۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود بازی Ukrainian Ninja 2014 برای PC

Posted: 28 Aug 2014 08:21 PM PDT

Ukrainian-Ninja-for-pc

بازی Ukrainian Ninja 2014 برای PC

نسخه تست شده و سالم توسط بین دانلود

سبک اصلی این بازی Action میباشد. شرکت سازنده این بازی OUTLAWS می باشد که سازنده بیش از ۱۰۰۰ بازی بوده است . نظامی ها به شما حمله خواهند کرد و شما باید از خود دفاع کنید و با آن ها مبارزه کنید . بازی در پشت بام و خیابان و با غ انجام میشود . و شما باید با تانگ و عنواع اسلحه گرم مبارزه کنید . آن ها قصد جان شما را دارند و شما باید از خود و مدارکی درست شما هست دفاع کنید .

Ukrainian Ninja بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن برای PC می باشد که از اعتیادآورترین بازی ها محسوب می شود . Ukrainian Ninja بسیار بی نظیر و زیبا می باشد . شاید در اول بازی این بازی برای شما کمی کودکانه به نظر بیاید ولی اینطور نیست . چند دقیقه به بازی وقت دهید و میبینید برای شما عادی شده است .

(...)
ادامه مطلب دانلود بازی Ukrainian Ninja 2014 برای PC

نوشته دانلود بازی Ukrainian Ninja 2014 برای PC اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار ظبط تمامی حرکات ویندوز JitBit Macro Recorder 5.7.7.0

Posted: 28 Aug 2014 08:41 PM PDT

JitBit-Macro-Recorder-5.7.7.0

 نرم افزار ظبط تمامی حرکات ویندوز JitBit Macro Recorder 5.7.7.0

JitBit Macro Recorder 5.7.7.0 شاید به نظر شما یک نرم افزار ساده باشد ولی این نرم افزار بسیار حرفه ای کار میکند . کار این نرم افزار ظبط اتفاقات افتاده ویندوز از جمله ، تصویر برداری ، ظبط حرکات موس ، ظبط کلیک ها ، ظبط تایپ ها می باشد . لایسنس اصلی این نرم افزار حدود ۷۰ $ دلار می باشد اما شما این نرم افزار را از بین دانلود به طور رایگان و سالم دریافت نمایید.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار ظبط تمامی حرکات ویندوز JitBit Macro Recorder 5.7.7.0

نوشته دانلود نرم افزار ظبط تمامی حرکات ویندوز JitBit Macro Recorder 5.7.7.0 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود آموزش بدن سازی MI40 Bodybuilding program توسط Ben Pakulski

Posted: 28 Aug 2014 11:07 PM PDT

MI40-Bodybuilding-program

آموزش بدن سازی MI40 Bodybuilding program توسط Ben Pakulski

برای اولین بار در ایران وبسایت بین دانلود این آموزش رو برای شما کاربران عزیز قرار داده است . در آموزش ۲۴ فایل MP4 تصویری و ۱۶ فایل PDF جهت برنامه غذایی می باشد . با این پکیج چربی های خود را اب کنید و Sixpack های خود را نمایان کنید . نام این پکیج تناسب اندام MI40 Bodybuilding program می باشد.

ویژگی دیگری از این پکیج میتوان به sixpack و مکمل های غذایی ، رژیم غذایی مناسب ، تمرینات مناسب اشاره نمود . این آموزش کاملا تصویری می باشد فقط برنامه غذایی در قالب ۱۶ فایل PDF می باشد .

Ben” Pakulski قهرمان بدن سازی جهان که در سال March 18, 1981 به عنوان استاد انتخاب شد و هر سال کلاس هایی برگذار میکند که شرکت در هر کلاس حدود ۱۰ هزار دلار میخواهد ولی شما میتوانید این اموزش را رایگان دریافت نمایید.

اگر از این آموزش جهت بهبود وضعیت بدن خود استفاده میکنید کار درستی انجام میدهید . بیش از ۳ هزار نفر این آموزش را دریافت کرده اند و تاثیر آن را در ۶ ماه دیده اند .

مجموعه MI40 Bodybuilding program در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است ولی در اینترنت سال ۲۰۱۴ منتشر شده است و وبسایت بین دانلود اولین سایتی بود که این پکیج را به صورت رایگان در ایران قرار داده است .

زمان رسیدن به اندام خود ۶ تا یک سال است ولی در ماه اول استفاده از آموزش ، حرکات ، رژیم غذایی حدود ۲ کیلو کم خواهید کرد . این پکیج بدون زیر نویس می باشد ولی سعی خواهیم کرد تا چند روز آینده برای این مجموعه زیر نویس تهیه نماییم.

سعی کنید در کنار رژیم غذایی و تمرینات آب زیاد مصرف نمایید زیر تمرینات باعث کاسته شدن آب بدن شما خواهد شد . و اکثرا غذا های معرفی شده در پکیج گیاهی هستنند برای همین که آب زیادی دارند .

(...)
ادامه مطلب دانلود آموزش بدن سازی MI40 Bodybuilding program توسط Ben Pakulski

نوشته دانلود آموزش بدن سازی MI40 Bodybuilding program توسط Ben Pakulski اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار طراحی و ویرایش نقاشی OpenCanvas 6.0.02

Posted: 29 Aug 2014 02:12 AM PDT

OpenCanvas-6.0.02

 نرم افزار طراحی و ویرایش نقاشی OpenCanvas 6.0.02

کار نرم افزار OpenCanvas طراحی نقاشی های سه بعدی می باشد . با این برنامه راحت میتوانید نقاشی خود را طراحی کنید . اکثر کار های انجام گرفته با نرم افزار به صورت انیمیشنی و سه بعدی می باشند . آخرین نسخه این برنامه ۶٫۰٫۰۲ می باشد . محیط نرم افزار OpenCanvas مانند نرم افزار های حرفه ای مثل PhotoShop می باشد . حرفه ای ترین طراحان و نقاشان دنیا از این نرم افزار استفاده میکنند . لازم به ذکر است که میتوانید از فایل های PSD هم استفاده کنید . این نرم افزار یک نرم افزار Open source یا متن باز نیست قیمت این برنامه حدود ۶۰ دلار هست ولی در بین دانلود به صورت رایگان قرار گرفته است .

اگر دوست دارید عکسی که طراحی کردید به صورت اتوماتیک در شبکه های اجتماعی منتشر شود از این برنامه استفاده کنید قابلیت این برنامه وقتی که یکی عکسی را طراحی کنید خودکار در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک شیر خواهد شد.شرکت سازنده نرم افزار PGN Corp می باشد که یکی از تولید کنندگان نرم افزار های گرافیکی و سه بعدی هست .

اگر از ظاهر برنامه راضی نیستید راحت میتوانید تم های رایگان این نرم افزار را در سایت های ارائه دهنده دانلود نمایید . و در آخر پست لینک این سایت ها قرار خواهد گرفت . اگر با نرم افزار illustration کار کرده باشید راحت میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید . بیشتر آن هایی که از Photoshop استفاده کرده اند میتوانند راحت از فرم ورک نرم افزار استفاده کنند.

جالب است بدانید این نرم افزار از زبان های انگلیسی ، روسی ، ایتالیایی ، چینی ، عربی پشتیبانی میکند مشکلات اصلی این نرم افزار این است که از UTF-8 ساپورت نمی کند اما برنامه نویسان طراحت میتوانند مشکل ساپورت نکردن زبان فارسی را حل کنند .

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار طراحی و ویرایش نقاشی OpenCanvas 6.0.02

نوشته دانلود نرم افزار طراحی و ویرایش نقاشی OpenCanvas 6.0.02 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر