۱۳۹۱ دی ۱۷, یکشنبه

Re: دانلود برنامه گلهای رنگارنگ

درود بر دوستداران گلها و جناب طلوعی فر،
 
برنامه های گلهای رنگارنگ  109 و 114   (پس از پالایش و تنظیم ولوم صدا)  تقدیم می شود.
در نسخه های موجود، صدای برنامه ضعیف است و صدای خش خش زمینه نوار وجود دارد.
امروز پس از دیدن پیام شما این دو برنامه را پالایش نموده و تقدیم میدارم.  
 
(متمنی است که این دو برنامه هم به آرشیو عاشقان گلها افزوده شود تا در نسخه های بعدی تقدیم علاقه مندان گردد.)
 
 
 
ارادتمند،
احمد مختاری فرد
 
 
Sent: Saturday, January 05, 2013 7:44 PM
Subject: Re: دانلود برنامه گلهای رنگارنگ
 
جناب قدیمی دوست
از اعلام آمادگی شما جهت آپلود برنامه های گلهای رنگارنگ بسیار مسرور شدم
تقاضا دارم در صورت امکان گلهای رنگارنگ شماره 109 و 114 را برای اینجانب
و سایر دوستانی که چون من فاقد این شماره ها هستند آپلود فرمائید
با سپاس فراوان
محمود طلوعی فر

On Thursday, January 3, 2013 3:52:09 PM UTC-8, قدیمی دوست wrote:
دوستان عزیز سلام
بنده آرشیو برنامه گلها رو دارم هرکس هر کدوم از این آهنگهارو میخواد بگید براتون آپلود کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر