۱۳۹۳ مرداد ۱۳, دوشنبه

سیستم ضدسرقت مواد غذایی در مدرسه





یه همچین مصیبت هایی ما داشتیم تو مدرسه






دستشم خورد 






در صورت باز نشدن تصاویر اینجا رو کلیک کنید





کلی منتظر موندم ماه رمضون تموم شه این عکسه رو واستون بزارم  قرار بود عید فطر ایمیل بدم ولی مشکلات گیزمیز باعث این تاخیر شد













شیر پر چرب !















ﺍﺯ ﻟﻘﻤﺎﻥ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ ﺍﺩﺏ ﺍﺯ ﮐﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﯽ؟ ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ ﺑﯽ ﺍﺩﺑﺎﻥ! ﻫﻤﻪ ﺗﻌﺠﺐ ﮐﺮﺩﻥ، ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ : ﻧﺎﻣﻮﺳﻦ؟! ﻟﻘﻤﺎﻥ ﮔﻔﺖ : ﻧﻨﺖ ﺑﺎ ﺁﻗﺎﻡ ﭼﺎﻟﻮﺳﻦﻋﻮﺿﯽ











قیافه سگه کاملا گویای وضعیته 















بچه ها با این تعریفایی که من از بهشت شنیدم


(حوری و نوشیدنی و باغ و خاک بر سری و...)


خودمم بخوام مامانم نمیذاره بیام...


شما برید بهتون خوش بگذره











ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﻧﺰﺩ ﺷﯿﺦ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﯾﺎ ﺷﯿﺦ ! ﻓﯿﻠﺘﺮﯾﻨﮓ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﮐﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﭘﻬﻨﺎﯼ ﺑﺎﻧﺪ؟
ﺷﯿﺦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ! ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﺮﺩﻭﯼ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺑﺪﺗﺮ ﻭ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺧﺮﺩﮐﻦ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ! 
ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﺑﺎ ﺣﯿﺮﺕ ﺑﻪ ﺷﯿﺦ ﻧﮕﺮﯾﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﯾﺎ ﺷﯿﺦ ! ﺍﺯ ﻓﯿﻠﺘﺮﯾﻨﮓ ﺑﺪﺗﺮ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﺷﯿﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩ: " ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺍﯾﻦ ﻟﯿﻨﮏ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻋﻀﺎی ﺳﺎﯾﺖ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮ ﺍﺳﺖ. ﺑﺮﺍﯼ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ !"
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﺨﻦ، ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﻧﻌﺮﻩﻫﺎ ﺯﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﯾﺒﺎﻥ ﭘﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩﻧﺪﯼ ﻭ ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﻮﺑﯿﺪﻧﺪﯼ، ﻓﻐﺎﻥ ﻛﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺭﺷﺘﻪ ﻛﻮﻫﺎﯼ ﺁﻟﭗ ﭘﻨﺎﻩ ﺑﺮﺩﻧﺪﯼ












‎نیم کیلو باش اما مرد باش!‎
یعنی من خراب اون دمپایی هام که قد خودشه!

















شمارش پسرا تو باشگاه هنگام وزنه زدن:
1.یک
2.دو
3.سع
4.چاع
5.پع
6.شیع
7.عفت
8.عشت
9.عوح
10.عح 




شمارش دخترا توی باشگاه هنگام وزنه زدن :
یک
.
.
.
.
.
.
.
..
.
تق
وزنه افتاد
صلوات بفرستین












عن در خاطرات یوسف کافی نتی



یوسف تو فیسبوکش نوشته: نمیدونم چرا دکمه پرینت اسکرین کیبوردم کار نمیکنه!
در هر صورت با موبایل از صفحه مانیتور عکس انداختم براتون
الان یه پدیده، یعنی صاحب این کارنامه، اومده بود نتیجه کنکورش رو بگیره. دیدم استرس داره
قبل از پرینت یه نگاه کردم به نتیجش و اینی که میبینید منم دیدم!







گفتم: پسرم چی شد شما رفتی سر جلسه کنکور؟
گفت: چی شده مگه؟
گفتم: همینطوری برام سوال پیش اومده که چرا خونه نموندی و رفتی کنکور دادی؟
گفت: مجاز نشدم؟
گفتم: پسر خوب تو خونه میموندی و نمیرفتی کنکور بدی حداقل دویست هزار تا رتبت بالاتر میشد!
خلاصه دیگه نمیخواستم بگم ریدی! گفتم توی روحیه حساسش اثر بد نداشته باشه یه وقت!





یوسف چندی قبل نیز نوشته بود: الان اتفاقی افتاد که احتمالاً من تا شب دووم نمیارم و میمیرم
یه خانوم اومده بود تا برای پسرش توی یکی از این سایتهای مدارس تیزهوشان ثبت نام کنم
پسره خودش نیومده بود و روی یه کاغذ تمام مشخصاتش رو نوشته بود
زنه نشست و منم شروع کردم به ثبت نام
پسره همه چیز رو روی کاغذ نوشته بود جز تاریخ تولد
به زنه گفتم خانوم پسرتون کی به دنیا اومده؟
زنه یکم فکر کرد و بعد گفت: فکر کنم شب بود!
الان چیزی از من باقی نمونده
باقی مونده های انرژیم رو جمع کردم و دارم این استتوس رو مینویسم
باشد که خداوند رحمت کند مرا ...





دیروز هم برای یکی یه عکس رو پرینت گرفتم. سیاه سفیده پرینترم. بعد گفت شما پرینت رنگی ندارید؟ گفتم نه. بعد در حالی که کاغذ پرینت شده دستش بود گفت برم جای دیگه از روی این میتونم رنگی پرینت بگیرم؟












باد خنک صلواتی در راهپیمایی روز قدس / اصفهان














ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺮﭺ ﮐﺮﺩﻩ : ﺭﺍﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﻋﻠﯿﺨﺎﻧﯽ...!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻮﮔﻞ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻬﺶ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﮔﻔﺘﻪ : ﺗﻮ ﻫﻤﻮﻧﯽ ﻧﺒﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻨﺪ ﻫﻔﺘﻪ ﭘﯿﺶ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺳﺮﭺ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ؟
ﺑﺮﻭ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ!!!!!!!!!!!!!!!!!!











تقلید صدای حمیرا 






حجم 600 کیلوگرم

Download

آموزش دانلود: اول روی "دانلود با سرعت پایین" کلیک میکنید. در صفحه بعد 30 ثانیه منتظر میمانید تا Create Download Link ظاهر شود سپس روی آن کلیک میکنید و در صفحه بعد روی بنر نارنجی رنگ کلیک میکنید.





کلیپ گوزیدن بچه در برنامه زنده ماه عسل / برای اونایی که هنوز ندیدن






حجم 1 مگابایت

Download

آموزش دانلود: اول روی "دانلود با سرعت پایین" کلیک میکنید. در صفحه بعد 30 ثانیه منتظر میمانید تا Create Download Link ظاهر شود سپس روی آن کلیک میکنید و در صفحه بعد روی بنر نارنجی رنگ کلیک میکنید.






به این میگن پیرمرد شنگول






حجم 5 مگابایت

Download

آموزش دانلود: اول روی "دانلود با سرعت پایین" کلیک میکنید. در صفحه بعد 30 ثانیه منتظر میمانید تا Create Download Link ظاهر شود سپس روی آن کلیک میکنید و در صفحه بعد روی بنر نارنجی رنگ کلیک میکنید.













با شبكه هاي اجتماعي ما در ايران پرسه مي زنيم... در راه تبريز، در ترافيك روزهاي تعطيل، پشت اين نیسان مي ايستيم و يادمان مي افتد كه قبل تر ها، دل نوشته ها را "فيس بوك" نمي كردند... پشت وانت مي نوشتند.













اون جانباز موجیِ تو برنامه علیخانی دعا میکرد خدا گرگ بیابون رو هم سیر کنه تا به گوسفندی حمله نکنه. قشنگ ترین آرزوی ضد جنگی بود که شنیدم
گفت کاش تو آمریکا هم جنگ نشه ......
سلامتی اون جانبازی که جنگ و خونریزی رو حتی واسه دشمنش نمی خواست ....













اگر سگ گرسنه ای را سیر کنید ... 
هرگز شما را گاز نخواهد گرفت. 
تفاوت بنیادی انسان و سگ در همین است ...

"مارک تواین"

















آپدیت های گیزمیز





عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
 

 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

برای دریافت ایمیل های ما کلیک کنید و عضو شوید
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر