۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

[iran7031:224]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن


Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032


مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حمله اسرائيل به ايران محتمل است
جفري گلد برگ،خبرنگار بين الملي آتلانتيک بر اين باور است که اسرائيل،احتمالا قبل از جولاي 2011 به ايران حمله خواهد کرد،او بعد از گفتگو با رهبران اسرائيل به اين نتيجه رسيده است.
اسرائيل تمايل دارد روابط خود با همسايگانش نه با جنگ بلکه با گفتگو تحکيم بخشد،اما عباس رئيس جمهور فتح هيچ عجله اي ندارد که به پاي ميز مذاکره بنشيند.
در اين بين،لبنان نيز در وسط کشمکش با امريکا،عليه اسرائيل به کار گرفته ميشود.ايران نيز هر گونه خلع ناشي از  صرفنظر کردن لبنان از حمايتهاي امريکا را پر ميکند،موضوعي که خوشايند مقامات امريکائي نيست.
سناتور هوارد برمن،مبلغ صد ميليون دلار کمک نظامي به لبنان را به حالت تعليق در اورده است،آيا ايالت متحده،بدين وسيله ميخواهد قبل از حمله اسرائيل به ايران،از بابت لبنان احساس امنيت کند؟
هوارد برمن ،قبل از حمله اسرائيل به غزه در دسامبر 2008 اين راز را درمصاحبه با روزنامه جورازلم پست فاش ساخته بود.
به وضوح روشن است که براي هر گونه تصميم به انجام حرکت نظامي بايد هزينه سنگيني پرداخت شود،اما فکر ميکنم امريکا از تصميم اسرائيل حمايت خواهد کرد.
براي ديدن متن اصلي انگليسي اينجا را کليک کنيد
http://arisfreedomswitch.blogspot.com/2010/08/israel-attack-on-iran-likely.html

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اعتراف دولت: ۱۰ تريليون تومان کسری بودجه در سال ۸۸
معاون برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی دولت احمدی‌نژاد در چهارمین همایش بین‌المللی بودجه‌ریزی عملیاتی اعلام کرد که بودجه ۸۸ بالغ بر ۹هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان کسری داشت. شگفت‌تر اینکه وی بدون اشاره به بزرگی این رقم چگونگی جبران این کسری هنگفت را از طریق «جابجایی برخی ارقام» اعلام کرد. وی همچنین به نیمه تمامی طرح‌های عمرانی در کشور اشاره کرد و گفت: «در طرح‌های عمرانی شاهد هستيم يک کلنگ زده شده و هزاران طرح نيمه‌تمام وجود دارد، قراردادهای پيمانکاری بسياری بسته شده و همينطور ادامه دارد.» (+) با توجه به اینکه دولت احمدی‌نژاد به مدت پنج سال در قدرت بوده بی‌شک بیشتر این طرح‌های نیمه تمام متوجه مدیریت اوست و او دیگر نمی‌تواند دولت‌های قبلی را متهم کند. 
در این همایش همچنین محمدباقر نوبخت رئيس کميسيون اقتصاد کلان و بازرگانی مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در همین باره گفت: «اين مبلغ کسری بودجه غير از ۸ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومانی که به دليل هدفمندی يارانه‌ها از بودجه سال قبل حذف شد.» اين به اين معنی است که با وجود حذف ۸ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومانی بودجه يارانه‌ها از بودجه دولت، دولت همچنان با کسری بودجه ۹۵۰۰ ميلياردی مواجه بوده است.
کارشناسان اقتصادی بر اين نکته تاکيد دارند که جبران کسری بودجه، رشد نقدينگی را تشديد و احتمالا باعث رشد نرخ تورم می‌شود. برخلاف بعضی آمارسازی‌ها، در ۵ سال رياست احمدی‌نژاد همواره نرخ تورم و کسری بودجه دولت افزایش داشته است. اين کسری بودجه و به تبع آن افزايش نرخ تورم و کاهش قدرت خريد مردم، نشانگر فزونی گرفتن هزينه‌ها بر درآمد است. افزایش هزینه‌ای که بی‌ ارتباط با ماجراجويی‌های هسته‌ای حکومت اسلامی و نیز هزينه‌های کودتای انتخاباتی و بسیج نیروهای سرکوبگر و لشگرکشی‌های بعد از کودتا نیست.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بگو رأیم کجا رفت؟

دوباره احمدی تا دسته جا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟
به امر رهبری در خیک ما رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

پرزيدنت با يک قل هوللا
زده زيرآب آرا
گمانم پيش آقا مجتبا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

تقلب در تقلب در تقلب
نزن جیک و بگو خب
که باتوم های برقی‌شان هوا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

لباس-شخصی ببین با دشنه آمد
به خونم تشنه آمد
به هرکس ضربه‌ای زد در کما رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

مهندس موسوی با رأی بسیار
به منزل شد گرفتار
ملاقاتش پزشکی با دوا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

ببین کروبی افتاده به ناله
شده طفلک مچاله
همی‌گوید ببین بر ما چه‌ها رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

وقاحت خیمه زد در بیت رهبر
بگو الله اکبر
که راه جعل را تا انتها رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
افشاي حرکات وزارت اطلاعات در امريکا
کسانيکه خود در کشته شدن اکبر محمدي نقش دارند،اکنون با قرار گرفتن زير تابوت او و مخفي شدن پشت نامش،به نفع جمهوري اسلامي و بر عليه آزاديخواهان اقدام ميکنند.   


بعد از مرگ مشکوک اکبر محمدي در زندان ،منوچهري محمدي به مرخصي فرستاده ميشود و بنا بر گفته خودش به صورت غير قانوني به عراق و سپس به ترکيه ميرود تا از طريق سفارت امريکا در انکارا به امريکا منتقل شود،اما در ترکيه بازداشت و بعلت ورود غير قانوني به ان کشور،به عراق مسترد ميشودو از عراق با هواپيماي نظامي به امريکا منتقل ميشود،اين روايتي است که محمدي خودش در رسانه ها ساخته و پرداخته بود. اما شواهد و مدارک مستددل انکار ناپذيري وجود دارد که گفته هاي منوچهر محمدي را با ترديد جدي مواجه ميسازد ونشان ميدهد که منوچهر محمدي به اتفاق شخصي بنام عليرضا رنجبر ،کاملا قانوني و با پاسپورت رسمي ج.ا و با هماهنگي نيرو هاي امنيتي رژيم از طريق مرز زميني بازرگان مستقيما به ترکيه وارد ميشوند.
تصوير پاسپورت منوچهر محمدي


تصوير پاسپورت عليرضا رنجبر


ودر ترکيه با هماهنگي مغز متفکر و تئوريسين ج.ا نبي الله نجفي معلم يا همان مراد معلم ،پاسپورتهاي رسمي ج.ا به وي سپرده ميشود،و طي يک سناريوي از پيش طراحي شده ،قرار بر اين ميشود که محمدي با مراجعه به سفارت امريکا در انکارا مدعي شود که از ايران به صورت غير قانوني به کمک شخصي به نام عليرضا رنجبر خارج و به عراق امده و از عراق هم به ترکيه و…اما گويا از بد حادثه زماني که پليس ترکيه از وي مدارک شناسائي و پاسپورتش را مطالبه ميکند،وي از ارائه پاسپورت خودداري ميکند و درست به همين دليل يعني ورود غير قانوني بازداشت وسپس چون خودش ادعا کرده بود از عراق وارد ترکيه شده،وي را به عراق مسترد ميکنند و نهايتا نيز با همان سناريوي قبلي ،توسط هواپيماي نظامي امريکائيها به آلمان و سپس به امريکا منتقل ميشود. اقاي منوچهري محمدي
در بنياد ملي دمکراسي به همراه علي افشاري مشغول به کار ميشود،اما ديري نميگذرد که به علت شکايت يکي از کارمندان خانم ،به علت فساد اخلاقي و اذيت و آزار جنسي از ان بنياد اخراج ميشود ،اما باز اين پايان ماجرا نيست،منوچهر پس از اين افتضاح راهي شهر لوس انجلس ميشود و در انجا نيز با نشان دادن کارت فعاليت حقوق بشري خود و تصويرش در کنار جورج بوش،با وعده ازدواج دادن موجبات فريب يک خانم امريکائي


را فراهم مياورد،و اقاي محمدي بعد از سوئ استفاده هاي جنسي و مالي ،ايشان را به حال خود رها ميکند و نهايتا نيز اين خانم با مراجعه به پليس شکايتي عليه ايشان تنظيم مينمايد و منوچهر محمدي به اتهام تجاوز جنسي به دادگاه فرا خوانده ميشود. منوچهر محمدي حتي در زندگي سياسي اش نيز داراي شخصيت بسيار متزلزل ميباشد ،يکي از زندانيان بنام عابد توانچه در نامه اي که سالها پيش از زندان انتشار داد،عنوان ميکند منوچهر محمدي براي انکه بتواند از زندان به مرخصي برود حاضر بود تن به هر کاري بدهد و وقتي خبرنگاران حکومتي به داخل زندان جهت تهيه گزارش ميامدند،التماس ميکرد که از وي مصاحبه بگيرند و يکبار نيز به خاطر بيست روز مرخصي طي مصاحبه اي با نشريه حمايت زندان،از ارگان هاي قضائي و سازمان زندانها به خاطر وضعيت بسيار مطلوب!زندانها قدر داني و تمجيد کرد
http://www.kanoon-zendanian.org/PDFs/Abed%20Tavancheh.pdf
يکي ديگر از همبندي هاي منوچهر محمدي نقل قول ميکرد که منوچهر حتي عليه برادرش اکبر به دروغ اعتراف کرده بود که امريکائيها براي اکبر حساب بانکي باز کرده اند …وقتي که ديگر زندانيان سياسي به اين رفتار منوچهر اعتراض کرده و به او گفته بودند که اين اعترافات دروغينت عليه اکبر ممکن است به اعدام او منجر شود،منوچهر با وقاحت جواب داده بود که اگر اکبر کشته شود،من معروف ميشوم!
http://www.iran57.com/Kasrani,ManouchehrMohammadi,07,29,08.doc
آري جناب منوچهر خان حاضر بود به هر قيمتي معروف شود حتي به بهاي کشته شدن برادرش!منوچهر اکنون به ارزوي خود رسيده و کساني را هم که بخواهند گند کاريهاش را افشا کنند تهديد به جمع اوري امضا و صدور بيانيه تخريبي ميکند(لينک صداي منوچهر در تهديد نگارنده اين نوشتار) .
http://www.youtube.com/watch?v=Ra5LkgodYx8
نبي الله نجفي معلم که اصالتا يک ايراني عراقي الصل است در تاريخ شش سپتامبر دوهزاروپنچ با نسرين محمدي در تر کيه آشنا ميشود وتوسط ويزاي ازدواج ،وي را به امريکا مياورد(تصوير سند رسمي ازدواج معلم و نسرين محمدي)


و بدين ترتيب از ان موقع وارد زندگي محمدي ها ميشود و همه چيز حتي ايميل هاي خانواده بويژه نسرين وسيمين محمدي تحت کنترل او قرار ميگيردو در واقع نقش هدايت همه اعضاي خانواده محمدي را عملا عهده دار ميشود،وقتي که خبر ازدواج نسرين محمدي با معلم 53 ساله به اطلاع اکبر محمدي در زندان ميرسد،شاهدان عيني در زندان نقل ميکنند که اکبر محمدي از شدت خشم و غضب سرش را به ميله هاي زندان ميکوبد و دچار سکته خفيف قلبي ميشود. وي که خودش را از بريدگان سازمان مجاهدين خلق معرفي ميکند،در واقع يکي از عناصري است بنا بر گفته لري کليمن(وکيل نسرين)با وزارت اطلا عات ج.ا ارتباط داشته و اطلاعات مخالفين ج.ا را در آمريکا جمع اوري و در اختيارشان قرار ميدهد.اقاي لري کليمن طي ايميلي به نسرين محمدي اين هشدار را بيان ميکند که اقاي معلم به علت رفت و امدهاي مکرر و داشتن رابطه با سپاه پاسداران زير تيغ تحقيقات اف بي آي قرار دارد،(تصوير ايميل لري کليمن به نسرين)


لري کليمن نيز بعد از ارسال اين ايميل هشدار اميز به نسرين محمدي،مورد حمله تلافي جويانه نبي الله معلم معلم قرار ميگيرد،به نحوي که اقاي معلم نسرين محمدي را وادار ميکند تا چنين وانمود کندکه عاشق کليمن شده وبدين نحو دوازده هزار دلار به بهانه عمل جراحي بيني اش از وي اخاذي ميکند،ولي هنگامي که لري کليمن از دادن پول بيشتر به نسرين محمدي امتناع کرد،ايشان باز با هدايت معلم افدام به انتشارايميل هاي خصوصي لري کليمن ميکند و تلاش ميکنند چنين وانمود کنند که گو اينکه کليمن براي نسرين محمدي ايجاد مزاحمت ميکند در


ميتوانيد،عکس هاي نبي الله معلم را بيبينيد،با همه تلاشي که داشتيم ،نتوانستيم عکسهاي بيشتري از اين عنصر بدست آوريم،ولي يکي از عکسهاي اخير،که وي را در ميان خواهران محمدي نشان ميدهد را

ميتوانيد ببينيد. منوچهر محمدي و عليرضا رنجبر تنها کساني نيستند که با طرح شوم وزارت اطلاعات و هماهنگي نبي الله معلم از ايران به صورت قانوني خارج شده اند،بلکه کساني چون عبدالرضا اشرف پور(دائي ناتني منوچهر)(تصوير پاسپورت)

و خديجه محمدي معروف به سيمين(تصوير پاسپورت)


و…از ايران با هماهنگي کامل سرويس اطلاعاتي ج.ا خارج شده اند و در امريکا سکني گزيده اند،که اکنون خطر امنيتي در امريکا لحاظ شده اند،وسرويس هاي امنيتي امريکا نيز پس از انکه متوجه شده اند که چه کلاه گشادي بر سرشان توسط نبي الله معلم رفته،بنا بر گزارشات رسيده کارت اقامت دائم منوچهر محمدي را توقيف و در صدد سلب تابعيت آمريکائي نبي اله معلم هستند. همچنين لازم به توضيح است نبي الله نجفي معلم طي سفري که به ايران داشته به نمايندگي از وزارت اطلاعات به خانواده محمدي در آمل مراجعه و بعد از انتقال بخشي از سهام سيمان تهران (تصوير سهام انتقالي به پدر محمدي)

به محمد محمدي(پدر اکبر محمدي)اقدام به اخذ رضايت از انها ميکند و متعاقب ان خليل بهراميان را از وکالت پرونده اکبر محمدي عزل مينمايند.

لازم به ذکر است اين مطلب در وبلاگ شخصي اقاي عزيزان
http://azizanpress.blogspot.com/
منتشر شده بود که از تاريخ بيست خرداد به علت حملات سايبري تيم وزارت اطلاعات از دسترس خارج شده است،و اين پايگاه صرفا در راستاي اصل گردش ازاد اطلاعات اقدام به انتشار مجدد اين مطلب نموده است،بديهي است چنانکه هر يک از افرادي که اسم و عکسشان همراه با مدارک افشا شده است چنانکه جوابيه يا توضيحاتي به اين وبگاه ارسال دارند طبق قوانين ناظر بر نشريات اينترنتي اقدام به انتشار خواهيم نمود

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لاريجانی برای اعدام ۱۱۲۰ نفر از خامنه‌ای اجازه خواست
خبرنگاران سبز/ حقوق بشر:
به گزارش ندای سبز آزادی «رییس قوه قضاییه با نگارش نامه‌ای محرمانه به علی خامنه‌ای، برای اعدام هزار و صد و بیست زندانی کسب اجازه کرده است.» این کسب اجازه به خودی خود نشان می‌دهد که کوشش‌های حقوق بشری مردم ایران و جنبش سبز کاملا موثر بوده و حکومت کودتا دیگر نمی‌تواند با گشاده دستی جان جان مردم را وسیله قدرت یابی خود کند. سوی دیگر این کسب اجازه این است که با گسترش آگاهی مردم و با خیزش اجتماعی-سیاسی بزرگ جنبش سبز اکنون برقدرت نشستگان از فردای خود در هراسند و حاضر نیستند مسئولیت هر کار خلاف حقوق بشری را بپذیرند. بی‌شک علی خامنه‌ای از اینکه صادق لاریجانی توپ اعدام‌ها را در زمین او انداخته خرسند نیست اما چاره‌ای نیز جز پاسخ به این نامه ندارد.
متن خبر به شرح زیر است:
طبق گزارش، صادق لاریجانی به رهبر، برای  ۱۱۲۰ نفر حکم اعدام صادر شده و این احکام در دیوان عالی نیز تائید شده و قوه قضائیه منتظر اجازه از رهبری برای اجرای احکام است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به نام خدايي که دوران از اوست
جهان یکطرف،خاک ایران از اوست


در آن دم که بوده زما سروری

اروپا چه میداشت؟ وحشیگری


اگر رو کنی بر نياکان خویش

...شگفتي بری بر نیاکان خويش


به علم به گرز و کمان و کمند

به هر سو نهادند کاخی بلند


به هر جا بود آتشي تابناک

نشان دارد از شور این آب و خاک


اگر پرچم علم برخاستی

زبیرونی و ابن سيناستي


از ایران چراغ ج...هان روشن است

ولیکن قلم در کف دشمن است


بیایيد بر آسمان پرکشيم

بر گردونه مهرگان سر کشیم


که ایران دل است و جهان چون تن است

چو بیمار شد دل نه تن ایمن است


به دادار زرتشت و وستای پاک

جهان جلوه یابد ازاين آب و خاک
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نیوزویک: اتحاد عربستان و اسرائیل علیه رژیم تهران
خبرگزاری حکومتی فارس: يک هفته ‌نامه آمريكايي از ائتلاف آمريكا و اسرائیل و عربستان سعودي عليه جمهوری اسلامی خبر داد و اعلام كرد كه اين سه کشور، رژیم تهران را تهديدي استراتژیکی برای خود مي‌بينند.
نیوزویک نوشت، براین اساس توافقي ميان آمريكا، اسرائيل و عربستان سعودي به وجود آمده است مبني بر اينكه رژیم تهران بزرگ‌ترين تهديد استراتژيکی براي آنان است و اين امر سبب ائتلاف و اتحاد آنان مي ‌شود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتقادهای شدید احمد توکلی و علی مطهری از احمدی نژاد و واکنشها به آن
در پی انتقادهای تند علی مطهری، و احمد تولکی، از محمود احمدی‌نژاد، نمایندگان طرفدار دولت محمود احمدی‌نژاد در مجلس، خواهان برخورد دستگاه قضایی جمهوری اسلامی با این دو نماینده منتقد شدند. علی مطهری به تازگی، در مصاحبه‌ای که با مجلس سروش انجام داده است، محمود احمدی‌نژاد و همفکرانش را به گروه فرقان تشبیه کرده و تصریح کرده است بسیاری از روحانیون تنها به دلیل ملاحظه رهبری از وی حمایت می‌کنند. علی مطهری، همچنین مجلس هفتم و هشتم را، مجلسی «تاحدودی تحقیر» شده خوانده است که به گفته وی قاطعانه در برابر دولت موضع نمی‌گیرد؛ وی همچنین خواستار «سئوال» از رئیس دولت در مجلس است تا به گفته وی «قانون‌گریزی‌»های محمود احمد‌ی‌نژاد کنترل شود؛ مطهری افزون بر این شخص محمود احمدی‌نژاد را متهم به «تک‌روی» کرده است. در همین حال، احمد توکلی، دیگر نماینده اصولگرا، محمود احمدی‌نژاد را به دلیل اجرا نکردن مصوبات مجلس به «استبداد رای»،‌ « نقض قانون» و «گردنکشی در برابر قانون اساسی» متهم کرده است. در واکنش به این انتقادات، روز شنبه سایت‌ها‌ و رسانه‌های طرفدار محمود احمدی‌نژاد و در راس آنها خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی، به طور گسترده سخنان نمایندگان طرفدار محمود احمدی‌نژاد را پوشش داده که خواستار برخورد قضایی با این دو نماینده مجلس شده‌اند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سرحدی زاده:‫ هزینه های زندگی دو برابر دستمزدها است
سرحدی زاده درباره پپامدهای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت: در مقطع فعلی که هنوز هدفمندسازی یارانه ها گسترش پیدا نکرده و به آن شکل اجرا نشده، وضع به گونه ای است که هزینه ها سواره و کارگران پیاده هستند. یعنی هزینه های زندگی به مراتب بیشتر از دریافت کارگران است، وای به حال اینکه هدفمندکردن یارانه ها اجرا و پیاده شود. البته هدفمند کردن یارانه ها امرمثبتی است و هیچ کس نمی تواند با آن مخالفت کند، اما این که به چه شکل اجرا شود، مهم است.
وی افزود: در اجرای آن ممکن است اقشار مستضعف جامعه زیر دست و پا خرد شوند. این قشر یارای تحمل همین هزنیه های زندگی حال حاضر را ندارند، چه برسد به این که سوبسید ها هم به کل برداشته و قیمت ها واقعی شوند. می توانند این کار را کنند و قیمت واقعی شود اما آن وقت دستمزدها را هم واقعی کنند. اصلا ما با دستمزدهای واقعی خیلی فاصله داریم. حداقل برآوردهایی که می کنند این است که هزینه های زندگی دو برابر دستمزدها است. اصلا چگونه کارگران زندگی خود را می چرخانند، من واقعا نمی دانم. کارمندان هم همین طور هستند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر