۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

Re: Tr : شاگردان همایون خرم

خیلی ممنون، اما شما که آدرس خودتان را داده اید ! آفرین بر شما که ١٨ سال نزد ایشان کار کردید. گمان کنم بعد از ١٨ سال باید خودتان پاگانی نی شده باشید ! به هر صورت از شما ممنونم .   البته استاد شاگردان زیادی داشتند اما خودشان از همان  ٣ نفر یعنی  مانی فرضی، پژمان پورزند و بابک شهرکی  به  عنوان برجسته ترین شاگردانشان نام میبرند. به همین جهت من مشتاقم با یکی از همین 
شاگردان تماس بگیرم .
بهنام  بانی موید 

De : kavian faghih nasiri <k_fnasiri@yahoo.com>
À : "desezeedouardhenri@yahoo.fr" <desezeedouardhenri@yahoo.fr>
Envoyé le : Mercredi 23 janvier 2013 18h39
Objet : Re: Tr : شاگردان همایون خرم





جناب بهنام خان من یکی از شاگردانشون رو میشناسم که 18 سال پیش استاد تلمذ میکردند 
k_fnasiri@yahoo.com lotfan to subject benevisid ke ba khode vande kar darid

From: Edouard-Henri De Sèze <desezeedouardhenri@yahoo.fr>
To: "friends-of-radio-golha@googlegroups.com" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Wednesday, 23 January 2013, 16:10
Subject: Tr : شاگردان همایون خرم



----- Mail transféré -----
De : Edouard-Henri De Sèze <desezeedouardhenri@yahoo.fr>
À : Behnam Salehpour <ardi_1358@yahoo.com>
Envoyé le : Mercredi 23 janvier 2013 13h40
Objet : Re: شاگردان همایون خرم
درست متوجه منظورتان نشدم.
من در روزنامه بهار و روی چند سایت اینترنتی خواندم که استاد از ٣ از از شاگردانش به عنوان بهترینها یاد کرده (مانی فرضی ، پژمان پورزند و بابک شهرکی ).
من خودم ٣ سال است که آموزش ویلن میگیرم اما عاشقانه ساز خرم را دوست دارم و به همین دلیل مشتاقم شیوه ی او را دنبال کنم . به همین دلیل به نظرم آمد که بهترین راه این است که با شاگردان دست اول استاد تماس بگیرم. اگر شما یا کس دیگری اطلاعی از ایشان دارد ممنون میشوم اگر با خبرم کنید.
 بهنام بانی موید


De : Behnam Salehpour <ardi_1358@yahoo.com>
À : desezeedouardhenri@yahoo.fr
Envoyé le : Mercredi 23 janvier 2013 9h13
Objet : Re: شاگردان همایون خرم
سلام،شما از کجا اسم کوچک منم میدونید؟من هم نمیدمنم اما اگر فهمیدم حتما به شما اطلاع میدهم


--- On Tue, 1/22/13, Edouard-Henri De Sèze <desezeedouardhenri@yahoo.fr> wrote:

From: Edouard-Henri De Sèze <desezeedouardhenri@yahoo.fr>
Subject: شاگردان همایون خرم
To: "friends-of-radio-golha@googlegroups.com" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Tuesday, January 22, 2013, 2:18 PM

در روزنامه ها و تارنماهای مختلف نوشته شده که همایون خرم از سه نفر از شاگردان خودش به نام بهترینهای ویلن ایرانی یاد کرده است. کسی اینها را میشناسد ؟ اسمشان هاست اما معلوم نیست کی هستند. اگر کسی بخواهد سبک خرم را یاد بگیرد باید چه کار کنه ؟
بهنام




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر