۱۳۹۳ شهریور ۶, پنجشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود نرم افزار اتصال چندین سیستم همزمان RealVNC Enterprise 5.2.1

Posted: 28 Aug 2014 06:19 AM PDT

RealVNC-Enterprise-5.2.1

اتصال چندین سیستم همزمان RealVNC Enterprise 5.2.1

نرم افزار RealVNC ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد.

همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار اتصال چندین سیستم همزمان RealVNC Enterprise 5.2.1

نوشته دانلود نرم افزار اتصال چندین سیستم همزمان RealVNC Enterprise 5.2.1 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار حذف تروجان Loaris Trojan Remover 1.3.4.1

Posted: 28 Aug 2014 07:14 AM PDT

Loaris-Trojan-Remover-1.3.4.1

حذف تروجان Loaris Trojan Remover 1.3.4.1

امروزه در اینترنت بسیاری از سایت های حاوی تروجان های مخرب و زیان آور باعث صدمه رساندن به کامپیوتر افراد شده، و اکثر افراد متوجه وجود چنین فایل های مخربی در سیستم خود نمی شوند. نرم افزار Loaris Trojan Remover تمامی تروجان ها و فایل های مخربی که در سیستم و هارددیسک شما موجود هستند را پیدا کرده و به راحتی آنها را پاک می کند.

این نرم افزار با محافظ قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی، تروجان ها، SPYWARE ها و … ایستادگی می کند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها، جلوگیری از سرقت رمزهای عبور، سرعت جستجوی بسیار بالا، امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن،شناسایی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها و … اشاره نمود.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار حذف تروجان Loaris Trojan Remover 1.3.4.1

نوشته دانلود نرم افزار حذف تروجان Loaris Trojan Remover 1.3.4.1 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.21

Posted: 28 Aug 2014 07:48 AM PDT

Internet-Download-Manager-v6.21

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.21

Internet Download Manager v6.21 یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها می باشد که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.

این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.21

نوشته دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.21 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود بازی FX Football 2014

Posted: 28 Aug 2014 08:32 AM PDT

FX-Football-2014

نسخه تست شده و سالم توسط بین دانلود

این بازی FX Football نام دارد . معنی این بازی مدیریت فوتبال می باشد این بازی تولید شده در سال ۲۰۱۴ است . و همچنین یکی از بازی های کم حجم فوتبال هست . حجم این بازی حدود ۵۰۰ مگابایت هست و نسخه کامل و سالم می باشد . به صورت اختصاصی این بازی توسط بین دانلود چک شده است و مشکلات بازی رفع شده است .

در این بازی یاد میگیرید یک مربی حرفه ای باشید و تیم خودتان را مدیریت کنید. شرکت سازنده این بازی بسیار جذاب FX Interactive  می باشد که یکی از تولید کننده های بازی سبک FX می باشد.

(...)
ادامه مطلب دانلود بازی FX Football 2014

نوشته دانلود بازی FX Football 2014 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار حذف و مدیریت نرم افزار ها Max Uninstaller 3.0.0.1365

Posted: 28 Aug 2014 10:41 AM PDT

Max-Uninstaller-3.0.0.1365

 نرم افزار حذف و مدیریت نرم افزار ها Max Uninstaller 3.0.0.1365

این برنامه Max Uninstaller نام دارد . کار این برنامه حذف نرم افزار های غیرقابل حذف و مدیریت آن ها هست.. آیا تا حالا به این مشکل برخورده اید فایل های برنامه ها باقی می می ماند و قابل پاک کردن نیستند ؟ این برنامه به شما کمک می کند برنامه های غیرقابل حذف را راحتی حذف نمایید .

پشتیبانی از زبان های : فرانسوی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فارسی ، تاجیکی ، پاکستانی ، روسی ، چینی ، ژاپنی

آخرین نسخه نرم افزار Max Uninstaller می باشد که هم اکنون از بین دانلود قابل دریافت است . هزینه این برنامه ۳۰ دلار هست (جهت اطلاع ) ولی شما میتوانید این برنامه را به صورت رایگان دریافت کنید.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار حذف و مدیریت نرم افزار ها Max Uninstaller 3.0.0.1365

نوشته دانلود نرم افزار حذف و مدیریت نرم افزار ها Max Uninstaller 3.0.0.1365 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر