۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

sms Tanz Mahe Ramezan

اس ام اس خنده دار و جوک مخصوص ماه رمضان



نظریه فلسفی غضنفر  درباره روزه:انسان در این دنیا مسافری بیش نیست… و روزه بر مسافر واجب نیست

.


.


مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم لطفا بعد از افطار در دسترس باشید


.


.


به یارو میگن تو که روزه نمی گیری? چرا سحری می خوری؟


می گه نماز که نخونم?… روزه که نگیرم… سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟


.


.


یارو! روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد!!!


.


.



طرف روزه می گیره? ? دقیقه به اذان روزشو میشکنه.


می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم


.


.


ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد..


جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید


.


.


ماه رمضان ماه صفا ? تعطیلی ? پرخوری ? بیکاری و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد

.


.



به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟ می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه

.


.



ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ?? تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!

.


.



مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ? سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن

.


.



به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید


عیدفطر مبارک ( رصدخانه ی غضنفر)

.


.



به غضنفر میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

.


.



کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فردا عیده یا نه

.


.



یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه

دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟

یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره


مشاهده ی : اس ام اس های ویژه ماه مبارک رمضان

در صورتی که اين خبرنامه به صورت ناخواسته ارسال می شود و يا تمايل به لغو عضويت در آن داريد، روی گزينه مقابل کليک کنيد: Unsubscribe
اين خبرنامه از طريق سيستم خبرنامه سايت وبگذر ارسال شده است
WebGozar.com | وبگذر، ارائه دهنده ابزارهای وب فارسی برای سايت ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر