۱۳۹۱ دی ۱۷, یکشنبه

Re: دانلود برنامه گلهای رنگارنگ

با سپاس از دكتر مختاري فر عزيز و طلوعي فر گرانمايه
از سوي خودم و گروه صاحبدل تشكر ميكنم
محسن سليماني

On 1/6/13, Ahmad Mokhtari Fard <ahmadmfard@gmail.com> wrote:
> درود بر دوستداران گلها و جناب طلوعی فر،
>
> برنامه های گلهای رنگارنگ 109 و 114 (پس از پالایش و تنظیم ولوم صدا) تقدیم
> می شود.
> در نسخه های موجود، صدای برنامه ضعیف است و صدای خش خش زمینه نوار وجود دارد.
> امروز پس از دیدن پیام شما این دو برنامه را پالایش نموده و تقدیم میدارم.
>
> (متمنی است که این دو برنامه هم به آرشیو عاشقان گلها افزوده شود تا در نسخه
> های بعدی تقدیم علاقه مندان گردد.)
>
> http://www.mediafire.com/?q8ebqf0ueu6ucx6
> http://www.mediafire.com/?es990b0m9ibjt9e
>
>
> ارادتمند،
> احمد مختاری فرد
>
>
> From: Mahmoud Tolouifar
> Sent: Saturday, January 05, 2013 7:44 PM
> To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
> Subject: Re: دانلود برنامه گلهای رنگارنگ
>
> جناب قدیمی دوست
> از اعلام آمادگی شما جهت آپلود برنامه های گلهای رنگارنگ بسیار مسرور شدم
> تقاضا دارم در صورت امکان گلهای رنگارنگ شماره 109 و 114 را برای اینجانب
> و سایر دوستانی که چون من فاقد این شماره ها هستند آپلود فرمائید
> با سپاس فراوان
> محمود طلوعی فر
>
> On Thursday, January 3, 2013 3:52:09 PM UTC-8, قدیمی دوست wrote:
> دوستان عزیز سلام
> بنده آرشیو برنامه گلها رو دارم هرکس هر کدوم از این آهنگهارو میخواد بگید
> براتون آپلود کنم
>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر