۱۳۹۲ مرداد ۳, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [19833] رفع مشکل دیده نشدن تصاویر در ایمیل ها - حتما ببینید








در ابتدا لازم است اطمینان داشته باشید که در حالت عادی تمام تصاویر ایمیل ها قابل مشاهده خواهند بود و هیچ گونه مشکلی متوجه ایمیل های گروه نیست، ولی تحت شرایطی ممکن است که تصاویر برای شما قابل نمایش نباشد که البته آنهم از دو حالت زیر خارج نیست :

(1) اگر تا به حال دچار این مشکل نبوده اید و بصورت مقطعی و در یک محدوده زمانی خاص (کوتاه مدت) این حالت پبش آمده ممکن است بدلیل کاهش ناگهانی سرعت اینترنت شما باشد یا به علت حجم ترافیکی زیاد، سرور گروه دچار اختلال موقتی یا لحظه ای شده که با Refresh نمودن صفحه ( Ctrl+F5 ) یا اندکی تحمل زمان این مشکل رفع خواهد شد.

(2) اگر مشکل شما با انجام مورد اول برطرف نشد و مدتی است که با این مسئله درگیر هستید و یا حتی از ابتدای عضویت در گروه با این مشکل مواجه بوده اید، مربوط میشه به عدم رعایت بعضی موارد از سوی شما و یا احتمال تنظیماتی که خواسته یا ناخواسته روی مرورگر اینترنت، ایمیل و ... انجام داده اید.

بنابراین برای اینکه به راه حل صحیح برسید توصیه می کنیم طبق بررسی های زیر بترتیب پیش برید تا تشخیص بدید مشکل شما از کجا ناشی شده تا با راهکارهای ارائه شده نسبت به اصلاح آن اقدام کنید. چرا که کلیه مواردی که به هر شکل امکان داره در باز نشدن تصاویر در ایمیل نقش داشته باشند بررسی و بطور خیلی واضح و جداگانه توضیح داده شده که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد :

مورد اول: بررسی تنظیمات عضویت در گروه (اگر با ایمیل یاهو عضویت دارید)

در وهله اول می پردازیم به اینکه در زمان عضویت در گروه، گزینه های انتخابی را طبق تصویر زیر انجام داده باشید:




در صورتی که موارد فوق رعایت نشده باشد علاوه بر اینکه احتمال عدم نمایش تصاویر وجود خواهد داشت نقایص دیگری هم نسبت به دریافت و مشاهده ایمیل های گروه برای شما پیش خواهد آمد، که لطفا برای ورود به صفحه تنظیمات عضویت خود، جهت انجام مقایسه و تصحیح آن
اینجا کلیک کنید.

با ورود به لینک بالا اگر در تنظیمات عضویت خود در Step 2 طبق راهنمای تصویری، گزینه دیگری را به غیر از Individual Email انتخاب کرده بودید با اصلاح آن مشکل باز نشدن تصاویر برای شما برطرف خواهد شد. اگر چنین نیست لطفا موارد دیگر موجود در همین صفحه را بررسی کنید.

توجه : لازم به ذکر است که اگر در Step 3 گزینه Fully Featured را انتخاب کرده بودید هیچ ارتباطی به باز نشدن تصاویر نخواهد داشت و چنانچه طبق راهنمای تصویری گزینه دوم یعنی Traditional را انتخاب کنید، ایمیل های گروه را با قالب و ظاهر بهتری دریافت خواهید کرد.

مورد دوم: ویژه کاربران Yahoo! Mail (اگر با ایمیل یاهو در گروه عضویت دارید)

مدتی است محیط تمام ایمیل های یاهو به ورژن جدید آپدیت شده که این نسخه مزیت های خوبی رو نسبت به نسخه قبلی ( Beta و Classic Mail ) دارد، از جمله سرعت بالا در چک کردن ایمیل ها و همین طور ظاهر زیبا و کاربر پسند.

اما متاسفانه کاربرانی که در نسخه جدید یاهو میل از سرعت اینترنت پایینی برخوردار هستند ( استفاده کننده های اینترنت DialUp و همچنین کاربرانی که از VPN استفاده میکنند) و یا به هر دلیل بطور ناگهانی با کاهش سرعت اینترنت مواجه می شوند، با باز کردن هر ایمیل، تصاویر آن به صورت پیش فرض نمایش داده نخواهد شد و در بالای هر ایمیل پیغامی را طبق تصویر زیر دریافت خواهند کرد.


برای حل این مشکل 2 راه وجود دارد :
1. همانطور که مشخص هست، با کلیک روی گزینه Show Images در بالای هر ایمیل تصاویر ایمیل مربوطه نمایش داده خواهد شد.
2. صفحه ایمیل خود را رفرش کنید ( Ctrl + F5 ) و ایمیل مربوطه را مجددا باز کنید.

مورد سوم: اگر ایمیل های گروه را در پوشه SPAM دریافت می کنید .

چنانچه بنا بر دلایلی بعضی از ایمیل های گروه را در Spam دریافت می کنید، مسلما تصاویر آن ایمیل برای شما قابل مشاهده نخواهد بود! که برای رفع این مسئله ابتدا به پوشه Spam ایمیلتون برید و ایمیل مورد نظر رو باز کنید، سپس در بالای همان ایمیل باز شده گزینه Not Spam رو بزنید. بعد از آن به InBox بروید تا همان ایمیل را در آنجا ببینید. با باز کردن همان ایمیل در محیط اینباکس خواهید دید که تمام محتویات و تصاویر آن برای شما قابل مشاهده است.


توضیح اینکه برای نمایش موقت تصاویر در قسمت Spam می توانید گزینه Show Images که در بالای ایمیل قرار دارد را نیز کلیک کنید.

مورد چهارم: ویژه کاربران GMail (اگر با جیمیل در گروه عضویت دارید)

چنانچه از GMail استفاده می کنید و قادر به مشاهده تصاویر در ایمیل نیستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که در جیمیل بصورت پیش فرض امکان نمایش تصاویر وجود ندارد، مگر اعمال تنظیماتی از سوی شما! که بدین منظور ابتدا یکی از ایمیل های گروه که حاوی عکس می باشد را باز کنید.
در بالای ایمیل مورد نظر لینکی بنام Display images below را می بینید. کافیست روی آن کلیک کنید تا به همین سادگی تصاویر برای شما نمایش داده شود که البته لازم است برای مشاهده تصاویر هر ایمیل بر روی لینک فوق مجددا کلیک کنید.

در صورتیکه بخواهید تصاویر تمام ایمیل هایی که از یک ایمیل آدرس مشخص مانند (khorshidgroup@gmail.com) را دریافت می کنید، برای شما به صورت همیشگی قابل مشاهده باشد و دیگر ملزم به استفاده از گزینه Display images below برای هر ایمیل نباشید باید روی گزینه ی Always display images from EMAIL کلیک کنید تا این مشکل برای همیشه حل شود که البته باز هم این نکته قابل ذکر است که شما برای هر ایمیل آدرس مجزا، فقط یک بار باید همین عمل رو بصورت جداگانه انجام بدهید.



در ضمن برای اینکه قالب گروه و محتویات ایمیل ها در GMail برای شما کامل تر نمایش داده شود میتوانید روی گزینه New window که در بالای ایمیل قرار دارد کلیک کنید.

مورد پنجم: اگر از مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید .

مدتهاست که دیگر از مرورگر Internet Explorer تعریفی به گوش نمی رسد چرا که واقعا دارای بدترین و افتضاح ترین ویژگی هایی است که یک مرورگر اینترنت امروزه میتواند داشته باشد! سرعت بسیار پایین در لود صفحات و تصاویر وب و همچنین کندی کار با مرورگر، امنیت بسیار پایین، پشتیبانی نکردن از تکنولوژی های جدید صفحات وب و بخصوص بخوبی پشتیبانی نکردن از نسخه جدید یاهومیل و ...

اگر شما هم از این مرورگر برای چک کردن صفحات وب و همچنین چک میل استفاده میکنید، توصیه ما این هست که به طور کلی از استفاده این مرورگر صرف نظر کنید و از برترین مرورگرهای وب، نظیر Chrome و Firefox استفاده کنید تا لذت وبگردی واقعی آن هم با سرعت بالا را بیش از پیش تجربه کنید.

- جهت دریافت آخرین نسخه مرورگر Google Chrome اینجا کلیک کنید.

- جهت دریافت آخرین نسخه مرورگر FireFox اینجا کلیک کنید.

توجه : در پایان و با توجه به موارد ریزی که ذکر شد مسلما اطمینان حاصل کرده اید که مشکل از کجا بوده و حتما هم رفع شده ولی اگر احیانا باز هم این مشکل پابرجاست ISP ارائه دهنده اینترنتتون رو تغییر بدید و یا حتی الامکان از سرویس اینترنتی که دارای سرعت بهتری هست استفاده کنید !


__._,_.___






--
--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com
 
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به taf_sar و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر