۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

Re: Fwd: مروري بر آثار استاد ابوالحسن صبا

  جناب جوهري گرامی دوستان رادیو گلها
از راهنمائي شما نه تنها مکدر نشدم که منتی ميبینم که در حق بنده ارزانی داشتید
نوازنده ای آماتور ولي شنونده وعلاقه مندي جدی هستم که آرشیو شخصی ام بیشتر کارهای شناخته شده رو مثل اکثر ارشیوهای شخصی ديگه شامل میشه
این اثار به صورت پراکنده ودر طي حدود 20 سال جمع آوری شده
آشنايی من با رادیو گلها به حدود دو سال پیش برمیگرده که تا سه ماه پیش بدون هیچ فعالیتی صرفا به صورت خواندن  شنیدن وبررسی آثار ارائه شده ادامه داشت
بوسیله ی یکی دوستان که فعاليت حرفه ای در زمینه ی موسیقی دارند مجموعه اي ارزشمند از اثار بسیاری از موزیسین های ایراني بدستم رسید که در همان بررسی اولیه متوجه شدم بسیاری از کارهای کمتر شناخته شده در این مجموعه هست وبا مشاوره با چند تن از دوستان حرفه ای تصمیم گرفتم اين آثار رو در گروه رادیو گلها به شراکت بگذارم
اتفاقا اولین تذکری که به من داده شد این بود که ممکن است اطلاعات بعضی از آثار صحيح نباشه و منتشر کردن اونها به اصالت وصداقت کار لطمه وارد کنه هر چند به نظر میرسه اين مجموعه به صورت حرفه اي و با دقت کافی در ویرایش جمع آوري شده
من با این توجیه که رادیو گلها دوستانی رو شامل میشه که کار تخصصی میکنن وانتشار اين آثار شايد بتونه در تصحيح اطلاعات مربوط به اونها ما رو کمک کنه کار رو شروع کردم
به ترتیب حروف الفبای انگلیسي بر حسب اسامي آهنگسازان وخوانندگان بررسي اجمالی موکدا اجمالی نه حرفه اي (چون کار حرفه ای نیاز به وقت ودسترسی به منابع اطلاعاتی زیادی داره)شروع شد واولین سری کارها رو از چند روز پیش منتشر کردم
منتظر اولین واکنش های دوستان بودم و تذکر شما رو به فال نیک ميگیرم
در مورد چهار مضرابها نظر جمعی دوستان مشاور که عرض کردم کار حرفه ای در زمینه ی موسیقی دارند این بود که به احتمال قریب به یقین خالق آثار استاد صبا است حتی اگر تنظیم واجراي جدیدي از اون آثار باشه بهتره بنام خود استاد منتشر بشه
مگر اینکه دوستان اطلاعات دقیقتري داشته باشن وعاجزانه درخواست میکنم در صورتي که اطلاعات موثق و مطمئن در مورد آثار منتشر شده دارید تذکر بفرمائید تا سریعا تصحیح بشه
اينکار شروع شده وبتدریج ودر مدت زمان زيادي ادامه پيدا ميکنه از شما دوستان تقاضاي همکاري دارم
 
چهار مضراب شماره 15 بررسی دقيقتر ونتیجه به حضورتان ارسال میشه
 
نظرات دوستان در ادامه دادن ویا قطع  اینکار برام خیلی مهمه لطفا دریغ نفرمایيد
 
با ارادت و احترام سلطاني

2010/8/5 Mori Jori <mjohari43@yahoo.com>
جناب سلطانی  درود     نوازنده این اثار اقای رحمت اله بدیعی است
که درفرهنگ وهنر واکثرا با گروه استاد پایور همکاری داشت
امیدوارم که از راهنمائی های من مکدر نشوید این ایمیل چهارم است
           با مهر فراوان



________________________________

From: omid soltani <omidsoltani1346@gmail.com>
Sent: Wed, August 4, 2010 5:15:19 AM
Subject: Fwd: مروري بر آثار استاد ابوالحسن صبا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر