاد؟ همه دشمن شما می شدند و به شما حسادت می کردند. آنوقت هر کاری می کردید، در آن بهترین بودید و در همه رقابت ها و مسابقات اول می شدید. بیزنس شما به طرز قابل توجهی رشد می کرد و در زندگی کاریتان پشت سر هم ترفیع می یافتید.

اما برای این باید به طور منظم و البته موثر چیزهای تازه ای یاد بگیرید.

اگر یک فرشته راه را به شما نشان می داد و با بالا بردن قدرت یادگیری شما، حقایق لازم برای موفقیت را در اختیارتان می گذاشت چه اتفاقی می افتاد؟

خوب البته همچنین فرشته ای وجود ندارد اما ما برایتان لیستی تدارک دیده ایم که با کمک آن می توانید با رمز و راز های یادگیری آشنا شوید و خوشبختانه این لیست کاملاً مجانی است.

مهم نیست که چه میخواهید یاد بگیرید، می تواند فیزیک یا اقتصاد باشد یا حتی جامعه شناسی یا هر چیز دیگری. مهم نیست که در چه مقطعی باشید، داشن آموز، دانشجو، یک متخصص یا حتی فردی بازنشسته. با کمک این مقاله می توانید مسائل تازه را آسانتر یاد بگیرید.

اما چند هشدار:

هیچ پیشینه تاریخی مطرح نمی شود.

این یکی از آن مقالات 200 صفحه ای نیست که دنبال کردن آن خسته تان کند.

در ادامه یک سری تکنیک به شما آموزش داده می شود که با کمک آنها می توانید نتیجه بهتری بگیرید:

» نکته 1:

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه زمان از روز بهترین زمان برای یادگیری و درس خواندن است؟ خیلی ها می گویند اول صبح بهترین وقت است و بعضی دیگر عقیده دارند شب ها قبل از خواب بهترین ساعت است.

از تجربه خودم می توانم بگویم که اگر لازم است چیزی را حفظ کنید باید شب قبل از خواب اینکار را بکنید. چون در آن حالت مغزتان بعد از یاد گرفتن یک چیز جدید استراحت می کند و به خاطر آوردن آنها راحت تر خواهد بود.

اما اگر می خواهید مسائل ریاضی حل کنید یا یاد بگیرید بهتر است اینکار را اول صبح بکنید چون در آن ساعت مغزتان به خاطر خواب شب قبل کاملاً سرزنده است و ایده هایی نو پیش رویتان قرار می دهد. اما دقت کنید که حتماً باید خواب خوبی داشته باشید تا صبح سرزنده بیدار شوید.

» نکته 2:

قبل از درس خواندن به هیچ وجه غذای سنگین نخورید. اینکار باعث می شود احساس خواب آلودگی به شما دست دهد چون بعد از غذا خوردن خون بیشتر در نواحی شکم گردش پیدا می کند تا مغزتان.

» نکته 3:

خواندن در حالت ایستاده باعث می شود بتوانید سریعتر بخوانید. می توانید از این تکنیک در زمان هایی که کمبود وقت دارید استفاده کنید.

» نکته 4:

بعد از خواندن یا یاد گرفتن چیزی که نیاز به فعالیت فیزیکی هم داشته است حتماً استراحت کنید و بخوابید و کار دیگری نکنید.

» نکته 5:

در صورت امکان سعی کنید مطالب را بلند بلند بخوانید. بلند خواندن مطالب سرعت شما را پایین می آورد و این مسئله باعث می شود که بخش های بیشتری از مغزتان درگیر شود. با بلند خواندن شما صدای خودتان را می شنوید و بخشی از مغزتان که کار شنیدن را برعهده دارد نیز فعال می شود و آنچه میخوانید را ضبط میکند.

» نکته 6:

استفاده از رسانه ها هم باعث می شود استفاده بیشتری از مغزتان بکشید. می توانید از ضبط صوت استفاده کنید یا از ویدئوهایی درمورد موضوع مورد نظرتان استفاده کنید. همچنین دانش آموزان می توانند ازبازی های کامپیوتری درمورد درس مورد نظرشان استفاده کنند.

» نکته 7:

درصورت امکان می توانید آموزشهای مربوط به سخنرانی در عموم را یاد بگیرید. اینکار باعث می شود در جمع یا گروهتان برای حرف زدن احساس خجالت نکنید.

» نکته 8:

برای استراحت هم وقت بگذارید. هیچوقت ساعت های طولانی پشت سر هم درس نخوانید. حداقل هر یک ساعت یکبار 10 تا 15 دقیقه به خودتان استراحت بدهید. وقتی موضوع خسته تان کرد کمی استراحت کنید و دوباره از نو شروع کنید. وقتی بعد از استراحت دوباره به سراغ آن موضوع می روید بینش جدیدی برای یادگرفتن آن پیدا خواهید کرد.

» نکته 9:

به طور منظم یک ورزش خاص را انجام دهید. اگر وقت ندارید حتی 20 دقیقه ورزش سبک هم کافی است. به این دلیل به آن نیاز دارید که همانطور که می دانید از قدیم گفته اند عقل سالم در بدن سالم است. می توانید حتی در یک کلاس رقص ثبت نام کنید. رقص نه تنها ورزش است بلکه بسیار مفرح بوده و برایتان لذت بخش خواهد بود.

خودتان را آنطور که هستید بپذیرید و دوست داشته باشید. اگر خودتان را قبول نداشته باشید نخواهید توانست کار خوبی انجام دهید. البته منظورم این نیست که درمقابل خصوصیات و ویژگی های منفی خودتان کور باشید. باید از نقاط منفی خود آگاه شوی و برای از بین بردن آنها تلاش کنید. همه ما انسان هستیم و خصوصیات مثبت و منفی در همه ما در کنار هم وجود دارد.

» نکته 10:

درسی را که قرار است آن روز به شماآموزش دهند از قبل بخوانید حتی اگر متوجه چیزی در آن نشوید. با اینکار خواهید توانست سوالات بهتری سر کلاس بپرسید و مطلب را بهتر هضم کنید. و باور کنید بااینکار از همه در کلاس جلو می افتید.

» نکته 11:

اگر لازم است درمورد موضوعی مرتبط با درس سر کلاس صحبت کنید، اول مطالبتان را آماده کنید و بعد آنرا جلو آینه تمرین کنید. اینکار باعث می شود آمادگی بیشتری بپیدا کنید.

» نکته 12:

اگر قرار است گروهی درسی را بخوانید اول مطمئن شوید که گروهتان بیشتر از 3 نفر نباشد. البته بهتر است که درس خواندنتان به تنهایی و در اتاقی با تهویه و نور مناسب انجام شود.

» نکته 13:

وقتی خسته اید درس نخوانید. وقتی خسته اید مغزتان خوب کار نمی کند و در فهم مطالب به مشکل خواهید خورد و باعث می شود فکر کنید درس مورد نظر دشوار است. زمانتان رابرنامه ریزی کنید.

» نکته 14:

اگر برای درس خواندن یا انجام پروژه های خود از کامپیوتر استفاده می کنید در وضع نشستن خود دقت کنید. اطلاعات خود را به طور منظم ذخیره کنید تا با قطع برق یا اتفاقات دیگر به مشکل نخورید.

» نکته 15:

وقتی می خوانید یا می نویسید، نور را طوری تنظیم کنید که به شانه چپ شما بتابد. اینکار باعث می شود موقع نوشتن سایه دستتان اذیتتان نکند. (البته اگر راست-دست هستید برای چپ دست ها دقیقاً متضاد این صحیح است.)

» نکته 16:

از خواندن در ماشین یا وسیله در حال حرکت خودداری کنید. در این حالت تمرکز برای چشم های شما دشوار خواهد شد و خیلی زود خسته می شوند. اگر واقعاً می خواهید از زمانتان استفاده کنید می توانید از قبل درستان را ضبط کرده و در ماشین گوش دهید.

منتظر قسمت های بعد باشید..




آَشنايي با پوشش زنان مسلمان کشورهاي مختلف + تصاویر


بسياري از دختران
جوان مسلمان ضمن ابراز علاقه به پيروي از مدهاي زيبا، معتقدند که پيروي
از مد روز مانع رعايت حجاب آن ها نخواهد شد.


امروزه
با گسترش دين اسلام در کشور هاي مختلف به خصوص در جوامع اروپايي و همچنين هجمه
پيروي از مد ها و مدل هاي جديد، بسياري از دختران جوان مسلمان ضمن ابراز علاقه
به پيروي از مدهاي زيبا معتقدند که پيروي از مد روز مانع رعايت حجاب آن ها نخواهد
شد و آنان سعي مي کنند تا مطابق اصول و قوانين اسلامي، پيروي از مدهاي روز و رنگ

هاي شاد را نيز در نوع پوشش خود استفاده کنند.



پوشش دختران جوان مسلمان ترکيه



*****
پوشش دختران مسلمان اندونزي



*****
زنان نقابدار تايلندي



*****
پوشش زنان مسلمان برونئي



*****
پوشش زن مسلمان مصري



*****
دختر مسلمان اهل ترکيه



*****
دختران مسلمان روس



*****
دختر مسلمان سوداني



*****

زنان مسلمان اهل چين



*****

دختران مسلمان مالزي







همسر یک موذنی که تبدیل به رقاص می شود!


فیلم بحرینی «مریمی» پس از نمایش اعتراض های گسترده ای را برانگیخت، این فیلم درباره زنی بحرینی است که پس از وفات همسرش -که موذن مسجد است- تبدیل به یک زن رقاص می شود

اختصاصی صدای شیعه: منتقدان این فیلم را دریدن محرمات در خلیج می دانند، زیرا نقشی که هنرپیشه اصلی فیلم فاطمه عبدالرحیم آن را ایفا می کند شامل صحنه های رقص اوست.
وقایع فیلم در دهه شصت قرن گذشته می گذرد و روایت زنی است که پس از وفات همسرش که موذن مسجد بود، به جز رقص شغلی نمی یابد.
مریمی از سوی اهالی محله و محبوب فقیرش عثمان تحت فشار است؛ آنها از او می خواهند رقص در خانه های ثروتمندان را پایان دهد.
نسخه فیلم که در اختیار خبرنگاران و منتقدان قرار گرفته است هیچ صحنه رقصی جز در ابتدای فیلم را در برندارد. محمد حسن نویسنده اماراتی فیلمنامه گفته است که این فیلم تلاشی برای نزدیک شدن به زن خلیجی از خلال نقش مریمی است.
او گفت که ما در خلیج می ترسیم صورت را ببینیم.. سینما در خلیج جدید است؛ چون بسیاری از داستان ها قابلیت نشر در روایات و سریال ها را دارد اما تبدیل آن به سینما نیازمند باور است.
فاطمه عبدالرحیم ایفاگر نقش مریمی نیز گفت وقتی برای اولین بار سناریو را خواندم مرا جذب کرد، جسارتی که در آن بود زیباست.. و فیلم عموما مغایر با تجارب مانوس سینمای خلیج است.
علی العلی کارگردان این فیلم نیز گفت ما این فیلم را برای شرکت در جشنواره ها ساختیم نه برای مردم؛ ما حتی تا الان فکر نکرده ایم که آن را برای مردم پخش کنیم.




منصور ارضی: ابطحی را در حال زنا کردن گرفتند!

منصور ارضی مداحل سرشناس شب گذشته در مسجد ارک سخنانی را بر زبان خود جاری ساخت که
تمامی دوستاران وی نسبت به شان و منزلت این مداح مکدر خاطر شدند.

رهوا-حدود بیش از 10 سال است که با صدای جانسوز حاجی اشک می ریزم و یکی از افرادی که
واقعاً من رو با روضه اهل بیت آشنا کرد حاج منصور بود. خیلی از وقت ها در جمع ما بچه
حزب اللهی ها، بیانات حاجی، ادبیات و حتی منش حاجی، قداست داشت و حتی در دوران سازندگی
و اصلاحات، ملجاء ما و پناهگاهی که بتوان از هیاهوها و فضای سنگین سیاسی و انگ‌های
گروه فشار که به ما می زدند، حاجی بود و هیئت های حاجی، آقا جون خلاصه خسته تون نکنم
"الگو" و آمال ما بچه ها حاج منصور بود، اما...


حاج منصور ارضی




نمیدونم چرا اینجوری شد که شد...

دیشب مثل هر شب دیگه از ماه مبارک رمضان مسجد ارک بودم، حاجی طبق هر شب شروع کرد به
بیان مسایل و مشکلات سیاسی جامعه و سیاسیون.

( البته لازم میدانم این را تذکر بدهم که بنده علی‌رغم بسیاری از دوستان هیئتی که صحبت
کردن حاجی در مسایل سیاسی را خوب نمیدانند، اتفاقاً بسیار خوب است که حاجی این مسایل
رو مطرح میکند) .

ولی یه صحبتی حاجی دیشب کرد و ذکر خیر یا بهتر بگم ذکر شر یکی از عوامل فتنه سال گذشته
شد. خب تا الان همه چیز درست بود که ناگهان حاجی با استفاده از الفاظی همه چیز رو (
از دید بنده) به هم ریخت.

ماجرا از این قرار بود که حاج منصور با مثال زدن "ابطحی" رییس دفتر خاتمی گفت که اون
با این همه مشکلات آخر سر در حالت زنا دستگیرش کردند و اگه اون، این همه مشکلات نداشت
که حرف نمیزد و اذعان نمیکرد!

من نمیدونم چرا حاجی این حرف و زد ؟!

یکی از دوستام که کنار من نشسته بود هم با ناراحتی گفت: حاجی که این همه دعا میکنه
که خدایا به ما اخلاق علوی و رفتار اهل بیت رو عنایت کن، مگه سیره امام علی علیه السلام
اینطوری بود؟

مگه ما نخوندیم و نشنیدیم که وقتی به حضرت رسول صلی الله علیه و آله خبر می آورند که
در فلان مکان ، فلان شخص دارد زنا انجام می دهد، حضرت رو به امام علی علیه السلام می
کند و میگوید یا علی برو آنجا.

امام هم امر رسول خدا را اجابت کرده و به آن مکان می رود ولی قبل از رسیدن در آنجا
با ایجاد سرو صدا کاری می کند که آن شخصی که در آنجا بود متوجه حضور امام شود و...

حالا این دوگانگی در من و یا شاید در خیلی ها بوجود بیاید که کدام یک از این رفتارها
برای ما می تواند درس اخلاق باشد و کدام روش به سیره اهل بیت نزدیک
تر باشد؟


توضیح 1: عوامل فتنه خیانت کاراند و باید محکوم بشوند
ولی آیا اتهاماتی که از قبل به ایشان زده می شود از نظر حقوقی اثبات نشده است و نباید
تا مطلبی صحت آن مشخص نشده است پرداخت چرا که این امر خارج شدن از مسیر حق و عدالت
است.

توضیح 2: به عقیده نگارنده عوامل فتنه و ابطحی دارای خیانت های فراوان به این مردم
و سرزمین هستند که باید این مسایل آنها، برای مردم بازگو شود و نه مسایل دسته چندم
مانند مسایل اخلاقی آنان چرا که این امر باعث عدم آسیب شناسی جریان فتنه می شود.







آفلاین باحال

» برای مشاهده 10 آفلاین باحال و سرکاری به ادامه مطلب مراجعه کنید..

اگه تو بامن باشی، چراغ خونم باشی ... . . . .  . . . . . . آنقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی!


از آسمون پیغام رسید که خدا یکی از فرشته هاشو گم کرده ولی من تورو لو نمیدم که منو از اون بالا دزدیدی!


درجات دیوانگی: 1.گیج 2.خنگ 3.پپه 4.یول 5.اسکل 6.شاسکول 7.گاگول 8... اسمت چی بود؟؟؟


دلم برات تنگ شده بود، حالا می فهمم چرا !
مال کشِ شلوارم بود!!


وقتی كسی ناراحتت می‌كنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم كنی، اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز كنی و بزنی پس كله‌اش! 


گاهی وقت‌ها حواست اینقدر به خودته و در آرزو های خودت غرق میشی كه یادت میره یك نفر منتطرته تا . . . . از دست شویی بیایی بیرون


گرد و خاك تنهایی دلم را با جاذبه نگاهت زدودی و خانه قلبم را از غم ها شستی. حالا كه داری زحمت میكشی، روی میز هم یه دستمال بكش! 


اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت، حتما بکشش !
اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره  !!!


میدونی فرق تو با موهات چیه ؟

 

اونا رو میشه اصلاح کرد ولی تو رو هرگز ...

:Lلنگه ی تو پیدا نمی شه
:O عمرمی
:V وجودمی
:E انگار اس ام اس و اشتباه فرستادم. ببخشید!

 





پنج نكته برای افطار


روزه علاوه بر آثار معنوی فراوان و تزكیه روحی می‌تواند باعث بركات فراوان از نظر جسمی و فیزیولوژیك باشد. متخصصان علوم پزشكی نیز از جنبه‌های مختلف به آثار مفید روزه‌داری اسلامی پرداخته‌اند. همانطور كه در فرمایشات معصومین نیز به كرات اشاره شده است روزه باعث ارتقای سلامتی خواهد بود.

اما آنچه مهم است برای بهره‌مندی از آثار مفید روزه‌داری از آنجا كه در ایام ماه مبارك رمضان از نظر فیزیولوژیك تغییراتی ایجاد می‌شود بایستی تغییراتی متناظر در شیوه طبیعی زندگی ایجاد كرد تا بهره‌مندی بیشتری عاید شود.


یكی از نكاتی كه در تغذیه سالم و برای تنظیم متابولیسم طبیعی توصیه می‌شود، داشتن یك نظم غذایی و وعده‌های غذایی مكرر در روز است.

در ایام روزه داری كه افراد طی روز از خوردن امساك می‌نمایند باید در ساعات باقیمانده همین نظم را به نحوی ایجاد كنند.

در هنگام افطار:

1- در مقایسه افطار با وعده‌های معمول غذایی، افطار را می‌توان متناظر با صبحانه در نظر گرفت. لذا مواد غذایی مشابه صبحانه هنگام افطار توصیه می‌شود. شایان ذكر است 15 تا 20 درصد انرژی دریافتی طی روز را باید هنگام افطار مصرف كرد.

2- پس از اذان مغرب بدون تاخیر طولانی روزه را باز نموده و ترجیحا از مواد غذایی مایع و سبك به همراه تركیبی از غلات ترجیحا نان از نوع سبوس‌دار (به طور مثال: نان سنگك) در زمان افطار استفاده شود. توصیه می‌شود از مایعات گرم مانند آبجوش یا چای كم‌رنگ به‌جای آب سرد برای شروع افطار استفاده شود.

3- داشتن مواد غذایی حاوی فیبر و قندهای پیچیده از قبیل سبزیجات و نیز انواع میوه به جای استفاده از تركیبات حاوی قندهای ساده و چربی فراوان (از قبیل حلوا آن هم به میزان زیاد) توصیه می‌شود.

4- استفاده فراوان از آب و نیز انواع شربت‌ها به بهانه كنترل تشنگی نه تنها باعث كنترل تشنگی نخواهد شد، بلكه به‌علت استفاده از حجم بالایی از مایعات و گنجاندن آن در معده‌ای كه ساعت‌ها خالی بوده است، می‌تواند باعث التهاب معده و دستگاه گوارش شود، لذا پس از چند روز این افراد دچار درد در ناحیه فوقانی شكم شده و گاه باعث می‌شود كه از ترس ناراحتی شدیدتر نتوانند به روزه‌داری ادامه دهند.

در مورد مصرف فراوان شربت‌ها نیز با توجه به افزایش قند ناگهانی دریافتی و ترشح شدید هورمون انسولین برای تنظیم قند خون، در فاصله زمانی كمی فرد دچار گرسنگی و ضعف شده و مجددا برای رفع آن به استفاده از مواد غذایی شیرین پرداخته و این سیكل تكرار می‌شود.

5- سرعت غذا خوردن را نیز در هنگام افطار بایستی كنترل كرد. پیشنهاد می‌شود 15 تا 20 دقیقه را برای افطار باید اختصاص داد تا هم دستگاه گوارش بتواند خود را برای شروع مجدد هضم و جذب آماده نماید و هم طی این مدت تنظیم احساس سیری توسط مغز صورت پذیرد.






ده دروغ شنیدنی زنان به مردان



دروغ شماره 1

نگران نباش عزیزم، این برای همه پیش میاد!

اکثر مردان در مرحله ای از زندگیشان موقتاً دچار  ناتوانی جـنـسی می شـوند و اکثر زنان نیز از این موضوع مطـلع هـسـتند.  با  این حال این مـساله بـدان مـعنا نیست که همسر شما  شاکی و دلـخور نمی شود.  این دروغ  یـکـی از چـنـدیـن دروغ جنـسـی میباشد که زنان بـرای جریـحه دار نشدن احساسات همـسرشان بـه آنـها مـی گویند، دروغهایی که خوشبختانه مضر نیستند. در نـهایت حتـی اگر شـما برای همسرتان یک شریک جنسـی ایـده آل نـباشـید، هـمسرتـان از بین همه مردان  شما را انتخاب کرده بدون اینکه خـوب یا بد بودن آمیزش برایش فرقی داشته باشد.

دروغ شماره 2


پول برای من هیچ اهمیتی ندارد!

پول اهمیت ندارد، ولی مقدارش چرا! هر چند ممـکـن اسـت درسـت نبـاشـد که بگوییم همه زنها موجودی حساب بانکی همسرشان برایشان مهم است ولی اکثر آنها دوست دارند که از لحاظ اقتصادی در یک حد متـعادل و رفاه نسبی قرار داشته  و دارای استقلال مالی باشند.

 

دروغ شماره 3

برایم مهم نیست که به زنهای دیگر نگاه کنی!

اگرچه ممکن است همسرتان برای ایـنـکه وانـمود کند که زن خونسـرد و روشـن فکری است این دروغ را بشـمـا بـگوید اما او  دوست ندارد که شما حتی به یک ماکت زن مو قرمز پشت ویترین مغازه نگاه کنیـد. او مـی خـواهـد که نگاه شـما فقط به او باشد و نه دیگری.  بنابر این اگر او به شما گفت که مهم نیست و اذیت نمیشود هیچگاه چشمان خود را بیش از اندازه به اطراف منحرف نکنید چون در غیـر اینـصورت باید منتـظر ضـربات محکم به سر و صورتتان باشید!

 

دروغ شماره 4

حق با تو است!

خیلی وقتها بحث و جدال شما با همسرتان با این جمله او تمام می شود: "باشه حق با تو ست، تو خیلی بهتر از من می فهمی". همسر شما فقط برای بریدن صدای شما این جمله را می گوید در حالیکه هنوز اعتقاد دارد که حق با اوست و کسی که اشتباه می کند شما هستید و پیش خودش میگوید: " بالاخره می فهمه که اشتباه می کنه" و سپس به دنبال دلیلی برای توجیه حرفش خواهد گشت.

 

دروغ شماره 5

از اینکه می گویی چاق هستم اصلا دلخور نمی شوم!

فرقی نمی کند که شما چه می گویـید، در هر صورت او عـصبـانی مـی شود. اگر بگویید که خیلی زیبا است متهم میشوید به دروغگویی چرا که او فکر می کند گفته شما صرفا برای آرام کردن او و نرنجیدن بـخاطر چربــیهای اضـافه اش اســت. از طـرف دیگر اگر اضافه وزنش را گوشزد کنید قطعاً یک دعوای حسابی در اتاق نشیمن شما رخ خواهد داد.

 

دروغ شماره 6

من عاشق ورزش هستم!

این هم از آن دروغـهای روزهـای اول زندگی است. او برای ایـنکـه نـشان دهـد با زنهای دیگر متفاوت است و اینکه دارای علایق مشترک با شما میباشد پا به پای شما جلوی تلویزیون می نشیند و تا دیر وقت فوتبال تماشـا می کنـد ولی بعد از گذشـت چـند ماه شکایتها شروع شده و متاسفانه دیگر نـخـواهید تـوانسـت با خـیال راحـت بـه تماشای فوتبال بنشینید.

 

 

 

دروغ شماره 7

 

من عاشق خانواده تو هستم!

 

اگر مرد خوش اقبـالی باشیـد همـسرتان ممـکن اسـت دروغ نـگـوید که دوست دارد با خانواده شما رفت و آمد کند. اگرچه شاید او از آنها  شما متنفر  باشد ولی برای اینکه احساسات شما جریحه دار نشود راستش را نخواهد گفت. برای اینـکه عـلاقه واقـعی هسمرتان را نسبت بهخانواده خود بفهمید کافی است به او بگویید که مادرتان بـرای فردا شما را به نهار دعوت کرده و به عکس العمل هـمـسرتان توجـه کنیـد: اگر تمامـی عضلات صورتـش سـفت شـد و با یـک لبـخـند زوری زیـر لب و آرام گفت "خیلی خوبه"  آنوقت نتیجه بگیرید که او کشته مرده خانواده تان نیست.

 

دروغ شماره 8

جمع و جور کردن خونه را دوست دارم!

این هم از آن دروغ هایی است که همسر شما ممکن است در اوایل ارتـباط شـما بیان کند. اینکه "دوست دارم ظرفهای نشسته را بشویم"، "لبـاسـهای کثیف تو را شسته و اتو کنم"، دیری نخواهد انجامید که این دروغ او نیر برملا خـواهـد شد و از شـما خــواهد خواست که نوبتی ظرفها را بشویید و زحمت جوربهایتان را خودتان بکشید.

 

دروغ شماره 9

من عاشق رفت و آمد و معاشرت با دوستان تو هستم!

گذشه از اینکه دوستان شما تا چه اندازه جالب می باشند، هـمـسرتـان علاقه ای به حضور مداوم آنها در کنار شما ندارد. اگرچه ممکن است در روزهای اول بروز ندهد ولی بالاخره صبرش تمام شده و شما را از این کار منع خواهد کرد.

 

دروغ شماره 10

من تو رو همین جوری که هستی دوستت دارم!

آیا واقعاً تصور می کنیـد که او دوست ندارد هیچ تغـیـیـری در شمـا بـوجـود بـیاید؟ هیچ تغییری؟ ممکن است همسرتان خواستار تغییرات زیادی در شـما باشـد  مگـر ایـنکه در ماه عسل بسر ببرید چون در این زمان شما یکمرد کامل برای همسرتان هستید. دیر یا زود او متوجه اشتباه خود خواهد شد.






درآمد یک میلیون دلاری نوجوان ۱۶ ساله طی یک سال


کریستین اون‪"‬ نوجوانی است که استیو جابز را قهرمان زندگی و الگوی خودش می داند. او میگوید الهام گرفتن از مدیرعامل اپل علت اصلی موفقیت اش بوده است ‪و با استفاده از انها‬ طی یک سال گذشته توانسته ۱ میلیون دلار درامد داشته باشد. اما چگونه؟ ‏

500x_branchrkid.jpg

‬کریستین اون‪"‬ نوجوانی است که استیو جابز را قهرمان زندگی و الگوی خودش می داند. او میگوید الهام گرفتن از مدیرعامل اپل علت اصلی موفقیت اش بوده است ‪و با استفاده از انها‬ طی یک سال گذشته توانسته ۱ میلیون دلار درامد داشته باشد. اما چگونه؟ ‏ 
‏ 
این نوجوان بریتانیایی اولین کامپیوترش را در سن ۷ سالگی داشته است. سه سال بعد یک مکینتاش خریده و سراغ طراحی وب رفته است. چهار سال بعد از آن در سن ۱۴ سالگی و در سال ۲۰۰۸ یک سایت راه اندازی کرده که کار ساده ای انجام میداده است. نام سایت Mac Bundle Box بوده است. طراحی و بخش های سایت شبیه سیستم عامل Mac OS است و کریستن تمام تلاش خودش را کرده بود تا هر چه بیشتر به استاندارد های اپل نزدیک شود. ‏ 
‏ 
در این سایت او چندین نرم افزار را به صورت یک بسته با هم به کاربران می فروشد. در واقع او با صحبت کردن با برنامه نویس ها از آنها تخفیف عمده می گرفته است و این کار سبب میشده که بسته های نرم افزاری اش با تخفیف بسیار خوبی نسبت به خرید مجزای هر کدام به فروش برسد. ‏ 
‏ 

340x_mac-bundle.jpg

علاوه بر این وقتی مشتریان بسته های نرم افزاری را می خریدند سبب میشد که قفل خرید بسته های جدیدتر برای آنها و دیگر مشتریان باز شود. و همین کار باعث شده بود که خریداران این سایت دیگران را هم برای خرید از آن تشویق کنند. ‏ 
‏ 
ایده جالب کریستن سبب شده بود که او طی این مدت ۷۰۰ هزار پوند معادل ۱ میلیون دلار درآمد داشته باشد. حالا کریستن پروژه های جدیدی را هم آغاز کرده و هم اکنون ۸ فرد بزرگ سال از جمله مادر ۴۳ ساله اش برای او کار می کنند. ‏ 
‏ 
راز موفقیت او چه بوده؟ خود او می گوید که هیچ رازی وجود ندارد. برای رسیدن به موفقیت فقط کار و تلاش سخت نیاز است. ‏






استفاده مجري تلويزيون از مانتويي جديد! (+عكس


استفاده مجری تلویزیون از مانتویی جدید! (+عكس)

استفاده مجری تلویزیون از مانتویی جدید! (+عكس)

در همین رابطه خبرگزاری برنا وابسته به سازمان ملی جوانان از این عمل انتقاد كرد و از این مانتوی جدید با لفظ مانتوی توری یاد كرد...

شبكه یك صدا و سیما دربرنامه  "شبكه یك شبكه هر ایرانی" باهدف نمایش لباس سنتی مانتویی جدید برتن مجری خود كرد!
در همین رابطه خبرگزاری برنا وابسته به سازمان ملی جوانان از این عمل انتقاد كرد و از این مانتوی جدید با لفظ مانتوی توری یاد كرد!

 







شباهت عجيب الناز شاكر دوست و آنجلينا جولي


الناز شاكر  دوست

 

آنجلينا جولي

آنجلينا جولي

 

آنجلينا جولي

آنجلينا جولي

 

آنجلينا  جولي

آنجلينا جولي








ديدني هاي امروز 25 مرداد

خانه هايي جالب در نيوزيلند







عكسي جالب از يك پيرزن وفات يافته بريتانيايي كه در تولد 100 سالگي اش مشغول آتش كردن صد و هفتاد هزارمين  نخ سيگارش است . وي 102 سال عمر كرد و 95 سال سيگار كشيد







يك تخم مرغ دوقلو در روماني







ربات هاي جديد فضا نورد ساخت ناسا و كمپاني جنرال موتورز در آمريكا







دريانوردي   1500 مايلي " تام جونز " روي يك تخته موج سواري  و رسيدن او پس از 90 روز به سواحل نيويورك







جشنواره بالن سواري در بريتانيا







بازرسي و مراقبت از ساعت بيگ بن در لندن







چيدن ليوان هاي آب براي مراسم افطار در شهر جامو در شمال هند







درست كردن يك فرش بزرگ از گل در يكي از ميدان هاي اصلي شهر بروكسل










گاوبازي در شهر گيجون در شمال اسپانيا







بدون شرح!
















همسر زبل!




مردی باهمسرش در خانه تماس گرفت و گفت:"عزیزم ازمن خواسته شده که با رئیس و چند تا از دوستانش برای ماهیگیری به کانادا برویم"
ما به مدت یک هفته آنجا خواهیم بود.این فرصت خوبی است تا ارتقای شغلی که منتظرش بودم بگیرم بنابراین لطفا لباس های کافی برای یک هفته برایم بردار و وسایل ماهیگیری مرا هم آماده کن
ما از اداره حرکت خواهیم کرد و من سر راه وسایلم را از خانه برخواهم داشت ، راستی اون لباس های راحتی ابریشمی آبی رنگم را هم بردار !
زن با خودش فکر کرد که این مساله یک کمی غیرطبیعی است اما بخاطر این که نشان دهد همسر خوبی است دقیقا کارهایی را که همسرش خواسته بود انجام داد
هفته بعد مرد به خانه آمد ، یک کمی خسته به نظر می رسید اما ظاهرش خوب ومرتب بود
همسرش به او خوش آمد گفت و از او پرسید که آیا او ماهی گرفته است یا نه ؟
مرد گفت :"بله تعداد زیادی ماهی قزل آلا،چند تایی ماهی فلس آبی و چند تا هم اره ماهی گرفتیم . اما چرا اون لباس راحتی هایی که گفته بودم برایم نگذاشتی ؟"
جواب زن خیلی جالب بود
زن جواب داد : لباس های راحتی رو توی جعبه وسایل ماهیگیریت گذاشته بودم ؟!








فقط خانوم ها به ادامه مطلب توجه کنند


(حتی آقایون خیلی باجنبه هم نخونن)

شباهت آقایون با ماشین چمن زنی در چیست؟
هر دو خیلی سخت به کار می افتند، در هنگام کار سر و صدای زیاد ایجاد می کنند و حتی نیمی از وقت را هم نمی توانند به درستی کار کنند

چرا مردان تنها در نیمی از زندگی خود با بحران مواجه هستند؟
زیرا آنها در تمام طول زندگی خود در دوران نوجوانی به سر می برند

شما به مردی که همه چیز دارد چه میدهید؟
زنی که به او نشان دهد چگونه می تواند از آنها استفاده کند

آقایون لباس هایشان را چگونه دسته بندی می کنند؟
"کثیف" و " کثیف اما قابل پوشیدن"

برای درست کردن پاپ كُرن به چند مرد نیاز است؟
سه تا، یک نفر ماهیتابه را بر روی گاز نگه میدارد و دو نفر دیگر گاز را تکان میدهند تا گرما به تمام سطح ماهیتابه برسد

خدا بعد از خلق مرد ها چه گفت؟
من می تونم کارمو بهتر از این انجام بدم

به یک مرد با نصف مغز چه می گویند؟
با استعداد

شباهت آقایون با آگهی های بازرگانی چیست؟
شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیز برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد

اگر یک مرد و یک زن با هم از یک ساختمان 10 طبقه به پایین بیفتند کدامیک زودتر به زمین میرسد؟
خانم، چرا که آقا راه را گم می کند

چرا مردها دارای وجدان پاکی هستند؟
به این دلیل که هیچ گاه از آن استفاده نمی کنند





لیلی و مجنون اینترنتی

گله میکرد ز مجنون لیلی

که شده رابطه مان ایمیلی

حیف از آن رابطه ی انسانی

که چنین شد که خودت میدانی

عشق وقتی بشود دات کامی

حاصلش نیست به جز ناکامی

نازنین خورده مگر گرگ تو را ؟

برده به دات کام و دات ارگ تو را؟

گله میکرد ز مجنون لیلی

که شده رابطه مان ایمیلی

حیف از آن رابطه ی انسانی

که چنین شد که خودت میدانی

عشق وقتی بشود دات کامی

حاصلش نیست به جز ناکامی

نازنین خورده مگر گرگ تو را ؟

برده به دات کام و دات ارگ تو را؟

بهرت ایمیل زدم بیشترک

جای سابجکت نوشتم به درک

به درک گر دل من غمگین است

به درک گر غم من سنگین است

به درک رابطه گر خورده ترک

قطع آن هم به جهنم به درک

آنقدر دلخور از این ایمیلم

که به این رابطه هم بی میلم

مرگ لیلی نت و مت را ول کن

همه را جای OK كنسل كن

OFF كن كامپیوتر را جانم

یار من باش و ببین من ON ام

اگرت حرفی و پیغامی هست

روی کاغذ بنویس با دست

نامه یک حالت دیگر دارد

خط تو لطف مکرر دارد

خسته از Font و ز Format شده ام

دلخور از گردلی @ ( ات ) شده ام

کرد رپلای به لیلی مجنون

که دلم هست از این سابجکت خون

باشه فردا تلفن خواهم کرد

هر چه گفتی که بکن خواهم کرد

زودتر پیش تو خواهم آمد

هی مرتب به تو سر خواهم زد

راست گفتی تو عزیزم لیلی

دیگر از من نرسد ایمیلی

نامه ای پست نمودم بهرت

به امیدی که سر آید قهرت...





فرق دخـتر پسرای ایرونی


۱- دختـرها خیلی دوست دارند جای پسرها باشند اما پسرها اصلاً دوست ندارند جای دختـر ها باشند

2- اگر یه دختـر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه از خونه فرار میکنه اما یه پسر اگر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو از خونه فراری میده!

3- یه دختـر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه خودکشی میکنه اما یه پسر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو میکشه

4- یه پسر اگر 3 تا مشکل غیر قابل حل داشته یه هفته افسرده میشه بعد با 3 تا مشکل کنار میاد و زندگیش رو میکنه اما تا کنون دختـری که 3 تا مشکل داشته باشه دیده نشده چون همشون در مرحله دو تا مشکل خودکشی میکنند و به سه تا نمیرسه مشکلاتشون!

5- دختـرا از پسرا موهاشون کوتاهتره!

6- دختـرا می خوان سر پسرا کلاه بزارن اما در نهایت سر خودشون کلاه میره ولی پسرا می خوان سر هر موجود زنده ای که میبینن کلاه بزارن و در نهایت موفق میشن

8- نقطه قوت پسرا چشماشونه اما نقطه قوت دختـرا چشم و گوش ابرو و دماغ و دهن و ... هست.

9- دختـرا با اینکه بیشتر از پسرا قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت میکنن اما خیلی بیشتر از پسرا تصادف میکنن و در هر تصادف رد پای یک دختـر به چشم می خوره.

10- دختـرا فکر می کنن بهترین راه برای داشتن یک رابطه خوب و مداوم صداقت و راستگویی هستش ولی پسرا مطمئن هستند بهترین راه دروغگویی و گرفتن سوتی از طرف مقابله!

11- دختـر ها از درس و مدرسه بیزارند ولی پسر ها از درس و مدرسه فراری هستند!

12- پسر ها به هم حسودی نمی کنن اما دختـرا به هم حسودی می کنن

13- اگر برادرتون دوست دختـر داشته باشه شما سعی می کنید با اون دختـر آشنا بشید ولی اگر خواهرتون دوست پسر داشته باشه شما قسم می خورید که هم پسره و هم خواهرتون رو سر به نیست کنید!

14- دختـر ها زیر بار حرف زور میرن اما پسر ها خودشون حرف زور میزنن

15- دختـرا زندگی مشترک رو در عشق و صفا و صمیمیت می بینن ولی پسر ها در غذا

16- اگر یک دختـر در یک جمع سوتی بده تا آخر دیگه هیچ حرفی نمیزنه اما پسر ها در یک جمع فقط سوتی میدن!

17- یک دختـر اگر 24 ساعت با دوست پسرش صحبت نکنه افسرده میشه اما یک پسر اگر 24 ساعت با دوست دختـرش صحبت نکنه با اون یکی دوست دختـرش صحبت میکنه!

18- پسر ها میدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین ازش متنفرن ولی دختـر ها نمیدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین طرفدارشن!

19- یک دختـر اگر با دوست پسرش به هم بزنه دیگه با هیچ پسری دوست نمیشه اما یه پسر اگر با دوست دختـرش به هم بزنه با 3-4 تا دختـر دیگه دوست میشه!

20- یک دختـر اگر توی خیابون پسری ازش بپرسه ساعت چنده میگه: ساعت 7. اما یه پسر اگر یه دختـر ازش ساعت بپرسه میگه: ساعت 7 و 2 دقیقه و 24 ثانیه، اینم شماره تلفن من ..... سر ساعت 9 منتظر تماستم!

21- اگر یه دختـر به یه پسر نگاه کنه پسره فکر می کنه که خیلی خوش تیپه ولی اگر یه پسر به یه دختـر نگاه کنه دختـره فکر میکنه که پسره چقدر بی چشم و رو هستش!

22- دختـر ترشیده میشه اما پسر بلعکس رسیده تر میشه!

23- بعد از خوندن این مطلب پسرا اول 2 دقیقه فکر میکنن تا مفهوم مطلب رو بفهمند و چون بعد از دو دقیقه نمی فهمند می زنن زیر خنده و میگن خیلی باحال بود اما دختـرا بعد از خوندن این مطلب 2 ساعت حرص می خورن و فکر میکنن به شخصیت دختـرای ایرونی توهین شده و در نهایت چون مفهوم این مطلب رو نفهمیدن تو قسمت نظرات فحش میدن!!

(البته فحش دادن یکی دیگر از کارهای دختـران است) بد وااااااا ...انجام ندید سو استفاده نشه هاااااا




عکس های جدید امروز


عکس های جدید لادن مستوفی


عکس های جدید لادن مستوفی | PixDooni.Com

●●●●● برای دیدن عکس ها به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ●●●●●


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


خانه ای ساخته شده از ورق توسط یک آمریکایی در چین


خانه ای ساخته شده از ورق توسط یک آمریکایی در چین | PixDooni.Com

●●●●● برای دیدن عکس ها به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ●●●●●


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


جدیدترین عکس های شبنم قلی خانی

جدیدترین عکس های شبنم قلی خانی | PixDooni.Com

پخش اختصاصی

●●●●● برای دیدن عکس ها به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ●●●●●


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


نشست صمیمی عوامل و بازیگران سریال فاصله ها

نشست صمیمی عوامل و بازیگران سریال فاصله ها | PixDooni.Com

●●●●● برای دیدن عکس ها به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ●●●●●


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


عکس های جدید هانیه توسلی و الهام حمیدی

فروشگاه اینترنتی شاپ آث
http://shopus.ir




--
دریافت این ایمیل به دلیل عضویت شما در گروه است
گروه اینترنتی ایرانیان : tazehaa@googlegroups.com
شما هم به محفل 10000 نفری ما بپیوندید
براي دريافت مطالب بيشتر به اين آدرس مراجعه كنيد : http://groups.google.com/group/TAZEHAA

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر