۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

[IRANIAN GROUP] مطالب و عکس های جالب (24 مرداد)


علی کریمی به دلیل روزه نگرفتن از استیل آذین اخراج شد

باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می‌داند در مقابل تمکین نکردن در اجرای مقررات و حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کرده و اخراج این بازیکن را اعلام کند.

آفتاب: علی کریمی بازیکن باشگاه استیل آذین تهران به دلیل برخی تخلفات و تمکین نکردن در اجرای مقررات از این باشگاه اخراج شد.

متن بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی باشگاه استیل آذین در رابطه با تخلفات کریمی و اخراج این بازیکن از استیل آذین به این شرح است:

باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می‌داند در مقابل تمکین نکردن در اجرای مقررات و حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کرده و اخراج این بازیکن را اعلام کند.

از آنجایی که تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل‌آذین قرار دارد و متاسفانه این موضوع از جانب بازیکن مذکور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و علی‌رغم تذکرات سرپرست تیم، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام این تخلف داشته است، این بازیکن از همراهی تیم فوتبال استیل‌آذین محروم است.

بی‌تردید آنچه در درجه بالاتری از عناوین و افتخارات ورزشی قرار دارد، ایستادگی و پافشاری بر مبانی دین مبین اسلام و اصول اخلاقی است که موجبات تعالی و قدسیت انسان را فراهم می آورد.

بی‌گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه‌های معرفتی، معنوی و انسانی منجر به حاکمیت اخلاق و معنویت در ورزش نمی‌شود. از همین رو امیدواریم اقدام باشگاه استیل‌آذین در الویت دادن به اصول اخلاقی تبدیل به یک رویه در ورزش کشور شده و ورزش به فرموده امام خمینی(ره) نه به عنوان هدف که به عنوان وسیله‌ای در جهت نیل به تعالی تلقی شود.



۱۰ چشم انداز شگفت انگیز و هراسناک دنیا


در اینجا مشخصات مکان‌هایی آمده است که در دل طبیعت و برای همین هیجان ناشی از ترس ساخته شده اند.

جایگاه هوایی داستین( اتریش)

این جایگاه که به نام "بالکن کوه‌های آلپ" معروف است در ارتفاع ۲۷۰۰ متری از سطح دریا بر روی یک صخره به بلندای ۲۵۰ متر واقع شده است. چشم انداز ۳۶۰ درجه آن به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا کشور اسلونی از جنوب تا جمهوری چک در شمال را ببینند.ارتفاع این مکان حتی از آبشار نیاگارا و یا آبشار ایگازوا در برزیل هم بیشتر است.

دورنمای اورلند( نروژ)

تاد ساندرس و تامی ویل هلسمن ، معماران این طرح با هدف ایجاد منظره‌ای منحصر به فرد از دریاچه اورلند در نروژ آن را بنا کردند. در انتهای این جایگاه که به سمت دره خم شده ، شیشه‌ای وصل شده است که منظره‌ای باور نکردنی را در خود منعکس می‌کند و برای بازدیدکنندگان لذتی وصف ناپذیر همراه با ترس را به همراه دارد.

جایگاه هوایی گرند کانیون

این جایگاه که به شکل نعل اسب طراحی شده است در حدود ۴۰۰۰ پایی از سطح زمین واقع شده است . همچنین در حدود بیست متر از لبه پرتگاه به سمت دره پیشروی کرده است. زمین این جایگاه از شیشه‌هایی به ضخامت ۱۰ سانتیمتر ساخته شده است که به همین جهت بازدیدکنندگان برای ورود بدان جا باید از جوراب‌های مخصوص ضد خش استفاده کنند. مهندسی دقیق آن این شرایط را فراهم کرده است تا بیش از ۷۰ تن وزن را بتواند تحمل کند و در برابر وزش بادی به قدرت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت مقاومت داشته باشد.

سکوی معلق در آبشار ایگازوا ( حد فاصل برزیل و آرژانتین)

منظره آبشاری به این زیبایی خود سرشار از لذت است که با نزدیک تر شدن به آن این لذت بیشتر قابل لمس است. راه رفتن بر روی پلی معلق در نزدیکی آبشار با لمس قطرات آب منظره و حسی وصف نا پذیر را به همراه خواهد داشت.

برج آسمان اوکلند (نیوزلند)

برج آسمان اوکلند به ارتفاع ۳۲۸ متر بلندترین برج واقع درنیمکره جنوبی زمین به شمار می‌رود. ۲۰۰۰ تن تیر آهن ، ۶۶۰ تن مصالح آهنی و ۱۵۰۰۰ مترمربع بتن استفاده شده تا این بنا بر پا شود. در مقابل ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت باد تند و بیش از هشت ریشتر زلزله مقاومت دارد . از فاصله ۸۲ کیلومتری حتی در اوج آلودگی دیده می شود. نکته قابل توجه فضای شیشه‌ای است که دیدی ۳۶۰ درجه به شما می‌دهد. این دیوار گرداگرد بنا به شکل نصب شده است.

برج ایلاورا ( استرالیا)

این برج که محلی برای گام برداشتن بر مناظر بسیار زیبایی است در مدت پنج ماه ساخته شده است. بر فراز تپه‌های نایتس( شوالیه‌ها) در غرب منطقه کوهستانی رابرتسون در استرالیا این بنا ساخته شده است. اتفاع آن از سطح زمین ۲۵ متر است که به بازدید کنندگان این امکان را می‌دهد تا به این منطقه باران خیز و سر سبز دیدی کامل داشته باشند.

چشم انداز دره‌ای در سوییس

این جایگاه که تا پایان سال ۲۰۱۰ تکمیل و به پایان می رسد مناظر زیبایی از سوییس را در زیر پای خود دارد. در این جایگاه از نماد‌های زیبایی که در فرهنگ و ادبیات وجود دارد بهره برده شده است و مسلما به زیبایی طبیعت آن می‌افزاید.

خانه‌ای به سوی بیکران از فراز تخته سنگ( وینسون آمریکا)

این خانه کوچک در سال ۱۹۵۹ ساخته شده است. این بنا تلفیقی از معماری منحصر به فردی است که در اتاق‌ها و دیوارها و محل خرید آن به کار رفته است . معمار این بنا الکس جردن نام دارد . این جایگاه که یکی از جاذبه‌های گردشگری در دنیا محسوب می شود در منطقه‌ای به نام گرین اسپرینگ ( بهار سبز) در وینسون آمریکا واقع شده است. این خانه که چشم اندازی به سوی بی نهایت دارد چندین متر بدون هیچ ستونی بر روی دره‌ای واقع شده است. ۳۰۰۰ پنجره نیز با کار دست در آن ساخته شده است تا چشم انداز زیباتری را ایجاد کند.

بالکن آیل ( ایتالیا)

در باغ‌های قلعه ترانتمنسون این مکان هیجان انگیز را خواهید یافت. معمار این بنا متیو تون نام دارد و چشم انداز زیبایی را از این منطه برای بازدید کنندگان خود رقم زده است.

بر فراز تایرول(اتریش)

این سازه مسطح در ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح دریا در استابیو کلکیر واقع شده است . با به کار رفتن آهن‌هایی خاص که مقاومت جایگاه را نسبت به هوای خاص منطقه تنظیم می کند، شما می توانید ۹ متر از لبه پرتگاه به سمت طبیعت رفته و از مناظر منطقه لذت ببرید.



جدیدترین تست خودشناسی ( از دست ندید )


این آخرین تست شخصیت شناسى است كه این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً كار دشوارى نیست. كافى است كمى به خودتان رجوع كنید. یك كاغذ و قلم هم كنار دستتان باشد كه بتوانید امتیازهایى كه گرفته اید را جمع بزنید. حاضرید؟ پس شروع كنید.


1ـ چه موقع از روز بهترین و آرام ترین احساس را دارید؟

الف ) صبح
ب )عصر و غروب
ج ) شب


۲ـ معمولاً چگونه راه مى روید؟

الف) نسبتاً سریع، با قدم هاى بلند،
ب ) نسبتاً سریع، با قدمهاى كوتاه ولى تند و پشت سر هم،
ج ) آهسته تر، با سرى صاف روبرو،
د ) آهسته و سربه زیر،
هـ ) خیلى آهسته


۳ ـ وقتى با دیگران صحبت مى كنید؛

الف )مى ایستید و دست به سینه حرف مى زنید،
ب) دستها را در هم قلاب مى كنید،
ج ) یك یا هر دو دست را در پهلو مى گذارید،
د ) دست به شخصى كه با او صحبت مى كنید، مى زنید،
هـ ) با گوش خود بازى مى كنید، به چانه تان دست مى زنید یا موهایتان را صاف مى كنید.


۴ـ وقتى آرام هستید، چگونه مى نشینید؟

الف ) زانوها خم و پاها تقریباً كنار هم،
ب) چهارزانو،
ج ) پاى صاف و دراز به بیرون،
د ) یك پا زیر دیگرى خم


۵ ـ وقتى چیزى واقعاً براى شما جالب است، چگونه واكنش نشان مى دهید؟

الف ) خنده اى بلند كه نشان دهد چقدر موضوع جالب بوده،
ب ) خنده، اما نه بلند،
ج ) باپوزخند كوچك،
د ) لبخند بزرگ،
هـ) لبخند كوچك


۶ ـ وقتى وارد یك میهمانى یا جمع مى شوید؛

الف ) با صداى بلند سلام و حركتى كه همه متوجه شما شوند، وارد مى شوید
ب ) با صداى آرامتر سلام مى كنید و سریع به دنبال شخصى كه مى شناسید، مى گردید
ج ) در حد امكان آرام وارد مى شوید، سعى مى كنید به نظر سایرین نیایید


۷ ـ سخت مشغول كارى هستید، بر آن تمركز دارید، اما ناگهان دلیلى یا شخصى آن را قطع مى كند؛

الف) از وقفه ایجاد شده راضى هستید و از آن استقبال مى كنید
ب ) به سختى ناراحت مى شوید
ج ) حالتى بینابین این دو حالت ایجاد مى شود


۸ ـ كدامیك از مجموعه رنگ هاى زیر را بیشتر دوست دارید؟

الف) قرمز یا نارنجى
ب) سیاه
ج) زرد یا آبى كمرنگ
د) سبز
هـ) آبى تیره یا ارغوانى
و) سفید
ز) قهوه اى، خاكسترى، بنفش


۹ ـ وقتى در رختخواب هستید (در شب) در آخرین لحظات پیش از خواب، در چه حالتى دراز مى كشید؟

الف) به پشت
ب) روى شكم (دمر)
ج) به پهلو و كمى خم و دایره اى
د) سر بر روى یك دست
هـ )سر زیر پتو یا ملافه...

تست شخصیت شناسی تست روانشناسی فال و طالع بینی روزانه کف بینی فال قهوه
۱۰) آیا شما غالباً خواب مى بینید كه:

الف) از جایى مى افتید.
ب) مشغول جنگ و دعوا هستید.
ج) به دنبال كسى یا چیزى هستید.
د) پرواز مى كنید یا در آب غوطه ورید.
هـ) اصلاً خواب نمى بینید.
و) معمولاً خواب هاى خوش مى بینید


___________________________________________________

امتیازات

سؤال اول:
الف(۲ امتیاز)، ب (۴ امتیاز)، ج (۶ امتیاز)
سؤال دوم:
الف (۶امتیاز)، ب (۴ امتیاز)، ج (۷ امتیاز)، د (۲ امتیاز)، ه (۱ امتیاز)
سؤال سوم:
الف (۴ امتیاز)، ب (۲امتیاز)، ج (۵ امتیاز)، د (۷ امتیاز)، ه (۶ امتیاز)
سؤال چهارم:
الف (۴ امتیاز)، ب (۶امتیاز)، ج (۲ امتیاز)، د (۱ امتیاز)
سؤال پنجم:
الف (۶ امتیاز)، ب (۴امتیاز)، ج (۳ امتیاز)، د (۵ امتیاز)، ه (۲ ا متیاز)
سؤال ششم:
الف (۶ امتیاز)، ب (۴امتیاز)، ج (۲ امتیاز)
سؤال هفتم:
الف (۶ امتیاز)، ب (۲امتیاز)، ج (۴ امتیاز)
سؤال هشتم:
الف (۶ امتیاز)، ب (۷امتیاز)، ج (۵ امتیاز)، د (۴ امتیاز)، ه (۳ امتیاز) و (۲ امتیاز)، ز (۱امتیاز)
سؤال نهم:
الف (۷ امتیاز)، ب (۶امتیاز)، ج (۴ امتیاز)، د (۲ امتیاز)، ه (۱ امتیاز)
سؤال دهم:
الف (۴ امتیاز)، ب (۲امتیاز)، ج (۳ امتیاز)، د (۵ امتیاز)، ه (۶ امتیاز)، و (۱ امتیاز)


ـ پس از جمع زدن امتیازهایتان عدد به دست آمده را با جدول نتیجه‌گیری مقایسه كنید و شخصیت خودتان را بشناسید.


تست شخصیت شناسی تست روانشناسی فال و طالع بینی روزانه کف بینی فال قهوه

نتیجه گیرى :


* اگر امتیاز شما بالاى۶۰ است:
دیگران در ارتباط و رفتار با شما شدیداً مراقب و هوشیار هستند آنها شما را مغرور، خودمحور و بى نهایت سلطه جو مى دانند، گرچه شما را تحسین مى كنند و به ظاهر می‌گویند«كاش من جاى تو بودم!!» اما معمولاً به شما اعتماد ندارند و نسبت به ایجاد رابطه اى عمیق و دوستانه بى میل و فرارى هستند.

* اگر از۵۱ تا ۶۰ امتیاز دارید:
بدانید دوستان شما را تحریك پذیر مى دانند، بدون فكر عمل مى كنیدو سریع از موضوعات ناخوشایند برآشفته مى شوید ، علاقه مند به رهبرى جمع و تصمیم گیریهاى سریع دارید (هرچند اغلب درست از كار درنمى آیند!) دیگران شما را جسور و اهل مخاطره مى دانند. كسى كه همه چیز را تجربه و امتحان مى كند، از ماجراجویى لذت مى برد و در مجموع به دلیل ایجاد شرایط و بستر هیجانات توسط شما، از همراهى تان لذّت مى برند.

* اگر از۴۱ تا ۵۰ امتیاز به دست آوردید:
به خود امیدوار باشید ، دیگران شما را بانشاط، سرزنده، سرگرم كننده و جالب و جذاب مى بینند. شما دائماً مركز توجه جمع هستید و از تعادل رفتارى خوبى بهره مند هستید. فردى مهربان، ملاحظه كار و فهمیده به نظر مى رسید. قادرهستید به موقع باعث شادى و خوشى دوستانتان شوید و اسباب هلهله و خنده آنها را فراهم كنید و در همان شرایط و در صورت لزوم بهترین كمك بر اعضاى گروه هستید.

* اگر۳۱ تا ۴۰ امتیاز نصیب شما شد:
بدانید در نظر سایرین معقول، هوشیار، دقیق ، ملاحظه كار و اهل عمل هستید. همه مى دانند شما باهوش و با استعداد هستید اما مهمتر از همه فروتن و متواضع هستید. به سرعت و سادگى با دیگران باب دوستى را باز نمى كنید. اما اگربا كسى دوست شوید صادق، باوفا و وظیفه شناس هستید. اما انتظار بازگشت این صداقت و صمیمیت از طرف دوستانتان را دارید گرچه سخت دوست مى شوید اما سخت تر دوستى ها را رها مى كنید.

* از۲۱ تا ۳۰ امتیاز :
در نظر سایرین فردى زحمت كش هستید اما متأسفانه گاهى اوقات ایرادگیر هستید. شما بسیار بسیار محتاط و بى نهایت ملاحظه كار به نظر مى رسید. زحمتكشى كه در كمال آرامش و با صرف زمان زیاد در جمع بار دیگران را بردوش مى كشید و بدون فكر و براساس تحریك لحظه اى و آنى هرگز نظر نمى دهد. دیگران مى دانند شما همیشه تمام جوانب كارها را مى سنجید و سپس تصمیم مى گیرید.

* و اگر كمتر از۲۱ امتیاز داشتید:
دیگران شما را خجالتى، عصبى و آدمى شكاك و دودل مى دانند شخصى كه همیشه سایرین به عوض او فكر مى كنند، برایش تصمیم مى گیرند و از او مراقبت مى كنند. كسى كه اصلاً تمایل به درگیرشدن در كارهاى گروهى و ارتباط با افراد دیگر را ندارد!




طي كردن فاصله تهران - مشهد در 2 ساعت!

قطار مغناطيسي تهران مشهد به زودي آخرين مذاكرات خود را با طرف آلماني براي نهايي كردن اين پروژه آغاز مي‌كند.

علي كوهستانيان - خزانه‌دار نماينده دائم سرمايه‌گذار خارجي پروژه قطار مغناطيسي تهران-مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام خبر بالا افزود:‌ با توجه به اعلام آمادگي شركت‌هاي زيمنس، تايسن كروپ، بسلرهافمن و شركت‌هاي زير مجموعه به زودي تيم كارشناسي به همراه مقامات عالي رتبه وزارت راه وترابري و صنايع و معادن جهت عملي كردن پروژه فوق كه به دلايل متعددي به تاخير افتاد و همچنين بازديد از شهر امسلند(EMESSLAND) در مورد آزمايش‌ (TEST DRIVE) سرعت‌هاي 550 تا 750 كيلومتر بر ساعت عازم آلمان مي‌شوند.

وي در پايان عدم توانايي ضمانت شركت‌ قبلي شل گل به وزارت اقتصاد و دارايي را علت تاخير در روند پروژه دانست و تصريح كرد:‌ اين امر باعث شد وزارت امور اقتصادي و دارايي ايران نيز از دادن ضمانت‌هاي كافي به سرمايه‌گذار جهت نقل و انتقالات بومي خودداري كند.

گفتني است، به دليل سرعت بالاي اين قطار مغناطيسي كه تا 500كيلومتر بر ساعت نيز مي رسد، مسافت 860كيلومتري ميان دو شهر تهران-مشهد بدون توقف در ايستگاه ها دو ساعت و با توقف در ايستگاه ها 2.5 ساعت خواهد بود.


جدیدترین عکس های شاهرخ استخری

جدیدترین عکس های شاهرخ استخری | PixDooni.Com

پخش اختصاصی!

برای دیدن عکس های کلیک کنید




باراك اوباما افطاری داد!



باراك اوباما رئیس جمهور امریكا، روز گذشه در مراسم افطاری جمعی از مسلمانان شركت كرد...
 در این مراسم افطاری كه در كاخ سفید برگزار شد رئیس جمهور امریكا ماه رمضان را به مسلمانان جهان تبریك گفت. وی پیش از این نیز به مناسبت آغاز ماه رمضان پیامی خطاب به مسلمانان جهان منتشر كرده بود

باراك اوباما افطاری داد! (+عكس).






ماشین عروس عجیب، داماد خوش ذوق تهرانی!












عكس/ جرج بوش در چهلستون اصفهان

«اين عكس مربوط به سفر جرج بوش پدر به ايران در ارديبهشت ماه سال 1356 است كه او را در چهلستون اصفهان نشان مي دهد.»

شبكه ايران-گروه تاريخ: ايران در زمان رژيم پهلوي يكي از نزديك ترين متحدان آمريكا در جهان محسوب مي شد و بين شاه و سياستمداران آمريكايي (خصوصاً جناح جمهوري خواه) روابط گرم و دوستانه اي برقرار بود.
اين عكس مربوط به سفر جرج بوش پدر به ايران در ارديبهشت ماه سال 1356 است كه او را در چهلستون اصفهان نشان مي دهد. جرج بوش پدر حدوداً سه سال پس از اين تاريخ به معاونت اول رياست جمهوري آمريكا و حدوداً 11 سال پس از اين تاريخ به رياست جمهوري آمريكا رسيد و در زمان اين سفر يكي از اعضاي ارشد حزب جمهوري خواه محسوب مي شد. نعمت الله نصيري (رئيس ساواك) هم در اين عكس ديده مي شود:



سریال «حضرت موسی(ع)» كار جديد سلحشور


فرج‌الله سلحشور در گفت‌وگو با برنا در خصوص جدیدترین سریال خود گفت: در حال حاضر گروه تحقیق و پژوهش کار خود را آغاز کرده‌اند و چند تن از بزرگان و علمای سرشناس قم که به ما قول داده‌اند در این بخش به ما کمک کنند را انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: «حجت الاسلام مهدی طائب» که در زمینه تاریخ زندگی حضرت موسی(ع) و حواشی آن تحقیقات جامع دارند و جزء برجسته‌ترین کارشناسان هستند، به ما قول داده‌اند که تمام انرژی خود را برای این کار بگذارند.
سلحشور خاطرنشان کرد: در مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» نیز طلاب در کنار ما بودند و کمک‌مان کردند. من برای ساخت این سریال مدام خدمت این بزرگان رفتم و با آنها مصاحبه کردم. ضمن اینکه مبنای «یوسف پیامبر(ع)» تفسیر المیزان بود که آن را یک فرد عادی ننوشته بلکه یک عالم دینی و روحانی به نام علامه طباطبایی آن را به نگارش درآورده‌است. ضمن اینکه چند جلسه‌ای در محضر آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله سبحانی بودیم و از آنها خواستیم تا نظرات‌ و یافته‌های شخصی‌ای که تا به حال جایی نگفته‌اند، دارند در اختیارمان بگذارند و نصایح و توصیه‌های خود را به ما بگویند. ما نیز آنچه که در توانمان بود، از آنها در سریال بهره بردیم.
وی در خصوص انتخاب بازیگر نقش «حضرت موسی» و اینکه آیا قرار است چهره جدیدی را به تلویزیون معرفی کند، به خبرنگار برنا گفت: هنوز معلوم نیست، ممکن است بازیگر این نقش چهره‌ جدید باشد و یا اینکه از بین چهره‌‌های شناخته شده، اگر بازیگری را مناسب ببینم، از او استفاده خواهم کرد. متن فیلمنامه برایم مهم است و به انتخاب نقش «حضرت موسی» فکر نکرده‌ام.
سلحشور که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کنند‌گی پروژه «حضرت موسی (ع)» را نیز برعهده دارد، با بیان اینکه نگارش فیلم‌نامه 2 سال به طول می انجامد، در خصوص تعداد قسمت‌های این سریال بیان کرد: مسئولین تلویزیون با ما قرارداد 50 قسمتی را بسته‌اند، ولی هر مقداری که مطلب داشته‌باشیم و موضوع طلب کند، همان مقدار را می‌سازیم که زمان فیلمبرداری آن نیز بستگی به قسمت‌های آن دارد. اگر همین 50 قسمت باشد، فیلمبرداری این کار حدود سه‌سال و نیم زمان می‌برد.
نویسنده و کارگردان «یوسف پیامبر(ع)» در خصوص تیم نویسندگان پروژه «حضرت موسی (ع)» اظهار داشت: مسئول گروه نویسندگان خودم هستم، اما حداقل 6 نویسنده در نگارش فیلمنامه کمکم می‌کنند که این افراد هنوز مشخص نشده‌‌اند.
وی به خبرنگار برنا گفت: توصیه می‌کنم آنهایی که از حالا نقشه کشیده‌اند که بگویند سلحشور در پروژه «حضرت موسی (ع)» تقلب کرده‌است، از همین حالا زمینه چینی‌شان را تا دیر نشده‌است، شروع و شرایط را فراهم کنند تا چند سال بعد بتوانند تهمت بزنند. اگر دیر بجنبند ممکن است سرشان بی‌کلاه بمانند.
سلحشور در خاتمه در خصوص وضعیت پرونده شکایت مطرح شده در خصوص نگارش فيلمنامه مجموعه يوسف پيامبر (ع) بیان کرد: ان‌شاءالله به زودی در دادگاه معلوم می‌شود که سارق ادبی چه کسی است.


CNN:احمدی‌نژاد،اوباما رامی‌خورد!

به گزارش شبکه ایران،‌ شبکه تلویزیونی"سی‌ان‌ان" در گزارشی با اشاره به محتمل بودن مناظره اوباما با احمدی‌نژاد در جریان سفر وی به نیویورک تصریح کرد:

از آنجا که اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران نتوانست مقامات این کشور را از پیشبرد اهداف هسته‌ای خود باز دارد،‌ این امکان وجود دارد باراک اوباما با اتخاذ رویکردی دوستانه‌تر، بخواهد از طریق دیدار و مناظره با رییس‌جمهور ایران، اهداف خود را دنبال کند.
ژنرال جیمز جونز مشاور امنیت ملی آمریکا گفته است: چنانچه ایران دوباره برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای به "جامعه بین‌المللی" بپیوندد، این احتمال وجود دارد که باراک اوباما با دیدار و مذاکره با رییس‌جمهور این کشور موافقت کند.
از سوی دیگر، سی‌ان‌ان طی یک نظرخواهی از مخاطبان خود، از آن‌ها خواست تا موضع خود را در قبال این دیدار و مناظره احتمالی عنوان کنند.
هیثم یکی از کاربران عرب این شبکه تلویزیونی عنوان کرده که این مناظره باید انجام شود چرا که بدون گوش دادن به صحبت‌های یک نفر، نباید در مورد او قضاوت کرد.
هیل یک کاربر غربی این شبکه خبری نیز تاکید کرد: این مناظره نباید انجام شود چرا که باراک اوباما بی‌نهایت بی‌تجربه و خام است و احمدی‌نژاد در جریان بحث‌هایش، او را زنده زنده می‌خورد!
مونا دیگر کاربر این شبکه نیز عنوان کرده که پیش از انجام چنین مذاکره‌ای، تدوین یک دستور کار و کسب آمادگی‌های لازم در سطح مقامات پایین‌تر ضروری است و یک ملاقات به منظور انجام گپ و گفت صرف، فایده‌ای ندارد.
دیگر کاربر سی‌ان‌ان به نام فردریک نیز عنوان کرد: گرچه مذاکره و گفتگو در حالت کلی یک شیوه عالی برای بحث درخصوص تفاوت‌ها و حل مشکلات است اما این گفتگو به نفع آمریکا نیست چرا که به موقعیتی برای تقویت موضع ایران در بحث هسته‌ای تبدیل می‌شود.






--
دریافت این ایمیل به دلیل عضویت شما در گروه است
گروه اینترنتی ایرانیان : tazehaa@googlegroups.com
شما هم به محفل 10000 نفری ما بپیوندید
براي دريافت مطالب بيشتر به اين آدرس مراجعه كنيد : http://groups.google.com/group/TAZEHAA

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر