۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

خدمات آنلاین مایکروسافت Live را بشناسید

Posted:

احتمالا شما هم از یکی از خدمات رایگان گوگل استفاده کرده اید، خدماتی مانند جیمیل ، تقویم آنلاین، آفیس آنلاین گوگل و بسیاری خدماتی که هر کاربر اینترنت به آنها نیاز دارد. اما خدمات آنلاین مایکروسافت به درستی معرفی و شناخته نشده اند. در این مقاله شما را با برخی از خدمات آنلاین مایکروسافت که در سامانه ی live.com ارائه میشوند آشنا میکنیم.

ایمیل Live.com : با مراجعه به سامانه ی hotmail.com میتوانید یک ایمیل تحت دامنه ی live.com یا hotmail.com ایجاد کنید. با داشتن یک اکانت ایمیل در هاتمیل یا لایو دات کام شما میتوانید از کلیه سرویس های مایکروسافت استفاده کنید.

شبکهء فضای لایو : در این شبکه شما میتوانید یک وبلاگ اجتماعی برای خود ایجاد کنید. آدرس آن بصورت یک زیر دامنه قابل انتخاب است و شما امکان وبلاگ نویسی ، اشتراک گذاری عکس هایتان و علایق خود را دارید . همچنین ماژول های بسیار زیادی از جمله ماژول طالع بینی ، هواشناسی، دفتر مهمان ، رادیوی اینترنتی ، لیست کتاب ها و فیلم های مورد علاقه تان و ... را میتوانید به فضای خود اضافه کنید. این سرویس قالب های آماده ی بسیاری نیز دارد که میتوانید برای زیباتر کردن فضای خود از آنها استفاده کنید. همچنین این امکان رابه شما میدهد که قالب خود را تا حدی تغییرات دهیدو مطابق میل خود در آورید.


http://uploadpress.files.wordpress.com/2010/08/live-services.gif

آفیس آنلاین : بالاخره مایکروسافت هم آفیس آنلاین خود را که رقیبی برای سرویس docs گوگل محسوب میشود رونمایی کرد. در این سایت شما میتوانید فایل های word , excel , powerpoint و oneNote را آپلود ، ایجاد و یا ویرایش کنید.

آفیس آنلاین

درایو آنلاین شما ; SkyDrive : در اینجا فضایی برای شما اختصاص داده شده است تا فایل ها و عکس های خود را بتوانید آپلود کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده ی سایر خدمات پورتال لایو به این صفحه مراجعه کنید.


ferbi.ir : سرویس مینی بلاگ فربی

Posted:

سرویس مینی بلاگ فربی در آدرس Ferbi.ir راه اندازی شد.

http://uploadpress.files.wordpress.com/2010/08/ferbi.png

فربی یک سرویس رایگان مینی بلاگ نویسی است که کاربران آن می‌توانند یک متن با طول 200 کاراکتر ارسال کننید و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.

کاربران در گروه‌ها، با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس می‌توانند تازه ترین‌های سایت را پیگیری نمایند.

فربی برای کاربران موبایل در آدرس http://ferbi.ir/m در درسترس است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر