۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

21 Nafari ke WEB ra DegarGoon kardand

 

 

   

 

 

با عضویت رایگان در گروه گوشی VivazPro هر ماه به قید قرعه برنده یک عدد گوشی VivazPro از طرف شرکت سونی اریکسون بشید.

http://oohoo.ir/vivazpro/vivazpro.jpg

برای عضویت در این مکان کلیک کنید

 

http://www.kamyabonline.com/picture/led.jpg

توجه مهم: ساعت هاي در معرض فروش با قيمت هاي پايين در فروشگاه هاي ديگر جنس رده دوم ميباشند و داراي كيفيت ساعت هاي ما نميباشند و داراي جعبه نيز نميباشند. در خريد محصول ساعت دقت كنيد ساعت هاي اين فروشگاه با پشتيباني تلفني و حتي تعويض در معرض فروش قرار گرفته است ! با خيال راحت خريد كنيد.

ساعت پوما LED طرح زيبا مشكي مناسب براي پسر ها و دختر خانم هاي شيك با قيمت استثنايي كلي فروشي براي اولين بار اماده خريد شده است!
يك مدل ساعت فوق العاده مناسب براي جوانان امروزي بسيار زيبا و سبك در كل يك طرح خاص كه هنوز وارد بازار نشده با رنگ مشكي بسيار زيبا با بند باكلاس!
شما نفر اول باشيد! قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت مكمل زيبايي و جذابيت شما با ضمانت به همراه جعبه شيك و 2 عدد باطري
صفحه نمایشی بسیار جالب که در زمانی که شما نیازی به روشن بودن ساعت ندارید کاملا سیاه است و کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید تا صفحه به طرز خارق العاده ای روشن شود

قيمت فقط 12900 تومان زير قيمت موجود براي خريد روي عكس خريد پستي كليك كنيد

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

فروش ويژه عينك سه بعدي + درايور هاي سه بعدي ساز كامپيوتر

لذت تماشاي فيلم هاي سه بعدي و بازي كردن بازي هاي سه بعدي كامپيوتري با عينك سه بعدي اناگليف اصلي ! لنز اين عينك كاملا اصلي بوده و تاييد كيفيت سه بعدي سازي ان 100% است! جنس اصلي را از ما خريداري كنيد!

عینک 3 بعدی+ 1 دي وي دي درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر+ بازی هاي هیجان انگیز کاملا 3 بعدی+ كارتون سه بعدي و ... فقط 6800 تومان
فروش ويژه عينك سه بعدي زير قيمت بازار به دليل استقبال بي نظير بازديد كنندگان محترم فقط 6800 تومان به همراه 1 دي وي دي بازي كارتون و عكس (اين عينك در فروشگاه هاي ديگر با قيمت هاي بالايي عرضه ميشود اما ما بدليل خريد عمده اين محصول, ما با كيفيت ترين محصول را با قيمتي كمترار همه جا به شما عرضه ميكنيم)
اگر هيجان را دوست داريد!اگر دوست داريد فيلم هاي سه بعدي ببينيد ! اگر دوست داريد بازي هاي سه بعدي انجام دهيد!عينك سه بعدي به همراه كليپ و كارتون و عكس هاي سه بعدي + نرم افزار درايو سه بعدي ساز كامپيوتر با كم ترين قيمت نسبت تمام فروشگاه هاي اينترنتي و حتي بازار(اين عينك در بازار با قيمت 12 هزار تومان به فروش ميرسد)
نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!هچمنين فروشگاه ها و افرادي كه به تعداد بالا اين محصول را نياز دارند ميتوانند به قيمت هاي نازل كلي از ما خريداري كنند براي سفارش از طريق تماس با ما اقدام كنيد
براي خريد روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و ادرس و مشخصات خود را وارد نماييد تا براي شما ارسال گردد و مبلغ را بعد از تحويل جلوي درب منزل پرداخت كنيد قيمت فقط 6800 تومان

100 فيلم شاهكار سينما

کیت دو سیم کارته + هدیه

مجموعه پرتابل + فلش 2GB

تی شرت نستعلیق - سفید

شارژر هندلی موبايل

تی شرت نستعلیق - مشکی

شارژر ليتيومی موبايل

تلویزیون دیجیتال DVB-T (جدید)

بلوتوث برای کامپیوتر

کمربند لاغری ویبروشیپ

شارژر موبايل 3 در 1

شانه سر جادویی

لامپ پلاسما usb

هندزفری جادویی + هدیه

-------------------------------------

 ۲۱ نفر که دنياي وب و کامپيوتر را دگرگون کردند



 


هميشه و در همه ادوار کساني بوده اند که با خوش فکري و ارائه ايده اي بکر و تازه نقطه عطفي در عصر و زمانه خود بوده اند. حال مي خواهيم به بررسي کوتاهي بپردازيم از کساني که با طرح و ايده هاي خود گامهاي مثبت و اساسي در وب و اينترنت برداشته اند:

1. لري پيج و سرگئي برين (موسسين شرکت گوگل)

اين دو نفر بيش از همه به موتور هاي جستجو و ارائه خدمات رايگان به کاربران تاثير گذار بودند و در واقع امروزه واژه جستجو يا Search مترادف شده است با گوگل. اين دونفر در زمان دانشجويي سنگ بناي گوگل را در سال ۱۹۹۷ گذاشتند و در مدت کوتاهي توانستند با ايده هاي بکر و خلاقانه غول جستجوگر اينترنتي آن زمان يعني ياهو را به زانو در آوردند.

 

2. ديويد فيلو و جري يانگ (موسسين شرکت ياهو)

اين دو هم دانشجوي دانشگاه استنفورد بودند و در زمان دانشجويي سايت راهنماي جري براي شبکه جهاني وب را راه اندازي کردند که متشکل بود از ليست وب سايت ها جهت دسترسي کاربران به آن که با استقبال از آن جرقه ساخت موتور جستجو و ايجاد ياهو به ذهنشان متبادر گرديد.

 

3. بيل گيتس (خالق و مالک مايکروسافت)

ويليام هنري بيل گيتس سوم يکي از بزرگ ترين ثروتمندان و شناخته شده ترين فرد در حوزه رايانه هاي شخصي است. وي با ارائه نسخه هاي مختلف ويندوز برنده بلامنازع اين حوزه گشت و از اين راه ثروت هنگفتي بدست آورد. يکي از خصوصيات اخلاقي بيل گيتس تاسيس بنيادهاي خيرخواهانه به همراه همسر خود مي باشد. بيل گيتس کبير ۱۵ سال متوالي ثروتمندتين فرد جهان بود.

 

4. استيو پل جابز (موسس اپل)

استيو جابز بنيانگذار و رييس شرکت اپل و مدير عامل سابق شرکت پيکسار را بيشتر با نماد يک سيب مي شناسند. اين فرد برجسته در زمينه فناوري هاي نوين، اپل را در سال ۱۹۷۰ ميلادي به همراه ووزنياک جهت توليد رايانه هاي شخصي ايجاد نمود و مورد اقبال قرار گرفت. امروزه آي پد، کامپيوتر هاي مک و ميني مک، آيفون و غيره که محصول کمپاني اپل است عاشقان و طرفداران بيشماري را در سرتاسر جهان دارد بطوريکه با ارائه آيفون ۴، مردم براي خريد آن ساعت ها در صف بوده اند. در حال حاضر استيو جابز علاوه بر رياست اپل، سهامدار عمده و عضو هئيت مديره کمپاني عظيم والت ديزني هم مي باشد.

 

5. مارک زوکربرگ (فيس بوک)

خالق فيس بوک را مي توان جوانترين و خوش فکرترين نوجوان در عرصه وب ناميد. او که اکنون ۲۴ ساله است در زماني که دانشجوي دانشگاه هاروارد بود، در سن ۱۹ سالگي در سال ۲۰۰۴، فيس بوک را براي ارتباط با دوستانش ايجاد کرد و امروزه فيس بوک به راحتي توانست جاي شبکه اجتماعي ماي اسپيس را بگيرد و يکي از شبکه هاي اجتماعي پرطرفدار در کل جهان مي باشد.

 

6. کوين روز (ديگ)

خالق سايت معروف و محبوب سوشيال بوکمارکينگ، Digg را در سال ۲۰۰۴ پايه ريزي و راه اندازي کرد و علاوه بر آن مجري موفق TechTV و موسس سايت هاي Pownce و Revision3 نيز مي باشد.

 

7. برام کوهن (بيت تورنت)

برام کوهن، توسعه دهنده و موسس و نيز مولف شبکه هاي پير تو پير ها (P2P) و نيز پروتکل بيت تورنته. در سال ۲۰۰۱ او کارش را در شرکت MojoNation به خاطر کار بر روي بيت تورنت ترک کرد سپس شرکت بيت تورنت را ثبت کرد و شروع به کار کرد.

 

8. جيمي ولز (خالق ويکي پديا)

ايده ويکي از سال ۲۰۰۱ با ولز بود و بدون هيچ پشتوانه اي آن را دنبال مي کرد و پيش نمايش از آن ارائه داد که همگان قادر به ويرايش آن بودند. وي که ابتدا دانشنامه خود را با نام Nupedia راه اندازي کرده بود با تلفيق آن با نرم افزار ويکي به ويکي پديا و دانشنامه امروزي تبديل کرد که امروزه يکي از بزرگترين دانشنامه هاي جهان مي باشد.

 

9. پي ير اميديار (موسس سايت Ebay)

يک ايراني تاثير گذار در زمينه وب و حراجي آنلاين. پي ير اميديار به همراه همسر خود پم سايت اي بي را راه اندازي کرد که امروزه ارزش ebay بالغ بر ۸ ميليارد دلار است. اميديار در سال ۱۹۹۵ و زماني که ۲۸ سال داشت کد منبع آن را نوشت و قرار بود نام اين سايت را echobay.com گذارد ولي بدليل ثبت اين دامنه ebay.com را برگزيد.

 

10. چاد هرلي و استيو چن (يوتيوب)

چاد هرلي ۲۸ ساله و استيو چن ۲۷ ساله تحول بزرگي را در صنعت به اشتراک گذاري ويديوئي در وب ايجاد کردند. اين تاثير چنان شگرف بود که گوگل را مجاب کرد تا مبلع يک ميليارد و ۶۵۰ ميليون دلار جهت تصاحب آن به صاحبان يوتيوب بپردازد و اکنون از زير مجموعه هاي گوگل محسوب بيايد و صاحبان آن را طي مدتي کوتاه به ميلياردرهايي تبديل نمايد.

 

11. جف پرسون بزوس (مالک و موسس آمازون)

آمازون.کام سايت حراجي کتاب و حراجي آنلاين و رقيبي براي ebay است که به ناگاه داراي رشد چشمگيري شد.

 

12. شاون فنينگ (نپستر)

نپستر اولين پلاتفرم اشتراک peer-to-peer است که شاون در زماني که دانشجوي دانشگاه بود بر روي آن کار کرد و در زمينه موسيقي و اشتراک گذاري آن جهشي عظيم يافت اما بنابر حکم دادگاه و عدم رعايت کپي رايت مسدود شد.

 

13. جک دورسي (موسس توييتر)

اولين ايده ايجاد ميکروبلاگينگ به ذهن جک دورسي خطور کرد و نتيجه آن شد سرويس محبوب توييتر که در اغلب زمينه ها و براي امورات گوناگون از آن بهره مي جويند. جک دورسي که يک مهندس و بازرگان است در سن ۳۵ سالگي توييتر را راه اندازي کرد.

 

14. مت مولنگ (وردپرس)

مت بزرگ در حاليکه تنها ۱۹ سال سن داشت هسته اوليه پلتفرم وبلاگ نويسي وردپرس را نوشت و براي تمرکز بر روي وردپرس در سن ۲۴ سالگي از CNET کناره گيري کرد. مت مولنگ علاوه بر تاسيس و اداره وردپرس، اکيسمت و اتوماتيک را هم دارد. امروزه بلاگرهاي زيادي در دنيا هستند که از نيروي قدرتمند وردپرس براي ايجاد رسانه خود به نام وبلاگ بهره مي برند.

 

15. سر تيم برنرز لي (خالق وب جهاني)

از او بعنوان خالق و پدر وب و اينترنت ياد مي شود او در سال ۱۹۹۵ توانست با پروتکل HTTP بين دو کامپيوتر سرويس دهنده و سرويس گيرنده ارتباط برقرار کند. سر تيم برزنزلي همچنين موسس کنسرسيوم شبکه جهاني وب (W3C) مي باشد شايد اگر او نبود و ايده او افراد بالا هيچکدام در اين ليست جايي نداشتند.

 

16. توماس اندرسون (خالق ماي اسپيس)

شايد بتوان او را خالق شبکه هاي اجتماعي که امروزه همه گير و محبوب هستند ناميد. اين ايده تا سال ۲۰۰۸ بيش از ۲۵۰ ميليون نفر کاربر داشت.

 

17. گرت کمپ (StumbleUpon)

ايده استامپل اپن که يک سايت social bookmarking مي باشد و به کاربر در کشف و رديابي سايت هاي جديد کمک مي کند.

 

18. لينوس توروالدز (لينوکس)

لينوس بنديکت توروالدز مهندس نرم افزار فنلاندي يکي از پيشرو هاي متن باز و لينوکس است به هر حال تاثير او را در زمينه لينوکس و متن باز نمي توان انکار کرد.

 

19. کاترينا فيک (فليکر)

کاترينا جزو زنان تاثير گذار در حوزه وب است که به همراه همسر خود استوارت باترفيلد سايت به اشتراک گذاري عکس فليکر را راه اندازي کرد. flickr در دنياي وب ۲٫۰ و در تعامل با شبکه هاي اجتماعي به اشتراک گذاري عکس را آسان مي کند. امروزه فليکر تحت تملک ياهو درآمده است.

 

20. استوارت باتر فيلد (فليکر)

همسر کاترينا فک و مدير فليکر در سال ۲۰۰۶ به عنوان ۱۰۰ نفر اول پرنفوذترين افراد در جهان در مجله تايم و جزو ۵۰ نفر برتر کارآفرينان در سال ۲۰۰۵ انتخاب شده است.

 

21. مارک اندرسون (نت اسکيپ)

امروزه جنگ اصلي جبهه مبارزه با مرورگر اينترنت اکسپلورر، فايرفاکس مي باشد اما بايد گفت اولين سنگ بناي مبارزه در زمينه مرورگرها را نت اسکيپ آغاز کرد. او مدير کارآفرين، دارنده شرکت ارتباطات نت اسکيپ، موسس سايت Ning و يک مولتي ميليونر مي باشد. وي در سال ۲۰۰۸ قرار بود به هيئت مديره فيس بوک بپيوندد اما پس از کش و قوصي به هئيت مديره ebay پيوست.


 

-------------------------------------

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه ایران کمیاب هر روز ايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه ایران کمیاب، اينجا رو کليک کنيد..

-------------------------------------

مجموعه کامل و بی نظیر آموزش زبان انگلیسی Step Up از سطح مقدماتی تا پیشرفته

مجموعه ای که هم اکنون در پیش روی شماست، حاوی آموزش های کامل و بی نظیر زبان انگلیسی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته با برترین متدهای آموزشی در سرتاسر دنیا و برگرفته از معتبرترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در جهان مانند Oxford University Press، Cambridge Universty Press و Pearson Longman و…می باشد که شامل چندین نرم افزارخودآموز برتر جهت یادگیری زبان انگلیسی مانند Tell Me More، Learn To Speak English، New Headway، New Interchange و… می باشد. این مجموعه همچنین حاوی تعداد زیادی از کتاب ها، فایلهای چندرسانه ای صوتی و ویدئوییو ابزارهایی جهت تقویت زبان انگلیسی به انضمام منابع و مطالب موردنیاز جهت شرکت در آزمون های FCE,IELTS,GRE و آزمون تافل (TOEFL) می باشد. این مجموعه بی نظیر تمامی نیازهای شما را جهت آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در هر سطحی که باشید را برطرف می نماید و با متدهای برتر مهارتها و تکنیک های یادگیری و آموزش زبان را به شما تقدیم می نماید. نرم افزار Tell Me More، که از سوی کارشناسان آموزشی به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان در دنیا معرفی شده است و به نحو گسترده ای در سرتاسر جهان، از کاربران معمولی گرفته تا موسسات بزرگ آموزشی، مورد استفاده قرار گرفته است نیز در این مجموعه گنجانیده شده است، همچنین نرم افزار Learn To Speak English نیز یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی در دنیا محسوب شده و دربرگیرنده دوره‌های گسترده‌ای از سطح مقدماتی تا پیشرفته می‌باشد و بـا محیط چند رسانه‌ای و زیبـای خود و ونیز امکانـات آموزشی فراوان، علاقمندان را در تمام دنیا به سوی خود جلب کرده است و با بکارگیری این نرم افزارمی توانید به مهارتهای اصلی آموزش زبان، یعنی مهارتهای شنیداری و گفتاری مسلط می‌شوید.

همچنین این مجموعه حاوی راهنمای کامل اخذ پذیرش و بورس تحصیلی قدم به قدم از دانشگاههای معتبردنیا ، راهنمای کامل قوانین و شرایط کشورهای مختلف جهان ( استرالیا، آلمان ، آمریکا، سوئد و…)، آموزش نحوه نوشتن رزومه و توصیه نامه به همراه نمونه های موفق و لیست رتبه بندی دانشگاههای معتبر جهان و هر آنچه برای پذیریش تحصیلی در خارج از کشور نیازمند آن هستید، حتی روش های کم رنگ کردن معدل پایین در نظر دانشگاه موردنظر!!! می باشد . آموزش های این مجموعه در قالب مجموعا ۱۰ دی وی دی دوسطح Intermediate  (متوسط ) در پنج دی وی دی و سطح Advanced (پیشرفته) در قالب ۵ دی وی دی ارائه می شوند.

قیمت : ۱۲۹۰۰ تومان - ۱۰ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات



 

این مجموعه ارزشمند آموزش زبان انگلیسی شامل :

- مجموعه کامل Headway، Tactics For Listening، English Grammer In Use، English Vocabulary In Use، New Interchange بصورت کتاب، نرم افزار وفایلهای صوتی و ویدئویی

- آموزش زبان انگلیسی با استفاده از انیمیشن های کمپانی دیزنی با متد Magic English

- آموزش زبان با استفاده از نرم افزار قدرتمند و برتر Tell Me More که عنوان برترین نرم افزار خودآموز زبان را به خود اختصاص داده است

- بهره گیری از فناوری S.E.T.S که به نمایش ایرادهای  تلفظی ونمایش دقیق ایرادهای کاربر می پردازد

- آموزش تلفظ صحیح به کمک محیط گرافیکی سه بعدی و انیمیشن های جذاب به شبیه سازی صورت و حرکات لب

- آموزش تمامی مهارتهای Vocabulary,Listening,Reading, Grammer, Writing

- ارائه فیلم های آموزشی و تمرینات متنوع و استاندارد برای یادگیری بهتر

- ارائه متد آموزشی بی نظیر Learn English Steps 1 & 2 & 3

- کاملترین منبع برای علاقمندان به یادگیری زبان در دوره های دبیرستان  تا دانشگاه

- شامل ۸۳ درس طبقه بندی شده و استفاده از موقعیت Real World

- ارائه تمامی درس ها توسط دکتر William Jacks مسئول موسسه زبان امریکایی در دانشگاه نیویورک

- یادگیری مکالمه ، خواندن، نوشتن زبان انگلیسی به همراه صدها تمرین، بازی و پازل های کمک آموزشی

به همراه نرم افزارها و مجموعه های :

One Hundred Stories, Learn To Speak English Deluxe, Learning To Listen 1,2 , 8 in 1 English Dictionary, English Test Package , Picture Dictionary و منابع و مطالب مورد نیاز کامل برای شرکت در آزمونهای تافل، FCE,IELTS,GRE

و…

به طورکلی و بصورت خلاصه محتوای مجموعه آموزش های این بسته ارزشمند به شرح زیر می باشند :

محتویات دی وی دی شماره ۱ :

۱۰۰ Short English Stories for ESL learners - شامل صد داستان کوتاه زیبا برای افراد مبتدی و علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

English Test Package – حاوی تعدادی آزمون در سطح مقدماتی برای محک زدن توانایی های خود

Magic English Disney's – حاوی تعدادی فیلم آموزشی سطح مبتدی برای آموزش زبان

English Vocabulary In Use – شامل مجموعه ای ارزشمند از کتابهای لغات و روش های یادگیری آنها

New Interchange -  مجموعه مالتی مدیا آموزشی زبان با متد New Interchange در چهار سطح مقدماتی

محتویات دی وی دی شماره ۲ :

Headway Elementary – شامل کتاب و فایل آموزشی مالتی مدیاNew Headway  در سطح مقدماتی

Headway Pre- Intermediate – شامل کتاب و فایل آموزشی مالتی مدیاNew Headway  برای سطح نیمه متوسط

Headway Intermediate – شامل کتاب و فایل آموزشی مالتی مدیاNew Headway  برای سطح متوسط

Headway Upper  Intermediate – شامل کتاب و فایل آموزشی مالتی مدیا New Headway  برای سطح متوسط به بالا

Headway Advanced – شامل کتاب و فایل آموزشی مالتی مدیاNew Headway  برای سطح پیشرفته

New Headway Academic Skills – شامل آموزش های آکادمیک خواندن، نوشتاری و مهارتهای مطالعه متون انگلیسی

+ سی دی کتاب کار و آزمون های Headway برای سنجش یادگیری و توانایی های خود

محتویات دی وی دی شماره ۳ :

Tell Me More – شامل نرم افزار آموزشی Tell Me More  در سطوح مقدماتی و متوسط

Learn To Listen – شامل دو سطح برای یادگیری مهارتهای شنیداری و بهبود Listening  شما

Tactics For Listening – شامل کتاب و فایلهای صوتی مجموعه ارزشمند TFL برای افزایش مهارتهای شنیداری شما در سه سطح پایه، متوسط و پیشرفته

محتویات دی وی دی شماره ۴ :

Learning English Steps 1 & 2 – شامل ده ها ساعت آموزش ویدئویی به همراه کتاب آموزشی برای یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی در دوسطح+ Study Guide

محتویات دی وی دی شماره ۵ :

Learning English Steps 3 – شامل ده ها ساعت آموزش ویدئویی به همراه کتاب آموزشی برای یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی در یک سطح

۸in 1 English Dictionary – شامل مجموعه نرم افزار دیکشنری ۸ در ۱  برای ترجمه لغات انگلیسی

Learn To Speak English Deluxe 9 – شامل نرم افزار قدرتمند آموزشی زبان انگلیسی

Grammer – مجموعه ای ارزشمند از کتابهای دستور زبان انگلیسی در سطوح مختلف

به علاوه :

Extra – شامل مجموعه های Reading ، Listening، Speaking، Reading و  Writing Extra تهیه شده توسط Cambridge University Press به همراه فایلهای صوتی برای تقویت مهارتهای زبانی شما

مجموعه دی وی دی های آموزشی سطح پیشرفته – Advanced  :

دی وی دی شماره ۶ :

Longman Writing Couch – مجموعه ارزشمند برای بهبود مهارتهای نوشتاری و راهنمایی های برقراری ارتباط به منظور کمک در یافتن لغات و عبارات مناسب برای زمان متناسب

Rosetta Stone – شامل مجموعه نرم افزارآموزشی "روزتا استون " در سطح پیشرفته

Anthony  Robinz – مجموعه فایل های شنیداری آنتونی رابینز برای بهبود مهارتهای Listening و افزایش دایره لغات شما

محتویات دی وی دی شماره ۷ :

Oxford Word Skill – مجموعه آموزشی مالتی مدیا تهیه شده توسط Oxford University Press برای یادگیری مهارتهای لغت و به کارگیری صحیح آنها

Learning Movies – مجموعه فایل های ویدئویی آموزشی برای بهبود مهارتهای شنیداری و گفتاری شما

The Best Listening Story – شامل مجموعه فایل های شنیداری از داستان های معروف و شنیدنی برای تقویت مهارتهای شنیداری

BBC English World's Most Popular English Course – مجموعه ارزشمند از محبوبترین آموزش های دنیا برای یادگیری زبان انگلیسی تهیه شده توسط بی بی سی

Straightforward  Advanced – مجموعه آموزش زبان پیشرفته به همراه کتاب اصلی ، کتاب کار و فایلهای صوتی در ۶ سی دی مجزا

محتویات دی وی دی شماره ۸ :

۵۰۴ Absolutely Essentioal Words – شامل مجموعه آموزشی ۵۰۴ لغت کاملا ضروری و کاربردی برای یادگیری زبان به همراه کتاب و فایلهای صوتی

۶۰۰ Essestial Words for The TOEIC – مجموعه آموزشی ۶۰۰ کلمه ضروری برای شرکت آزمون TOEIC شامل کتاب و فایلهای صوتی مربوطه در دو سی دی مجزا

۶۰۱ Words You Need To Know – مجموعه ۶۰۱ لغت ضروری پرکاربرد که بایستی حتما آنها را بدانید

Tell Me More Advanced – مجموعه نرم افزاری آموزشی زبان Tell Me More در سطح پیشرفته

منابع و مطالب مورد نیاز جهت شرکت در آزمون های FCE,IELTS,GRE

محتویات دی وی دی شماره ۹ :

۱۰۱ American English Idioms –  شامل مجموعه ۱۰۱ اصطلاح ویژه زبان انگلیسی امریکایی به همراه فایل های شنیداری

Barron's Wordplay 550+Words You Need to Know – شامل مجموعه ای منحصربفرد و ارزشمند از لغات انگلیسی ضوروی برای افزایش دایره لغات و مهارتهای شنیداری

منابع و مطالب مورد نیاز جهت شرکت در آزمون TOEFL

راهنمای کامل اخذ پذیرش و بورس تحصیلی قدم به قدم از دانشگاههای معتبردنیا

راهنمای کامل قوانین و شرایط کشورهای مختلف جهان ( استرالیا، آلمان ، آمریکا، سوئد و…)

آموزش نحوه نوشتن رزومه و توصیه نامه به همراه نمونه های موفق و لیست رتبه بندی دانشگاههای معتبر جهان

و هر آنچه برای پذیریش تحصیلی در خارج از کشور نیازمند آن هستید ، حتی روش های کم رنگ کردن معدل پایین در نظر دانشگاه موردنظر!!! را می توانید در این مجموعه ارزشمند بیابید.

محتویات دی وی دی شماره ۱۰ :

Success-eBooks –  مجموعه کتابها و منابع ارزشمند برای کسب موفقیت بیشتر در انجام امور برای بهبود مهارتهای درک مطلب و…

V.O.A – مجموعه فایلهای خبری به همراه فایل های شنیداری برای بهبود مهارتهای Listening و درک مطلب به انضمام منابع

Anthony Robinz Video – مجموعه ویدئوهای آموزشی آنتونی رابینز برای بهبود مهارتهای شنیداری و درک مطلب

Brian Tracy-21 Secrets of Millionaires – مجموعه کتاب و فایل صوتی برای بهبود مهارتهای شنیداری

Brian Tracy-21 Absolutely Unbreakable Laws of Money – مجموعه کتاب و فایل های صوتی برای بهبود مهارتهای شنیداری

Charles Faulkner-Neuro Linguistic Programming –  فایل صوتی برای بهبود مهارتهای شنیداری ، و آموزش روش های برقراری ارتباط و…

قیمت : ۱۲۹۰۰ تومان - ۱۰ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات

 

 

   

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر