۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

پايگاه خبري تحليلي itUpdate

آي تي آپديت IT Update

مرداد ماه ۱۳۸۹
یکشنبه 31 مرداد 1389

ربات ها در شهر٬ برگزار مي شود
ربات ها در شهر را در 2ليگ مسير ياب (دانش آموزي و دانشجويي) – رالي خياباني – اسکوار و ماز برگزار مي شود.

خلاص شدن از اسپم ها در GMail،Yahoo Mail و HotMail
یک نفس عمیق بکشید و خود را برای نبرد آخر با اسپم ها آماده کنید.

تولید لپ‌تاپ‌هایی به نرمی بالش!
کارشناسان از ساخت نسل جدید رایانه‌های قابل‌حمل و رایانه‌های رومیزی خبر داده‌اند که می‌تواند مزایای فراوانی برای کارمندان و افرادی که به هنگام شب کار می‌کنند، داشته باشد.

شرکت اینتل شرکت مک‌ آفی را خریداری کرد!
شرکت اینتل تصمیم گرفته است که یک بخش امنیتی برای خود داشته باشد و به همین دلیل شرکت مک آفی را خریداری کرد.

ابتکار جالب يک شرکت براي جلب نظر علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه
يک شرکت ارائه دهنده خدمات اينترنت براي جلب نظر و رضايت علاقه‌مندان به بازي هاي آنلاين و ويديويي دست به اجراي ابتکار عمل جالبي زده است.

وزير ارتباطات در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
پيشنهاد رفع محدوديت سرعت اينترنت خانگي؛ افزايش پهناي باند به 10 برابر
در برنامه پنجم پيشنهاد برداشتن محدوديت براي کاربران خانگي را داده‌ايم که در صورت تصويب، اين ظرفيت را در داخل کشور توسعه خواهيم داد تا به اين حد که بتوانيم پاسخگوي نيازها باشيم.

خطرناک‌ترین زن اینترنتی!
بر خلاف تصور عموم، جست‌و‌جو در اینترنت بعضاً می‌تواند بسیار خطرناک باشد و رایانه کاربران را به انواع بدافزارهای مخرب آلوده سازد.

فيس بوک سايت اجتماعي هات پوتيتو را خريد
ITUpdate آي تي آپديت - خريد اين سايت توسط فيس بوک حرکتي است بسوي ارائه خدمات جديد که از اهداف فيس بوک به شمار مي رود.اين سرويس به کاربران کمک مي کند تا دوستاني را که کار مشابهي با آنها انجام مي دهند يافته و با آنها ارتباط برقرار کنند.

تولید گوشی جدید همراه با ورودی USB 3.0
شرکت LG گوشی جدیدی به بازار معرفی کرد که با امکانات پیشرفته و ظاهر زیبای خود یک رقیب جدی برای تلفن‌های همراه موجود در بازار، به‌خصوص آیفون محسوب می‌شود.

اپراتور سریلانکا پشه می پراند!
مرکز خدمات مخابراتی سریلانکا در نظر دارد با ارسال فرکانس‌های خاص برای کلیه خطوط شبکه مخابراتی خود، حشرات موزی نظیر پشه را از تلفن‌های همراه دور کند.

گزارشي از ميزان کاهش نرخ تعرفه خدمات مبتني بر اينترنت
اين تخفيف‌ها در صورتي به متقاضيان(شرکت‌هاي ارائه کننده) تعلق گيرد که با ارائه مستندات و تعهدات لازم مشخص شود که اثر اين تخفيف، به کاربران آنان منتقل خواهد شد و سازمان در اين باره مکانيزم لازم را تعريف و اتخاذ خواهد کرد.

سوء‌استفاده هکرها از هزاران سایت در دست ساخت
هکرها با سوء‌استفاده از سایت‌های غیرفعالی که در Network Solutions میزبانی می‌شود، حجم عظیمی بدافزار منتشر کرده‌اند.

یک مدل آمریکایی از گوگل شکایت کرد
این مدل و بازیگر سینما که خود را قربانی تهمت‌های بی‌اساس کاربران یوتیوب می‌داند، از گوگل خواسته است هویت این افراد را فاش سازد.

65 درصد قربانيان استاکس‌نت از ايران بوده‌اند
مدير آپا در دانشگاه صنعتي اصفهان: بر اساس آمار و تحليل‌هاي انجام شده به نظر مي‌رسد اکثر صنايع به اين دسته از آسيب‌پذيري‌ها آلوده شده‌اند هرچند آلودگي در بخش‌هاي غيرصنعتي مانند بخش‌هاي دولتي، خصوصي و کاربران خانگي به طور يقين محتمل است.

خودروها به اينترنت مجهز مي‌شوند
امروزه دسترسی به اینترنت در منزل و محل کار به امری عادی تبدیل شده است و انتظار می رود به زودی این فناوری برای رانندگان داخل اتومبیل هم قابل دسترس شود.

تاريخ اينترنت در يک تصوير
یک وب سایت آمریکایی در اقدامی جالب، کل تاریخ اینترنت از ابتدای ایجاد شبکه تا ترافیک موبایل را تنها در یک تصویر نشان داده است.

راهنمای استفاده از چند حساب کاربری گوگل به طور همزمان
شما دیگر لازم نیست برای استفاده از اکانتهای متفاوت مرتباً وارد و خارج شوید و یا از مرورگرهای مختلف برای ‪کار‬ همزمان از چند اکانت استفاده کنید.

ایران خودش را از نمایشگاه جیتکس تحریم کرد!
خبرهای منتشره حاکی از آن است که ایران در یک تحریم خود خواسته قرار گرفته و عملا در نمایشگاه جیتکس 2010 خبری از پاویون یا سالن ایران نخواهد بود.

دردسر تازه هکرها براي فيس‌بوک
يک هکر خوش ذوق با اجراي يک ترفند مبتکرانه تعداد زيادي از کاربران فيس‌بوک را به طور جدي دچار دردسر کرده است.


آي تي آپديت IT Update
آي تي آپديت IT Update

اين خبرنامه به دليل ثبت ايميل شما در آي تي آپديت IT Update ارسال شده است.اگر مايل به دريافت اين خبرنامه نيستيد از طريق همين ايميل اطلاع دهيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر