۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

[PERSIANU] Downloade Jadid Tarin Narm Afzarhaa Az Site Jadide Sibdownload

 
لطفا تا باز شدن تمامی تصاویر شکیبا باشید . . .

Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

    به نام خالق هستی

 

Windows 7 Codecs پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با Windows 7 Codecs v2.6.0

پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری همیشه در ویندوز مشکلاتی داشته است. با آمدن فرمت های مختلف صوتی و تصویری و Codec های متنوع متعلق به آنها پلیرها نتوانستند آنها را به طور کامل پشتیبانی کنند. در ضمن اضافه کردن Codec به Player باعث افزایش حجم آن می شود که معمولا شرکتهای سازنده این کار را انجام نمی دهند.

از این رو به تدریج پکیج هایی ساخته شد تا بتواند تمامی کدک ها را در خود قرار دهد و آنها را به ویندوز اضافه کند تا هر پلیری بتواند با به کار گیری این کدها فرمت های صوتی و تصویری ای را که از ان پشتیبانی می کند به راحتی و بدون خطا و کاهش کیفیت پخش کند. برنامه Windows 7 Codecs v2.6.0 مجموعه تمام پلاگینهای صوتی و تصویری برای پخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری در ویندوز ۷ می باشد. شما با نصب این برنامه می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمتهای موجود را پخش کنید.

 

 

PC Tools Registry Mechanic بهبود کارایی سیستم با PC Tools Registry Mechanic v10.0.0.126


 

اگر به تازگی احساس می کنید که سرعت سیستمتان پایین آمده یا پیغام های خطای گوناگونی می دهد و یا از کارایی آن راضی نیستید، نیاز به یک نرم افزار قوی در زمینه ی پاک سازی ریجستری ویندوز دارید. در زمینه ی بهبود کارایی سیستم برنامه های بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام به نحوی سرعت سیستم را بالا می برند و کارایی آن را افزایش می دهند.
Registry Mechanic یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پاک سازی ریجستری ویندوز می باشد که بیش از ۶۰ میلیون بار از اینترنت دانلود شده است. این برنامه را بسیاری از کارشناسان به عنوان بهترین نرم افزار پاک سازی ریجستری ویندوز اعلام کرده اند.
در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.
Registry Mechanic با استفاده از یک الگوریتم با عملکرد بالا، به سرعت منابع جا افتاده و نادرست در رجیستری کامپیوترتان را شناسایی میکند. این مشکلات که توسط Registry Mechanic شناسایی میشوند میتوانند علل گوناگونی داشته باشند. بعنوان مثال Un-Install کامل نشدن یک برنامه، و یا درست حذف نکردن یک برنامه با جا انداختن درایور مربوطه، و یا برنامه ای که بطور ناقص حذف گردیده و هنوز در Startup ویندوز فعال است.
با چند قدم ساده، Registry Mechanic کلیه ی رجیستری کامپیوترتان را Scan کرده و خطاهای موجود و نادرست موجود در رجیستری را به صورت لیست بر روی صفحه ی مانیتورتان نمایش میدهد. شما قادر هستید انتخاب کنید که آیا میخواهید این خطاها را از کامپیوترتان حذف و یا تعمیر کند.
نگران فایل های پشتیبانی نباشید! Registry Mechanic برای راحتی کار شما فایل های پشتیبان می سازد تا در صورت بروز هر مشکلی در آینده، بتوانید کامپیوترتان را بازیابی کنید و به حالت عادی برگردانید.

 

 

 

 

planet earth set large دانلود مستند Planet Earth 2006 قسمت اول از قطب تا قطب

Planet Earth در سال ۲۰۰۶ توسط بخش مستند کانال BBC‌ و به کارگردانی Alastair Fothergill (کارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه ۲۵ میلیون دلار! در طی مدت ۵ سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشکوهی را تصنیف کرده است که لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر کرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را خواهید دید که گوش سپردن به این موسیقی متن (با کیفیت صدای دالبی دیجیتال ۶ کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!
این مجموعه در ۶۲ کشور و ۲۰۴ محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای ۱۱ اپیزود (قسمت) می باشد. در اولین اپیزود یک دید عمومی درباره مناطقی که در ۱۰ اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از ۱۰ اپیزود بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است.  هم مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و …
کارشناسان از این مجموعه با عنوان "نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین" نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.

"سیاره زمین" یکی از کامل‌ترین فیلم‌های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین در خصوص نحوه‌ی زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان، پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان، مکان‌های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و … آنهاست که در ۱۱ اپیزود به نام‌های:

۱٫ از قطب تا قطب From Pole to Pole
2. کوه‌ها Mountains
3. آب شیرین Fresh Water
4. غارها Caves
5. بیابان ها Deserts
6. دنیاهای یخی Ice Worlds
7. جلگه‌های پهناور Great Plains
8. جنگل‌ها Jungles
9. دریاهای کم‌عمق Shallow Seas
10. جنگل‌های فصلی Seasonal Forests
11. اعماق اقیانوس Deep Ocean
تشکیل شده است و تصاویری شگفت انگیز از حیات طبیعی در سیاره زمین ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند.

 

 

 

 

Clone DVD 4.01.256 Final نرم افزاری معروف جهت کپی کردن DVD ها با Clone DVD 4.01.256 Final

نرم افزار شرکت Slysoft بی نظیر ترین ابزار کپی کردن فیلم های ویدئویی و ویرایش آن ها می باشد قادر است تصاویر ویدئویی با همان کیفیت عالی از دی وی دی کپی کند. اگر شما یک فیلم دی وی دی اصل یا کامل داشته باشید CloneDVD می تواند حتی فیلم های طولانی را با همان کیفیت و شفافیت کپی و حتی با سرعت بالا فشرده سازی کند. تکنولوژی مخصوص فشرده سازی این نرم افزار قادر است همراه با فشرده سازی فیلم زیر نویس آن را با صدا و تصویر هماهنگ کرده و تعادل زمانی آن ها را حفظ کند و بر عکس نرم افزار های دیگر با هوشمندی این نرم افزار مشکلات تبدیل به کلی حل شده است.

نرم افزار با ظاهری مانند نوار فیلم طراحی شده و با تقسیم برنامه به مراحل مختلف کار کردن با آن را بسیار آسان کرده است. قابلیت مهم دیگر نرم افزار حالت پیش نمایش آن می باشد که به شما امکان جا به جایی و تنظیم قسمت های زبان و زیر نویس با ابزاری بسیار ساده حتی برای تعیین کیفیت فیلم DVD به شما می دهد. سایت نرم افزاری دانلود رایگان این نرم افزار قدرتمند را برای کپی کردن تمام فیلم های DVD بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار داده است.

 

 

 

IncrediMail ارسال ایمیل های زیبا با IncrediMail v2.6.14 Build 4676

IncrediMail v2.6.14 Build 4676 نرم افزاری جهت ارسال و دریافت ایمیل های IMAP,POP میباشد که قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد، به کمک این نرم افزار میتوانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل میباشد حتی در زمانیکه برنامه بسته میباشد. همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.

این نرم افزار قدرتمند قادر است به صورت اتوماتیک pop3 ،Smtp سرور شما را تشخیص داده و آن را تکمیل نماید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به jack-in-the-box اشاره نمود که ایمیل های مشکوک و تبلیغاتی به درون این فولدر انتقال می یابند. با این برنامه محیط های خشک و بی روح یاهو، جیمیل و آوت لوک را فراموش خواهید کرد و به جای ارسال ایمیل های سیاه و سفید، ایمیل هایی رنگارنگ و جذاب خواهید فرستاد.

ویژگی های نرم افزار IncrediMail:

- انتخاب پس زمینه دلخواه برای ایمیل
- استفاده از انیمیشن های جذاب
- شکلک های بسیار جذاب و دوست داشتنی
- موزیک متن دلخواه برای ایمیل
- استفاده از عکس در بین متن ایمیل
- ضمیمه کردن انواع فایلهای مالتی مدیا به ایمیل
- جلوه های سه بعدی هنگام ارسال و دریافت ایمیل
- ارسال کارت تبریک
- ضبط صدا و ارسال ایمیل های صوتی
- ایجاد امضای شخصی
- صدای ماشن تحریر در هنگام تایپ ایمیل
- غلط یاب هوشمند
- مدل های پیش ساخته برای ارسال انواع ایمیل های رسمی، دوستانه، عاشقانه و …
- گالری آنلاین برای دستیابی به هزاران آنیمیشن، شکلک و مدل های پیش ساخته
- و …

 

 

http://dl.sibdownload.com/Arya/Game1/Zombies%20VS%20Plants/zombie.jpg

ورژن جدید بازی فوق العاده پرطرفدار و جذاب Zombies VS. Plants که به تازگی منتشر شده که این بازی گسترش یافته و شامل ۲۰ مورد تغییرات قرار گرفته این بازی جزو بهترین بازیه سال هم شناخته شده .

 

Youtube Downloader HD دانلود از يوتوب با كيفيت بالا Youtube Downloader HD v2.2

Youtube Downloader HD v2.2 ابزاری است ساده جهت دانلود کردن ویدئو ها از سایت Youtube و ذخیره ی آن ها بر روی کامپیوتر شخصی خود میباشد .
شما قادر خواهید بود با قرار دادن نشانی ویدئو مورد نظر خود و فشار دادن دکمه استارت آن را بر روی Folder مورد نظر خود ذخیره کنید.
جهت نمایش ویدئو های مورد نظرتان نیازی به هیچ گونه پخش کننده ای ندارید و تنها با استفاده از Media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود.

 

Reallusion CrazyTalk PRO روح بخشیدن به تصاویر Reallusion CrazyTalk PRO v6.21.1921.1

امروزه با پیشرفت صنعت نرم افزار و رشد برنامه های کامپیوتری در هر روز شاهد به وجود آمدن نرم افزارهای مختلف با امکانات منحصر به فرد هستیم . بسیاری از نرم افزارهایی که با استفاده از فناوری های جدید و تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی ، ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که رسیدگی به بسیاری امور را برای کاربران آسان نموده و یا توانایی های جدید نرم افزاری ای را به آن ها می دهد که به وسیله آن ها قادر به خلق ابداعات جدیدی می باشند.
CrazyTalk PRO v6.21.1921.1 نام نرم افزاری است از شرکت Reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید. این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.

قابلیت های نرم افزار Reallusion CrazyTalk PRO v6.21.1921.1:

● سه بعدی کردن تصاویر و امکان ایجاد تغییرات در حالت صورت در عکس.
● قابلیت افکت گذاری بر روی لب ها و حرکت آنها برای صدا گذاری.
● توانایی زمان بندی بر رو تصاویر برای قرار دادن مکث در صحبت و حرکت لب ها.
● این برنامه دارای این قابلیت می باشد تا فایل های خروجی را در چندین فرمت تصویری ذخیره نماید.
● این برنامه با برنامه PowerPoint نیز دارای سازگاری می باشد.
● پشتیبانی از فرمت های تصویری مخصوص گوشی های تلفن همراه برای نمایش تصاویر در آنها.
● توانایی ساخت کارت پستال هایی که حرف می زنند با استفاده از تصاویر آماده شده.
● و …

 

Untitled 123  نسخه جدید دیکشنری نارسیس Narcis Dictionary 5.202

دیکشنری نارسیس که یکی از بهترین و کارآمدترین دیکشنری های موجود با قابلیت های فراوان می باشد ، این دیکشنری همراه با ۷ ابزار دیگر نیز می باشد که در زیر توضیحات برنامه و ۷ ابزار دیگر را می توانید ببینید.

توضیحات برنامه :

دیکشنری نارسیس : این دقیقا چیزیست که برای مطالعه زبان انگلیسی احتیاج دارید ، یک برنامه دیکشنری با امکان ترجمه لغات به سه صورت انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به انگلیسی ، با نوزده زمینه تخصصی ، شامل اطلاعات مختلفی مثل تلفظ واقعی با دو لهجه آمریکایی و انگلیسی ، فونتیک ، مشتقات ،ریشه ها ، مثال در جمله ، جملات قصار ، شرح و کاربرد ، به همراه واژه نامه تصویری شامل بیش از ۱۴۰۰۰ تصویر و امکان دسترسی به لغات بدون دانستن املای صحیح آن ها.

ابزار های همراه با دیکشنری :

۱) نارسیس همه جا : مهم نیست که لغت مورد نظر شما در کجا قرار گرفته در میان متنی که مطالعه می کنید ، صفحات اینترنت ، کتاب الکترونیکی ، منو یا پیامهای نرم افزار مورد استفاده شما و یا حتی داخل تصاویر ، در هر محیطی که باشید با توقف ماوس روی لغت مورد نظر خود ، برنامه "نارسیس همه جا"درکسری از ثانیه فعال شده ومعنی وتلفظ لغت مورد نظر را دراختیار شما قرار میدهد.

۲) آموزش لغات با تکنیک لایتنر : با اینکه زبان انگلیسی دارای لغات زیادیست ، تعداد کارآمدترین این لغات از سه هزار واژه تجاوز نمیکند. با این حساب اگر هر روز با هفده لغت جدید آشنا شوید ، پس از شش ماه با مجموعه قابل قبولی از لغات کارآمد انگلیسی آشنا هستید. ولی چطور ؟ "آموزش لغات" با استفاده دقیق از تکنیک حافظه لایتنر شما را به این منظور می رساند.

۳) جدول کلمات : حتما گاهی متون انگلیسی را مطالعه میکنید و مفهوم فارسی بسیاری از لغات انگلیسی را میدانید.ولی آیا معادل انگلیسی یک لغت فارسی مشخص را نیز به سرعت به یاد می آورید؟ برای بیان منظور خود به زبان انگلیسی لازم است که بتوانید به سرعت این کار را انجام دهید.با "جدول کلمات"ضمن سرگرمی ، میتوانید این توانایی را درخود تقویت کنید.

۴) نکته روز : با اصطلاحات زبان انگلیسی چه قدر آشنا هستید؟ با استفاده به موقع از اصطلاحات علاوه بر شیرین کردن مکالمه خود ، درحین صحبت ، حرفه ای تر به نظر میرسید "نکته روز" هر روز شما را با یکی از این اصطلاحات ومفهوم و کاربرد آن آشنا میکند.

۵) تبدیل واحدها : آیا تاریخ تولد خود را به میلادی میدانید؟ قد شما چند فوت است ؟ هر اونس چند گرم است ؟جواب تمام این گونه سوالها را با برنامه "تبدیل واحدها" خواهید یافت. در این برنامه میتوانید واحد هایی از یازده گروه مختلف را به هم تبدیل کنید.

۶) استخراج لغات : این برنامه با یک پردازش چند ثانیه ای روی متنی که مطالعه میکنید ،لیستی از لغات موجود درمتن به همراه معنی فارسی و انگلیسی آنها را در یک فایل ایجاد میکند.با مطالعه این لغات ، متن را به مراتب راحت تر مطالعه خواهید نمود.

۷) ادیتور : ادیتور دو زبانه نارسیس علاوه بر نمایش لیست خروجی برنامه استخراج لغات ، در کلیه نسخ ویندوز به شما امکان تایپ فارسی و لاتین و ارسال ایمیل فارسی میدهد.

قابلیت های جدید نسخه ۵ نارسیس :

علاوه بر تغییرات ظاهری، در عملکرد و امکانات این نسخه از نرم افزار تفییرات زیادی مشاهده خواهید کرد. بعضی از این تغییرات عبارتند از : یک دیکشنری کامل، افزایش حجم اطلاعات، تلفظهای بیشتر با کیفیت بهتر، برنامه های جانبی، فشرده سازی اطلاعات، استفاده راحتتر.

 

Kaspersky Internet Security ایمنی کامل رایانه شما با Kaspersky Anti Virus & Internet Security 2011 v11.0.1.400

این نرم افزار حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی میباشد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند. این نرم افزار که ساخت یک شرکت روسی میباشد. در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Security 2011 v11.0.1.400:

● محافظت در مقابل تمامی حملات اینترنتی
● دیواره آتش شخصی – Firewall بسیار قدرتمند
● تغییر و بهینه سازی در ظاهر نرم افزار
● توانایی یافتن خطرات اینترنتی ناشناخته
● نصب سریع نرم افزار و استفاده از تنظیمات پیش فرض
● کنترل تمامی اطلاعات، ایمیل ها، اطلاعات مبادله شده به صورت بلادرنگ
● محافظت در مقابل انواع وروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی
● محافظت در برابر انواع Spyware، Adware، Worms، Trojans، Virus و دیگر برنامه های مخرب
● اضافه شدن قابلیت کنترل و عدم اجازه دسترسی دیگران کاربران به برخی از سایت های اینترنتی
● اضافه شدن Wizard امنیتی برای تصحیح سریع مشکلات در تنظیمات و عملکرد برنامه ها
● گرفتن جدیدترین اخبار از Kaspersky Lab به وسیله کامپوننت News Agent
● بهبود و بهینه سازی دیوار آتش نرم افزار
● بهینه سازی و افزایش دامنه جستجوی نرم افزار برای پیدا کردن و از بین بردن ویروس ها و برنامه های مخرب جدید
● محافظت در مقابل اسپم (نامه های ناخواسته)
● جلوگیری از ظاهر شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم (pop-up)
● برگرداندن تغییرات ایجاد شده توسط برنامه های مخرب
● سازگار با ویندوز Vista و سیستم های ۶۴ بیتی
● به روز رسانی اتوماتیک
● و …

 

dekor Modern House Designs Wallpapers  جدید ترین مدل های دکوراسیون داخلی

سیب دانلود باری دیگر مجموعه ای از عکس های بسیار زیبا برای کاربران قرار داده است . تصاویری مربوط به دکوراسیون داخلی منزل که علاوه بر آموزنده بودن آن ها عکس های این مجموعه هر کدام زیبایی وصف نشدنی دارند . سایز تصاویر این مجموعه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد که بسیار مناسب برای قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ی ویندوز نیز می باشند . حجم این مجموعه  مناسب برای دانلود همه ی کاربران می باشد . امیدواریم این مجموعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

Internet%20Download%20Manager مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.01 Beta 3

Internet Download Manager 6.01 Beta 3 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردنی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 6.01 Beta 3 :

● قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط  شما بنا به دلایلی قطع شده است.
● دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video و MySpaceTV
● پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
● نصب سریع و آسان نرم افزار
● ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
● پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
● پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
● پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
● جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند.
● افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
● پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
● بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷
● و …

این ایمیل از طرف گروه پرشین یو بر ای شما ارسال شده است

اگر تا اين لحظه به گروه اينترنتي و خبرنامه پرشین یو نپيوستيد هم اكنون اقدام كنيد ( با امكاناتي جديد ! )

كافي است ايميل را وارد كرده و سپس به ايميل خود رفته و ايميلي كه از طرف گوگل براي شما ارسال شده را كليك كنيد

 
نشانی پست الکترونیک :    

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google
Groups "iraniha".
 
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به persianu@googlegroups.com
جهت عضويت در گروه روي لينك مقابل كليك كنيد http://groups.google.com/group/persianu
 
شما هم به جمعیت 35 هزار نفری ما بپیوندید
 
همچنین چنانچه مایل به همکاری با ما در ارسال ایمیل میباشید با پست الکنرونیک FarsKids@Gmail.com تماس حاصل فرمائید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر