۱۳۹۳ شهریور ۹, یکشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود بازی Abyss Odyssey 2014 برای PC

Posted: 31 Aug 2014 08:54 AM PDT

Abyss-Odyssey-2014

نسخه کم حجم شده  RePack

بازی Abyss Odyssey 2014 برای PC

نام بازی : Abyss Odyssey 2014
نسخه بازی : ۱٫۰
زمان میانگین نصب:۱ تا ۲ دقیقه

سال انتشار : ۲۰۱۴
سازنده :  ACE Team
منتشر کننده : ATLUS
ژانر : Arcade (Platform) / RPG (Rogue / Action)
دستکتاپ : PC
زبان : English , French, Italian, German, Spanish

حجم حدودی : ۵۳۸ مگابایت

Abyss Odyssey 2014 یک بازی ماجراجویی واکشن می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . حمایت کننده و سازنده بازی ACE Team می باشد . و زبان اصلی بازی انگلیسی است ولی از زبان های های دیگیری هم پشتیبانی میکند . بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است.

.با شرکت در مبارزه ها می توانید او را Level Up کنید و قدرت های مختلفش را افزایش دهید. همچنین بازی به شما این امکان را داده که آیتم های مختلفی برای داست خریداری کنید و از زره ها، حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای برای بالا بردن قدرت او استفاده کنید.

(...)
ادامه مطلب دانلود بازی Abyss Odyssey 2014 برای PC

نوشته دانلود بازی Abyss Odyssey 2014 برای PC اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار نت نویسی Mus2 2.1.2

Posted: 31 Aug 2014 09:54 AM PDT

Mus2-2.1.2نرم افزار نت نویسی Mus2 2.1.2 

Mus2 ، امروزه بسیاری از افرادی که به موسیقی علاقه مند می باشند و به خصوص به زدن یک ساز تبهر دارند با استفاده از تکنیک های جدید و نرم افزاری و ابزارهای کامپیوتری سعی در پیشرفت متد کاری خود دارند. امروزه نرم افزارهای زیادی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در زمینه موسیقی بر طرف نمایند. بسیاری از این نرم افزارها در امر یادگیری تکنیک ها و آموزش یک ساز خاص نیز بسیار موثر هستند. یکی از سازهایی که امروزه دارای طرفداران بسیاری می باشد و بسیاری از افراد به دنبال یادگیری نواختن آن می باشند گیتار می باشد.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار نت نویسی Mus2 2.1.2

نوشته دانلود نرم افزار نت نویسی Mus2 2.1.2 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار طراحی نقاشی GMX-PhotoPainter 2.6.0.466

Posted: 31 Aug 2014 10:34 AM PDT

GMX-PhotoPainter-2.6.0.466

 نرم افزار طراحی نقاشی GMX-PhotoPainter 2.6.0.466

GMX-PhotoPainter 2.6.0.466 نرم افزاری برای نقاشی دیجیتال وبا بهره گیری ازابزارهای طبیعی هنری مانند، روغن، اکریلیک، پاستیل، وذغالی و غیره می باشد. این نرم افزار گزینه ای مناسب برای هنرمندهان بدون پیچیدگیهای دیگر نرم افزارهای مشابه است. GMX-PhotoPainter هنر را به شیئهای که باید باشد خلق مینماید،ساده وآسان! سادگی و بی آلایشی بدون قربانی نمودن، وقدرتمند برای هنرمندان حرفه ای و همچنین برای تازه کاران نیز می باشد.TwistedBrush Pro Studio برروی تمامی نسخه های سیستم عاملهای ویندوز، قابل اجرا بوده و برای تمامی قلمروهای هنر دیجیتال شامل هنر عالی مدیای طبیعی، روتوش عکس، ترکیب عکس، شبیه سازی تصویر،برای تبدیل تصاویر شما به عکس هایی ظاهر کارهای هنری دستی، هنر ماندالا،الگوها، مانگا و حتی نقاشی های سه بعدی ، و با ابزارهای قطره ای مدلسازی باورنکردنی کاربرد دارد.

این نرم افزار یکی از قدرتمندترین وپر استعدادترین موتورهای براش(Brush) موجودراداراست، که ازابتدابرای سادگی استفاده طراحی شده بود. بیش از ۲۰۰۰ براش،لایه، مدیای واقع نما، شبیه سازعکس، مسیریاب، ماسک، حرف، فیلتر، اسکریپت ضبط، اسکریپت برای AVI ، پشتیبانی از Tablet طراحی، براشهای قالب، الگوها، متون، پشتیبانی ازاسکنر سازگار، براش تصویر، راهنمای طراحی، مشاهده مرجع تصویر، براش کثیف، لایه ای خراشیده، پلاتهای پویا و بسیاری از این موارد همگی دراین نرم افزار قدرتمند جمع شده اند.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار طراحی نقاشی GMX-PhotoPainter 2.6.0.466

نوشته دانلود نرم افزار طراحی نقاشی GMX-PhotoPainter 2.6.0.466 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر