۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

دانـلـود 86 ترانه - هـایـده





1   سر به روی شانه هایت میگذارم ...

Size: 3.6 Mb   ..........  Download
----------------------------

2  تو ای ساغر هستی، به کامم ننشستی ...

Size: 2.5 Mb   ..........  Download
----------------------------

3   میخواستیم مثل این روز رو نبینیم که دیدیم ...

Size: 2.1 Mb   ..........  Download
----------------------------

4   تو نیمه راه زندگی، دل من پر خونه ...

Size: 1.9 Mb   ..........  Download
----------------------------

5   آورده خبر راوی، کو ساغر و کو ساقی ...

Size: 1.9 Mb   ..........  Download
----------------------------

6   توی عالم دل تنگی، بگو از چی تو دل تنگی ...

Size: 1.9 Mb   ..........  Download
----------------------------

7   بهار بهار، باز اومده دوباره، بار تموم دلا، چه بی قراره ...

Size: 2.3 Mb   ..........  Download
----------------------------

8   من عاشــقِ؛ عاشق شدنم ...

Size: 4.3 Mb   ..........  Download
----------------------------

9   اگه از پرنده پروازُ بگیرن، چی میمونه ...

Size: 2.2 Mb   ..........  Download
----------------------------

10   نگو نگو نمیام...، امیدُ پر دادن...، دیگه سخته برام ...

Size: 1.9 Mb   ..........  Download
---------------------------

11   ای قبله ی من، خاک در خانه ی تو؛ بی منت می، مستم ز پیمانه تو ...

Size: 2.3 Mb   ..........  Download ----------------------------

12   عشق اگه روز ازل در دل دیوانه نبود؛ تا ابد زیر فلک ناله مستانه نبود ...

Size: 2.4 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

13   بزن تار، که امشب باز دلم، از دنیــا گرفته ...

Size: 1.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------

14   عروسک جون فدات شم، تو هم قلبت شکسته ...

Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

15   خودت یه روز میفهمی، من واسه تو چی هستم؛ عاشقم و عاشقم باش وقتی تو رو میپرستم ...

Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

16  سلام من به تو یار قدیمی، منم همون هوا دار قدیمی ...

Size: 1.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------

17   عسل چشم، نگام کن؛ شیرینه، نگاهت  ...

Size: 1.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

18   میخوام امروز، همه نگفتنی ها رو بگم؛ قصه ی عشق گذشته، قصه ی شادی و غم ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

19   امیدم را، مگیر از من، خدایا خدایا ...

Size: 2.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

20   خودم تنها، تنها دلم  ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

21   هفت آسمان را بردرم؛ و ز هفت دریـا بُـگذرم ...

Size: 4.2 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

22   به دیدن من، بیا، مهتاب در اومد؛ بیا عزیزم، بیا، صبرم سر اومد ...

Size: 1.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

23   گل سنگم، گل سنگم، چی بگم از دل تنگم ...

Size: 2.2 Mb
   ..........  Download
----------------------------

24   سال سال، این چند سال... هر سال میگیم دریغ از پارسال ...

Size: 1.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

25   هر چه گشتی، در این شهر؛ نبود، اهل دلی؛ که بداند غمِ، دلتنگی و تنهایی ما (آواز خوانی) ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

26   کجا برم خدایا، به کی بگم غمم را، که غم، زبونم رو سوزونــده ...

Size: 1.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

27  من، از لب تو، منتظرِ، یه حرف تازم؛ تا قشنگترین قصه ی، عالم رو بسازم ...

Size: 2.0 Mb
   ..........  Download
----------------------------

28   غصه نخور عزیزم، که زندگی قشنگه ...

Size: 1.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

29   آهای دنیا نگاه کن، ببین عاشق ترینم  ...

Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------

30   یه روز، نگاهم میکنی؛ یه روز، جوابم میکنی  ...

Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
---------------------------


31   وقتی که من، عاشـق میشم؛ دنیا برام، رنگ دیگست ...

Size: 1.5 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

32   همه دلا شکسته، توموم لبها بسته ...

Size: 2.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

33   کلید قلبم رو دادم بهت، گم نکنی، سر به هوای من ...

Size: 2.3 Mb
   ..........  Download
----------------------------

34   روزی که ما به هم آشنا شدیم چه خوب بود، مثل این روزا نبود، یه روز بی غروب بود ...

Size: 2.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------

35   آمدی، آمدی، تو این همه پریشونیام، تا بدونی، هنوز، یه دل شکسته ی با وفام ...

Size: 3.0 Mb
   ..........  Download
----------------------------

36  ندانم ندانی، کجایم کجایی، کجایـی؛ گمونم به کام توهم، ریخته زهر جدایی ...

Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------

37   تو تنهایی قلبم، یه شب نقش تو افتاد، مثل اینکه خداوند، تو و عشق رو به من داد ...

Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

38   به چشمای تو سوگند ...

Size: 2.5 Mb
   ..........  Download

----------------------------
39   بی تو هرشب، غمت رو، به خلوت خودم، میبردم ...

Size: 2.5 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

40   وقتی که قهری با من، ندیدنت آسون نیست (آواز خوانی) ...

Size: 3.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

41   سلام سلام، ای زندگی سلام ...

Size: 2.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------

42   وقتی مثل شراب، مست مستم میکنی (آواز خوانی) ...

Size: 3.0 Mb
   ..........  Download
----------------------------

43   هر کوچه به کوچه، هر خونه به خونه؛ دنبــالت میگردم، تا برگردی خونه، تا برگردی خونه ...

Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------

44   چه کنم چه کار کنم، تو منو نشنــاختی؛ تو ببین به کی به چی، عشق منو بــاختی ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

45   بگو یــا رب، چه بد گفتم، چه بد کردم (آواز خوانی)  ...

Size: 3.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

46   شبا همش به می خونه میرم من، سراغ می و پیمونه میرم من ...

Size: 1.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------

47   هنوز، روی درخت ها، فقط، جای کلاغه؛ گلا، پر پرند ای وای، یه دیوونه تو راهه ...

Size: 2.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------

48   باده فروش، می بده، باده فروش می بده؛ باده ی نابم بده، دُرد شرابم بده ...

Size: 1.7 Mb
   ..........  Download
---------------------------

49   دل دیوونه، ای دل، ای بی، نشونه، ای دل، ندونستی زمونه، نا مهربونه، ای دل ...

Size: 2.3 Mb
   ..........  Download


----------------------------

50   بازم اشکای چشمام، مثل آب رَ وونه؛ آدم با چه امیدی، تو این دنیا بمونه ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

51   ای خدا، ای خدا؛... همه چی واسم غریبه، همه چی رنگ فریبه ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

52   یه امشب شب عشقه، همین امشب رو داریم، چرا قصه درد رو، واسه فردا نذاریم ...

Size: 1.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------


53   حالا میگن همه، راست میگن همه ...

Size: 1.5 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

54   سیاه چشمون چرا، تو نگات دیگه، اون همه وفا نیست ...

Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------

55   وقتی عاشق شوی راز دلت رو، گفته نتونی ...

Size: 2.0 Mb
   ..........  Download
----------------------------

56   زاهد ظاهر پرست، از حال ما، آگاه نیست ...

Size: 3.2 Mb
   ..........  Download
----------------------------

57   غم اومد، که گریون کنه چشمام رو نتونست؛ شب اومد، که داغون کنه دنیام رو نتونست ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download


58   کنسرت هایده ...

Size: 2.0 Mb   ..........  Download
----------------------------

59   کنسرت هایده ...

Size: 0.8 Mb   ..........  Download
----------------------------

60   کنسرت هایده ...

Size: 2.9 Mb   ..........  Download
----------------------------


61   مهربون من، بهار من، هستیه منه؛ من کویر و اون، به زیبایی خوشه چیدنه ...

Size: 1.9 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

62  سحر ها وقت دعا؛ من به پر باری ابرم، به سبک باری باد ...

Size: 2.2 Mb
   ..........  Download
----------------------------

63   خرابی و خراباتی، همه شب؛ زنده دار امشب - همه عاشق، همه مجنون (آواز خوانی) ...

Size: 2.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------

64  وقتی که از تو دورم، آب واسه من میمیره؛ دلم میون سینه، پرنده ایی اسیره ...

Size: 1.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

65   تو که خوبی، همه جا شهره شهری؛ ...

Size: 1.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------

66  شبی، از شدت، درد و غم یار، نشستم بر خرابات و زدم بر طبل بی آری ...

Size: 3.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

67   دلم میخواد که روزی صد هزار بار؛ بهت بگم دوست دارم عزیزم ...

Size: 1.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

68   با غرور بی دلیلت من رو آزار نده، به من خسته و بی حوصله هشدار نده ...

Size: 1.9 Mb
   ..........  Download ---
-------------------------

69   غم که با شادی، هم آغوشی نداره؛ گریه کن، گریه که خاموشی میاره ...

Size: 1.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------

70   راضی مشو که عشق من رو کور کنی؛ نور باشی و شب من رو بی نور کنی ...

Size: 1.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

71   ای خدا؛ دیگه دنیا واسه من تاریکه، زندگی کوره رهـی باریکه، آخر قصه من نزدیکه ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
---------------------------

72   علی ای همای رحمت، تو چه آیتی خدا را (همراه با ساز قانون) - ترانه بسیار قدیمی هایده ...

Size: 3.0 Mb
   ..........  Download ----------------------------


73   در بهار زندگی احساس پیری میکنم - با همه آزادگی حس اسیری میکنم ...

Size: 2.3 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

74   از من مپرس خونم کجاست ...

Size: 1.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------

75   تو که رفتی، واسه من، جای آشتی که نذاشتی؛ کاش از اول، گل عشق رو، توی قلبم، نمیکاشتی ...

Size: 1.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------

76   مثل باد سرد پاییز، غم لعنتی به من زد - حتی باغبون نفهمید، که چه آفتی به من زد (کلاسیک) ...

Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------

77  تو که نیستی از خودم بی خبرم، کی بیاد و کی بشه همسفرم؛ دل من از تو جدا نیست، این هوا بی تو هوا نیست ...

Size: 4.2 Mb
   ..........  Download
----------------------------

78   روزهای روشن، خداحافظ - سرزمین من، خداحافظ - خــداحــافظ (روز های خوبت بگو کجا رفت، تو قصه ها رفت یا از اینجا رفت)  ...

Size: 0.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

79   خوردم قسم، تا بعد از این؛ با چشم باز عاشق شوم - حالا که آمد دیگری من میروم من میروم ...

Size: 1.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------

80   اگر پاییزی ام، از برگ تابم؛ اگر از درد تو خسته ترینم ...

Size: 1.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

81   کاری نکن تازه نفس از زندگی سیر بشه، عاشق دیوونه در این آرزو پیر بشه  ...

Size: 1.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------

82   وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد ...

Size: 2.5 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------

83   وقتی که خورشید، آفتاب رو رنگ میزنه؛ غم تو جون میگیره، باز دلم رو چنگ میزنه ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------

84   تو مقدسی، مثل عبادتم؛ تو رو دوست دارم، مثل سعادتم (آواز خوانی) ...

Size: 2.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------

85   ای تـیـر غمـت را؛ دل عـشاق نشـانـه
      جمعی به تو مشغول؛ تو غایب زمیـانـه
      (در میکده غافل؛ در مدرسه عاقل) ...

Size: 1.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------

86   جدایی از حد که بخواد بگذره، فاصله بین ما دیوار میشه ...

Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------


ضمایم ندای گلها

ترانه های دلنشین و شنیدنی از بانو مرضیه
ترانه های دلنشین و شنیدی بانو الهه
ترانه های دلنشین و شنیدنی از از مهستی
 گلهای رنگارنگ  و سی و دو موسیقی از حمیــرا
ترانه های دلنشین و شنیدنی و آخرین کنسرت از بانو دلکش

با تشکر - پایدار باشید












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر