۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

Re: گلبرگ

با سلامي پرمهر و آكنده از سپاس و احترام
تاكنون تشبيهي به اين لطافت و زيبايي نشنيده بودم
قطره باراني بر روي گلبرگ گل سيب خيال
بسيار خيال انگيز و شوق آفرين است اين عبارت
:از شما جناب آقاي آكار ارجمند 
 godspirit awork
گرامي
و جناب آقاي قهرماني عزيز
و تمام نازنينان در گروه واقعا" نمونه و جمع فرهيختگان در راديو گلها كمال سپاس و حق شناسي را دارم
چقدر خوشحالم با اين گروه آشنا شدم
فقط دو ماهست ميشناسمتان اما گويي عمريست ميشناختم
كاش زودتر ازينها با گروه گلها، ارتباط ميداشتم
از خانمي بنام مريم كه موجب آشنايي من با گروه شد تا ابد سپاسگزارم
مريم جان. دوستت دارم. هرجا كه هستي
قربون همگيتون برم
ستاره.تهران

 

 
 
 
2010/8/20 Hojjat Ghahramani <hjtghrmn@yahoo.com>
با درود به دوست عزیز و همیشگی و همراه و بزرگوارم جناب آقای مهندس "آکار"
با سپاس فراوان به خاطر لطف و محبت شما، جملات پر مهر شما نشانگر صمیمانه ترین احساسات شما بزرگواران است و مایه ی دلخوشی بنده
از جانب خویش از صمیم قلب تشکر نموده و آروزی شادی و تندرسی برای همه ی عزیزان دارم
پاینده و پیروز باشید
با عشق و احترام
قهرمانی


From: godspirit awork <godspiritawork@gmail.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Fri, August 20, 2010 6:42:48 PM
Subject: گلبرگ

درود فراوان بر دوست ديرينه و بزرگوارم حجت قهرماني و همچنين خانم ستاره عزيز، اشعار شما به زيباي قطره باراني است روي گلبرگ گل سيب خيال
 
شاد باشيد و پيروز



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر