۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

عجب مستند هایی مطعن باش هیچ جا ندیدی

 

به نام خدا

 

 

www.irimarket.ir

مستند اسرار باستان ( دوبله فارسی ) 

OF The Ancients Secrets  


1. Viking Voyage ( سفر دریائی وایکینگها ) : نسلهای متمادیست که وایکینگها مردم دنیا را مجزوب خود کرده اند آنها سوار بر کشتیهای روباز بدون قطب نما و... اقیانوسها را می پیمودند و حتی کشتیهایشان را از روی خشکی می بردند ، در دریا از اسکاندیناوی به سوی شرق تا دریای سیاه و در جهت غرب تا آمریکا را پیمودند و هیچکس نمیداند چطور . 

 


 

 2. Saesare's Bridge( پل سزار) : 55 سال پیش از میلاد مسیح ژولیو سزار قیصر روم مبارزه متحورانه ای را برای فتح اروپا آغاز کرد ، پیش روی او پس از رسیدن به رود راین متوقف شد ولی سزار تسلیم نشد ، در یادداشتهای سزار میخوانیم که سپاهیان او در عرض 10 روز پل چوبی عظیمی به روی راین زدند ! چگونه و چطور آن معمائیست تاریخی .

 


 

3. The Claw (پنجه) : در طول قرون جزیره سیسیل در دریای مدیترانه صحنه ی نبردهای گوناگونی بوده است ولی در سال 213 پیش از میلاد مسیح ، سیسیل محل وقوع یکی از بزرگترین نبردهای دریائی تاریخ بشر بوده است ، زمانی که سلاحی مخوف موسوم به پنجه یکصد کشتی جنگی امپراطوری روم را از ساحل دور نگه داشت . پنجه قادر بود کشتی ها را از آب بیرون کشیده و غرق کند ، جنگ افزاری که بیش از 2000 سال در هاله ای از ابهام باقی مانده است ، کسی نمیداند که پنجه به چه شکل بود و چطور کار میکرد.

 


 

4.   Olmec Head( سر المک) : سال پیش ، سالها قبل از ظهور تمدنهای استک و حتی مایا یکی از بزرگترین و اسرار آمیز ترین تمدنهای کهن در مکزیک ظهور کرد که با نام اولمک شناخته میشود و شهرت اصلی آنها در تراشیدن مجسمه های سنگی عظیم به شکل سر انسان بود ، این مجسمه ها آنقدر برای مردم اولمک اهمیت داشت که برای تهیه سنگ مناسب آن فرسنگها راه میپیمودند ، یکی از اسراز پنهان مانده آنها چگونگی جدا کردن این قطعات عظیم سنگ از کوههای دور دست و حمل آن به محل انجام مراسم خود بدون داشتن چرخ و ابزرا فلزی است .

 


 

5. Hanging Gardens Of Babylon  ( باغهای معلق بابل ) : یکی از اسرار آمیز ترین عجایب هفتگانه دوران باستان بیش از 2500 سال پیش در دشتهای خشک بین النهرین بنا شد . در حکایات آمده است که نمرود پادشاه اساطیری بابل ، برای همسرش که به علت دوری از زادگاه کوهستانیش به شدت دلتنگ بود ، باغی چند طبقه و عظیم ساخت . مورخین اهل باستان ، شکل و اندازه ی این کوه عظیم دست ساز را به یک آمفی تواتر رومی تشبیه کرده اند که پی عظیم آن از تکه سنگها ی بزرگ روی هم انباشته ساخته شده بود ، طبقات متعدد این باغ معلق که از خوش رایحه ترین و زیباترین گلها و گیاهان عالم شناخته شده پوشیده شده بود چون برجی بلند بر بیابانهای خشک و سوزان اطراف سایه می افکند ، پس بی دلیل نبود که باغهای معلق بابل ، یکی از عجایب هفتگانه دنیای کهن نام گرفت .

 

مستند اسرار هسته ای ( دوبله فارسی )

این مجموعه در 5 قسمت 50 دقیقه ای به بررسی و بازسازی 5  راز مذکور در دنیای باستان میپردازد !

 5 قسمت  در یک DVD

دوبله فارسی  با صدای زیبای بهترین گویندگان فارسی

قابل اجرا بر روی  تمامی دستگاههای پخش خانگی و کامپیوتر با کیفیت عالی

این مجموعه را به کلکسیون زیباترین فیلمهای خود بیافزائید

با دیدن این مستند شگفت زده خواهید شد 

تنها با پرداخت مبلغ 3600 تومان

کافیست اطلاعات را پر کرده  و سپس محصول را دریافت و مبلغ محصول را در محل به مامور پست بپردازید .

این مجموعه ای ارزشمند برای شماست

 با خرید یک فاکتور بیش از 10 هزار تومان ، 10 درصد از مبلغ فاکتور را تخفیف خواهید گرفت.

----------------------------------------------------------------------------

تعطیلات در منطقه خطر ( دوبله فارسی )

 

Holidays In The danger Zone

 

 

ساحل غربی آفریقا پیش از اینکه قدرتهای رقیب استعمارگر آن را تیکه تیکه کنند مرکز تجارت برده بود ، این منطقه که نیم قرن مستقل بود اکنون به خاطر دیکتاتورها ، کودک سربازان و جنگ داخلی شناخته شده است ، اما شرایط تقریبا در حال تغییر است .

 

The Violent Coast ( خشونت در ساحل )  : 

 

1. Liberia

 

2. Sierra Leone

 

3.Ivory Coast

 

 

places that don't exist ( مکانهائی که وجود ندارند ) :

امروزه تعداد کشورهائی که در دنیا به رسمیت شناخته میشوند به حدود 200 میرسد اما دهها سرزمین خود مختار هم هستند که استقلال آنها را کسی به رسمیت نمیشناسد ، برخی درون مرزهایشان با واحد پول و رئیس جمهور خود در آرامش و صلح به سر میبرند اما برخی دیگر پایگاه تروریستها و قاچاقچیان اسلحه شده است ، خوش آمدید به سرزمینهائی که وجود ندارند !


مستند تعطیلات در منطقه خطر در 4 قسمت 40 دقیقه ای به بررسی و بازدید از برخی کشورها و مناطق جهان میپردازد که حتی نام آنها بر روی نقشه های جهان نیز وجود ندارند و یا هیچکس  آنها را به رسمیت نمیشناسد .

این مستند شما را با مناطق ، اقوام و تنوعی از زندگی آشنا میسازد که هرگز آنها را ندیده اید .

 

دوبله فارسی با صدای بهترین دوبلرهای ایرانی

 

قیمت فقط 3600 تومان

 


 با خرید یک فاکتور بیش از 10 هزار تومان ، 10 درصد از مبلغ فاکتور را تخفیف خواهید گرفت.

---------------------------------------------------------------------------------



قدرت هنر 

 ایتالیا سال 1610 ، میکل انجلو موریسیکا راواجیو در گریز بار دیگر ، او با دردسر بیگانه نیست ، این هنر مند بیشتر عمرش با قانون در جدال بود ، اما این بار دیگر گونه است ، او این بار به جرم قتل تحت تعقیب است ، بهائی برای سرش زنده یا مرده تعیین شده است و او همان را میکند که هممیشه میکرد ، بهترین کاری که میتوانست ، میکوشد راه خلاصیش را نقاشی کند .
 

 

 

او در خلصه است ، بله ، سرش به عقب افتاده است ، دهانش باز ، چشمانش با پلکهای نیمه سنگین بسته است ، دستی فرشته گونه در حال برهنه کردن اوست ، مجبور هستید نگاه کنید ، اما به هیچ عنوان نمیدانید به کجا ، یک قرن پس از اینکه برنینی این مجسمه را ساخت ، یک هنر دوست فرانسوی سفری به رم کرد ، به این کلیسا آمد و به مجسمه ی تماشائی چشم دوخت و گفت : " اگر این عشق الهی است ، من همه چیز را درباره ی آن میدانم " 


 

 

بدترین اتفاقی که برای یک هنر مند نقاش ممکن است رخ دهد چیست؟ رسوائی ؟! تمسخر؟!  نه ، هولناک ترین چیز این است که مجبور شود شاهکار خود را از هم بدرد . چه چیزی بزرگترین نقاش هلند را به این لحظه خود کشی هنری رساند ؟ زمانی ران براند افتخار و غرورشهری بود که از او سیر نمی شد .  آمستردام پر زرق و برق ، ثروتمند و موفق . اما اینها همه به گذشته تعلق داشت ، حالا او روبروی یک شهر بازی زندگی میکرد ، مستها مقابل خانه اش اسفراغ میکردند ! هر جمعه شب نزاع با چاقو . ام چرا نقاشیش را از هم میدرد ؟ اثری که پیش از این بر تالار شهر آمستردام آویزان بود ، اما گفتند پائید بیاوریدش و جایش را با چیزی دیگر پر کنید . حالا ران براند باید با آن چه کار میکرد ؟! با چنین کار نا موفق درجه دوئی ! شاید بشود کمی آنرا برید ، شاید کسی از وسط نقاشی خوشش بیاید ، قشمتی که چهره آدمها در آن است ، پس آنرا به زیر تیغ میبرد . 

 

 

 

کالسکه و صفوف تشییع کنندگان لنگ لنگان راه خود را از میان خیابانهای سنگفرش بروکسل باز میکنند ، داخل کالسکه کالبد تواناترین نقاش فرانسوی تمام اعصار قرار دارد ، ژاک لوئی داوید . به دنبال کالسکه صفوف دانشجویان غم زده ی هنر دیده میشود که پلاکارد هائی با نام نقاشیهای او حمل میکنند ، همه به جز یکی که اتفاقا از بقیه مهمتر است ، تصویری که سی سال نور روز را به خود ندیده  بود ، هیچ کس و حتی مردی که این را نقاشی کرده بود جرات نمیکرد آنرا نشان دهد ، عجیب نیست که مسحور کننده ترین اثری بود که آفریده است ، نقاشی که زمانی همه در مقابلش از هوش میرفتند ، نقاشی که در عین حال هم زیبا بود و در عین حال تهوع آور .  اما این نقاشی رازی گناه آلود را هم  در خود داشت که دلیل واقعی منع بع خاکسپاری جسد داوید در فرانسه بود .

 

 

 

ماه  می 1840 نمایشگاه سالانه آکادمی سلطنتی در لندن با اقبال بسیاری روبرو شد ، در این نمایش تمامی منتقدان توافق داشتند که یک شاهکار بی چون و چرا وجود دارد که توسط  ادوارد لانسیر کشیده شده به نام  : تقویم  قانون . و به جال قاضی دانشمند یک سگ پودل نشانده شده ! منتقدان یک صدا گفت اند : بی نقصه ! بی نقص در اجرا ، در سلیقه و در پرداخت . اما در تمایشگاه 1840 نقاشی دیگری هم وجود داشت که منتقدان در مورد آن کاملا هم رای هستند ، در مائوس کردن و تحقیر ، کشتی بردگان اثر جی ام دبلیو ترنر ، اما چطور هست که ما یک شاهکار میبینیم در حالیکه منتقدان آن را با اتفاقی آشپزخانه ای مقایسه میکنند ، آیا ترنر در سفر به کابوس ترسناک خود اغراق کرده است ؟ این تصویر خارق العاده از بردگان که ظالملنه در دریا به قتل رسیده اند ، چرا اثری که ترنر امیدوار بود موجب گریستن مردم شود در عوض باعث شد اون رو به عنوان یک پوچ نفرت انگیز توصیف کنند ؟

 

 

 

تنها برای یک بار همه چیز برای ونسن ونگوگ درست پیش میرفت ، تازه اولین نقاشیش را فروخته بود و از نظر منتقدان به عنوان یک نابغه آبنده مورد استقبال قرار گرفته بود ، مثل یک ماشین نقاشی میکشید ، روزی یک نقاشی . یکی از آنها گندمزار و کلاغها یک شاهکار هنری انقلابی بود ، همین نقاشی بود که هنر مدرن را آغاز کرد ، با این حال مردی که چنین اثری را خلق کرد ظرف چند هفته خود را کشت ، اما چرا باید دست به چنین کاری بزند ؟ ونسون در تمام طول زندگیش این اعتقاد بچه گانه را داشت که همه هنر انقلابی او را خواهند دید .

 

 

 

اوج زمستان سال 1945 ، پابلو پیکاسو در طبقه بالای یک خانه ی قدیمی در غرب پاریس کار و زندگی میکند و رایش سوم  مالک اروپا است . مهمان ناخوانده کمی سرک میکشد ، بعد متوجه میشود چند کارت پستال از مشهورترین تابلو پیکاسو روی زمین پخش شده است  ، تصویر حماسی بمباران شهر کوچک باسک توسط آلمانها در جنگ اسپانیا ، گرنیکا .

 

 

قدرت هنر چقدر است ؟ میتواند به اندازه عشق یا غم حسی عمیق باشد ؟ آیا میتواند زندگی ما را تغییر دهد ؟ آیا میتواند جهان را تغییر دهد ؟

  

 

مستند قدرت هنر ( دوبله فارسی )

این مجموعه در 8 قسمت 50 دقیقه ای به بررسی زندگی و آثار 8 نفر از برتربن هنرمندان جهان و تاثیر آنها بر جهان کنونی میپردازد

 8 قسمت  در دو DVD

دوبله فارسی  با صدای زیبای بهترین گویندگان فارسی

قابل اجرا بر روی  تمامی دستگاههای پخش خانگی و کامپیوتر با کیفیت عالی

این مجموعه را به کلکسیون زیباترین فیلمهای خود بیافزائید

اطلاعات خود در مورد تاثیر تصاویر و هنر در زندگی خود بیافزائید

اطلاعات عمومی خود را در مورد دنیای هنری افزایش دهید 

تنها با پرداخت مبلغ 5600 تومان

کافیست اطلاعات را پر کرده  و سپس محصول را دریافت و مبلغ محصول را در محل به مامور پست بپردازید .

این مجموعه ای ارزشمند برای شماست



 با خرید یک فاکتور بیش از 10 هزار تومان ، 10 درصد از مبلغ فاکتور را تخفیف خواهید گرفت.

----------------------------------------------------------------------------

مستند حمله حیوانات وحشی  به انسان ( زبان اصلی ) 

شاهکاری از بهترین مستند سازان جهان
(کاملا" واقعی)











مستندی فوق‎العاده ترسناک از حمله‎ های حیوانات به انسانها






 

  این خشن‎ترین و هیجانی‎ترین مستند زندگیتان است







شاید هرگز چنین مستندی ندیده باشید

فقط 3600 تومان

(مستند)

(کاملا" واقعی)

فقط 3600 تومان

این محصول توسط معتبر ترین گروههای مستند ساز طی سالیان طولانی جمع آوری شده است. 





 



















فقط 3600 تومان

(مستند) 





(کاملا" واقعی)فقط 3600 تومان

صحنه‎ هایی که تا به حال فقط توسط جلوه‎های ویژه

 در فیلمها‎ی سینمایی دیده اید...        

حالا همه در صحنه واقعی هستند

این عجیب‎ترین مستندی است که تا به حال دیده‎اید

فقط 3600 تومان 

(مستند)  





























(کاملا" واقعی)

فقط 3600 تومان

آنچه را که تا بحال ندیده این ببینید  

 با خرید یک فاکتور بیش از 10 هزار تومان ، 10 درصد از مبلغ فاکتور را تخفیف خواهید گرفت.

----------------------------------------------------------









پر فروشترین محصولات موجود در فروشگاه :









مستند سو ء قصد های مهم جهان (دوبله فارسی)
مستند سو ء قصد های مهم جهان (دوبله فارسی)
۳۶,۰۰۰ ریال
  
چگونه هنر دنیا را ساخت ( دوبله فارسی )
چگونه هنر دنیا را ساخت ( دوبله فارسی )
۳۶,۰۰۰ ریال
  
مستند قدرت هنر ( دوبله فارسی )
مستند قدرت هنر ( دوبله فارسی )
۵۶,۰۰۰ ریال
  
مستند اسرار باستان ( دوبله فارسی )
مستند اسرار باستان ( دوبله فارسی )
۳۶,۰۰۰ ریال
  
مستند حمله ی حیوانات وحشی به انسان ( زبان اصلی )
مستند حمله ی حیوانات وحشی به انسان ( زبان اصلی )
۳۶,۰۰۰ ریال
  
تعطیلات در منطقه خطر ( دوبله فارسی )
تعطیلات در منطقه خطر ( دوبله فارسی )
۳۶,۰۰۰ ریال
  
تست زنی به روش مهندسی معکوس
تست زنی به روش مهندسی معکوس
۴۶,۰۰۰ ریال
 



آموزش کار در منزل
آموزش کار در منزل
۳۶,۰۰۰ ریال
  




با تشکر
دوستدار شما گروه تجارت الکترونیک
IRImarket


www.irimarket.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر