۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

Re: در بزرگداشت استاد جلیل شهناز- شهريار صالح

به به که به همتّ دختری وطن پرست و شیفتۀ سربلندی و آزادگیِ ایرانزمین مانند ستاره خانم، مقالۀ ناقابل من به دست دیگران از جمله آقای فرامرز سمیعی می رسد که بر من منّت نهاده و برکار من صحّه گذاشته اند. از هر دوی شما دوستان نادیده سپاسگزارم.

ضمناً چون از نگارش آغازین آن حدود دوسال می گذرد، به هنگام  مروری دیگر، باز به نکاتی برخوردم که دریغم آمد آنها را به متن این مقاله نیافزایم.
دیگر آنکه با معرفی ستاره خانم هفتۀ پیش به جمع دوستداران رادیو گلها پیوستم واز این بابت بسیار خوشحالم که می بینم شمار نسبتاً زیادی از هم میهنان ما به رد و بدل کردن و نشر آثار موسیقی ایران دلبسته اند.
پس به جای آنکه زحمت انتشارمجدد این مقاله را به ستاره خانم بسپارم، در همین جا از همۀ دوستان رادیو گلها که احنمالاً مقالۀ پیشین را باز کرده اند خواهش می کنم آنرا با این نسخه عوض کنند. زیرا آرزومندم با خواندن این مقاله
نه تنها باشندگان، بلکه آیندگان نیز آشنایی بیشتری با این استاد ارجمند و یگانه بیآبند.

با صمیمانه ترین درودها، شهریار صالح.
 

2010/8/13 setareh <seti.ch1@gmail.com>
براي شماست آقاي صالح گرامي
با مهر و احترام
ستاره

---------- Forwarded message ----------
From: faramarz samii <fsamii@yahoo.com>
Date: 2010/8/13
Subject: Re: در بزرگداشت استاد جلیل شهناز- شهريار صالح
To: seti.ch1@gmail.com


با درود بسیار و تقدیم احترام بسیار سپاسگزار شدم از چنین کار زیبایی که انجام داده اید.مقاله اقای صالح بنحوی گویا و  روان شرح حال استاد بزرگ تار این سرزمین رابیان کرده است.من بعنوان شخصی که سالیان دراز حضور استاد ارادت کامل دارم و نیز از پیوند عاطفی میان ایشان و یار نازنین فقیدم شادروان استاد پرویز یاحقی بخوبی اگاهم.بنوبه خود از مقاله جناب صالح که با نثزی روان و زیبا مکنونات این اسطوره هنر را بقلم کشیده اند قدر دانی میکنم بخصوص که ایشان با اشاره بهمین پیوند عاطفی از اثاری که با همکاری این دو هنرمند بی تکرار کشورمان اجرا شده است بخوبی یاد کرده اند.اثاری که شاید در عرض قرون و اعصار تکرار ناشدنی پایدار بمانند و بی سبب نبود که پرویز یاحقی پس از اجرای قطعه شورالدشت استاد شهناز در سخنانی اظهار کرد که :استاد شهناز دفتر ساز تار را در این سرزمین بستند.من از شما هم که با همت والای خود مقاله ایشان را در معرض دید یاران گروه قرار داده اید کمال سپاسگزاری را دارم.امید انکه اینگونه خبر رسانی ها در میان یاران گرامی تداوم یابد.با سپاس مجدد و احترام

پیوسته دلت شاد و لبت خندان باد

فرامرز سمیعی 






--
Shahriar Saleh, P.E.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر