۱۳۹۳ شهریور ۸, شنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی Bigasoft Audio Converter 4.3.5.5339

Posted: 29 Aug 2014 10:57 PM PDT

Bigasoft-Audio-Converter-4.3.5.5344

نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی Bigasoft Audio Converter 4.3.5.5339

Bigasoft Audio Converter یک نرم افزار مبدل ویدئو به صوت با کاربری آسان می باشد که با قابلیتهای قدرتمندی همراه شده است. این نرم افزار این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا براحتی و بسرعت بتواند میان تمامی فرمتهای صوتی مانند AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4A, MP2, OGG, WAV, WMA همانند یک مبدل صوت قدرتمند، عملیات تبدیل را انجام دهد. مهمترین مسئله در مورد این نرم افزار این است که می تواند صوت را از هر فرمت ویدئویی استخراج نموده و به اصطلاح بیرون بکشد و آن را به فرمتهای صوتی اصلی جاری تبدیل نماید مانند عملیات تبدیل فایل ویدئویی فرمت MP4 به فرمت صوتی MP3 . علاوه بر این عملکردهای قدرتمند ویرایشی نرم افزار Bigasoft Audio Converter فرآیند تبدیل را بسیار ساده تر می نماید . پارامترهای مشخص برای فایل صوتی تبدیل شده، صوت را برای پخش کننده به بهترین نحو ممکن متناسب سازی می نماید . این برنامه می تواند هر مدت زمانی را از فایل منبع بردارد و به شما اجازه می دهد تا ترک صوتی و زیرنویس را انتخاب نموده و یا فایلهای جداگانه را بصورت یک فایل به یکدیگر متصل نمایید.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی Bigasoft Audio Converter 4.3.5.5339

نوشته دانلود نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی Bigasoft Audio Converter 4.3.5.5339 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

نرم افزار افزایش سرعت ویندوز Auslogics BoostSpeed Premium 7.1.1.0

Posted: 30 Aug 2014 01:51 AM PDT

Auslogics-BoostSpeed-Premium-7.1.1.0

نرم افزار افزایش سرعت ویندوز Auslogics BoostSpeed Premium 7.1.1.0

نرم افزار Auslogics BoostSpeed Premium ابزاریست در جهت بهینه سازی پردازنده اصلی سیستم یا همان CPU که تمامی فرمان ها در کارکرد سیستم از سمت آن ارائه می شود. وقتی مغز سیستم درست کار کند مطمئنا بخش های دیگر هم بهتر عمل خواهند کرد و به همین دلیل است که می توان با بهینه سازی و آزاد کردن مغز سیستم تا حدود زیادی برای کارکرد و افزایش کارآیی سیستم تاثیر گذاشت. Auslogics BoostSpeed Premium هم این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

 این ابزار با بهینه سازی بخش های مختلف سیستم عامل و انجام یک سری فعالیت های مربوط به CPU سرعت سیستم را به صورت محسوسی افزایش خواهد داد. بهینه سازی ها با این ابزار به شکلی خواهد بود که کارها به صورت اتوماتیک توسط خود نرم افزار صورت می گیرد و کاربر لازم تنها برای بهینه سازی یک کلیک انجام دهد تا بازی ها و نرم افزارهایی که دائما CPU را درگیر می کنند کمی فضای مغز سیستم را آزادتر گذارند تا بهتر بتواند تصمیم گیری کند.

Auslogics BoostSpeed Premium بدون شک یکی از نرم افزار های نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و سیستم و برنامه های شما می باشد که با استفاده از این نرم افزارو قابلیتهای توانمندی که در اختیار شما قرار می دهد به آسانی می توانید سیستم خود را به به ترین نحو ممکن بهینه سازی نمایید تا دیگر دچار مشکلاتی از قبیل کرش های سیستمی و پایین آمدن سرعت و کارایی سیستم عامل ویندوز خود نباشید.

(...)
ادامه مطلب نرم افزار افزایش سرعت ویندوز Auslogics BoostSpeed Premium 7.1.1.0

نوشته نرم افزار افزایش سرعت ویندوز Auslogics BoostSpeed Premium 7.1.1.0 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود بازی Concursion 2014 برای PC

Posted: 30 Aug 2014 04:40 AM PDT

Concursion-2014-fotpc

بازی Concursion 2014 برای PC

نام بازی : Concursion 2014
سال انتشار : ۲۰۱۴
ژانر : اکشن ،  Action
دستکتاپ : PC
زبان : EN , AB
حجم حدودی : ۸۰۰ مگابایت

این بازی Concursion 2014 نام دارد . ولی سبک اصلی بازی اکشن و زیر مجموعه بازی های Indie می باشد . در حال حاضر فقط برای PC منتشر شده است . و زبان بازی انگلیسی و عربی است .

حالت های اعتیادآور متعددی را در باز تجربه کنید: Concursion 2014 تا به اون ها نشون بدید که رئیس کی هستش- “Capture the flag” استراتژی ایجاد کنید تا رقیب خودتون رو به گریه بندازین- “Foot” راهی که انتخاب کردین رو نشون خواهد داد! و حتی حالاتی بیشتر! این بازی قابلیت ۱ الی ۴ نفر گیمر به صورت مجزا و بین ۲ الی ۴ نفره در حالت Co-op را دارد. بازی در سبک ۲بعدی و جزو بازی های آرکید می باشد.یک بازی Concursion اکشن با ظاهر غیر گرافیک هست . این بازی یک بازی فانتزی نیست شما باید شاهزاده را از دشمن نجات دهید . باید از سیارات زیادی عبور کنید ولی طرف های شیطانی شما از بین رفته است .

(...)
ادامه مطلب دانلود بازی Concursion 2014 برای PC

نوشته دانلود بازی Concursion 2014 برای PC اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر