۱۳۹۲ تیر ۲۹, شنبه

Re: [لیمو:13213]: [عمارنامه] ویژه نامه وفات حضرت خديجه(سلام الله عليها)/لحظه واقعی شلیک به مغز قذافی در داخل آمبولانس!/پوسترهایی که دشمن را می‌ترساند92/04/27



From: بسته فرهنگی عمارنامه <info@ammarname.ir>
To:
Sent: Thursday, July 18, 2013 4:32 PM
Subject: [لیمو:13206]: [عمارنامه] ویژه نامه وفات حضرت خديجه(سلام الله عليها)/لحظه واقعی شلیک به مغز قذافی در داخل آمبولانس!/پوسترهایی که دشمن را می‌ترساند92/04/27



.: اگر نمیتوانید محتوای ایمیل را مشاهده کنید، آن را روی وب مشاهده کنید:.
بنر عمار    نامه-عمارنامه - عمار -عماریون
دوستانی که از جی میل استفاده می کنند برای دیدن تصاویر بروی گزینه
Display images below
و دوستانی که از دیگر سرویس های پست الکترونیکی استفاده می کنند بروی گزینه
show images &nbsp کلیک کنند .

ویژه نامه وفات حضرت خديجه(سلام الله عليها)/لحظه واقعی شلیک به مغز قذافی در داخل آمبولانس!/پوسترهایی که دشمن را می‌ترساند92/04/27


ویژه نامه وفات حضرت خديجه (سلام الله عليها)

پيامبر(ص) فرمود:‹‹ اسلام با شمشير علي(ع)و مال خديجه(س) بر پا و استوار شد واستقامت يافت.›› اگر خديجه نبود كدام زن شايستگي آن را داشت كه مادر حضرت فاطمه عليها سلام باشد و اگر فاطمه نبود چه كسي شايستگي فرزندي خديجه را داشت و اگر پيامبر(ص) نبود خديجه وفاطمه چگونه مي توانستند به مقام سروري زنان عالم نايل آيند.

وقتی آیت الله مهدوی کنی از دیدار با رهبر انقلاب فرار کرد!

رهبری گفتند بی‌انصاف‌ها! چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟ تعبیرهایی به كار بردند كه الان یادم نیست و به طور كلی بیاناتی كوبنده بود. من و آقای خزعلی پای منبر نشسته بودیم و مردم هم به ما نگاه می‌كردند كه منظور آقا ما هستیم.

فایل صوتی شب نهم رمضان 92 حاج منصور و بختیاری

دوستان بزرگوار انشاء الله به مدد اهل بیت علیهم السلام برنامه هر شب ماه مبارک رمضان مسجد ارک با نوای حاج منصور ارضی صبح روز بعد بر روی این پایگاه قرار داده خواهد شد.

فضایل حضرت خدیجه(س) درقرآن و روایات

بمناسبت وفات حضرت خدیجه/ خدیجه زنی با فضیلت ودارای کمالات علمی و معنوی بود ، ودر اثر معاشرت با پسر عمویش که عالمی دانا و دانشمند بود وبه رسالت پیامبر خدا در آینده ایمان داشت. می دانست که رسول خدا به پیامبری خواهد رسید.

فیلم/افضل اعمال ماه رمضان چیست؟

پای درس آخرین رمضان آقامجتبی تهرانی/وقتی لغت «مستضعف» را به کار می‎برند ذهن‎ها به طرف پول می‎رود. موضوع استضعاف را بر پول قرار داده‎اند و کسانی که دستشان از امور دنیایی تهی است را «مستضعف» می‎گویند. در حالی که مستضعف بالاتر از این است. استضعافی که می‎گوییم، در جامعه دو گروه از آن وجود دارد، به‏معنای استضعاف فرهنگی و فکری است.

عالمی که در ۲ سالگی به معرفت الله رسید

معمار و دیگر مسئولین آستانه مقدسه می گفتند: اینجا بتون است، قبری نمی شود درآورد. اضافه کردند آقای بهاء الدینی فردی عادی نیست. شروع به کندن کردند نه قبری بود نه بتونی، یا پایه آجری، قبری وسیع و بکر آماده شد.

ارتشی از سگ و کمتر از سگ + عکس

رژیم صهیونیستی، در سال 1947 اعلام موجودیت نمود. در همان سال، سازمان های تروریستی یهودی و در راس آن ها «هاگانا» در هم ادغام شدند و نیروی مسلحی را ایجاد نمودند که در زبان «عبری» به آن «تزاحال» گفته می شود و ترجمه ی آن عبارت نزدیک به این است:«نیروی دفاعی اسراییل».

حضرت خدیجه(سلام الله عليها) در قرآن

در عظمت حضرت خدیجه همین نکته بس که خدا بهترین ها را به او داد.همسرش رسول لله بود که خدا وفرشتگان دائم بر او صلوات می فرستند وفرزندش حضرت فاطمه (س) که تنها زن معصوم ومادر ۱۱ امام ودامادش امیر مومنان علی علیه السلام بود و شاید تنها کسی بود که کفنش را خدا به وسیله جبرئیل از بهشت برایش فرستاد.

پوستر/ آخر همه سفر ها...

 

جدیدترین تصاویر از حرم مطهر حضرت زینب(س)

با وجود تروریست های مسلح سوری مدافعان دفاع از حرم حضرت زینب (س) دفاع از حرم مطهر آن حضرت را ادامه می دهند.

شهیدی که به امر حضرت زهرا(س) جبهه رفت...

سرانجام در 23بهمن ماه 1365 که مصادف با دهه فاطمیه بود در عملیات پیروزمندانه والفجر 8 از ناحیه پیشانی و پهلو همچون مادرش فاطمه زهراء (س) مورد اصابت ترکش قرارگرفت و به دیدار حق شتافت .

نقش مرحوم آیت الله خوشوقت در دفاع از حریم ولایت

من می‌دانم که بعضی‌ها از وفات آیت‌الله خوشوقت خیلی خوشحال شدند و خیلی‌ها خوشحال شدند که آیت‌الله خوشوقت در این دوره انتخابات نبود. چون آیت‌الله خوشوقت حرف نمی‌زد و در این چند سال اخیر به میدان آمد نه اینکه انقلابی نباشد بلکه دید یک مدتی نیاز نیست اما در این اواخر با کبر سن برای دفاع از ولایت و انقلاب و نظام ورود پیدا کرد. دعای امثال ایشان بود که فتنه 88 خنثی شد.

کلیپ صوتی فوق العاده زیبا درباره طعم مرگ

 

صاحب این عکس را می شناسید...؟؟؟

در ضلع شرقی مسجد جامع بازار تهران غذا فروشی داشت.مرحوم حاج میرزا احمد عابد نهاوندی معروف به « مرشد چلویی»

پوستر/ زندگی با طعم توبه

 

مامان من بی حجابم؟!!!!

یه لحظه به خودم اومدم دیدم سر همون سه راهی یه خانمی اومد جلوم ایستاد و خداییش با لحن ملایمی گفت: خانم مانتو تون خیلی تنگه و... بقیه شو دیگه یادم نیست! از خانومای امر به معروف و نهی از منکر بود که کنار ماشینای گشت ایستاده بودن.

سرنوشت اسكناس‌های داخل ضريح حرم عبدالعظيم

آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع) از اماكن متبركي است كه مردم با رجوع به آنجا و وسيله قرار دادن صاحب آن خواستار رفع نيازشان مي شوند، ايجاد دفاتري در سطح صحن و رواق هاي حرم مطهر براي جمع آوري حجم زياد اين هدايا و نذورات به خوبي نشان از ارادت عاشقان و توجه رهپويان مكتب ولايت دارد...

پوستر/ آخرین نسل سلاح های تهاجمی

به خدا سخته که نظام مقدس جمهوری اسلامی باشه، مملکت شهدا و خانواده های شهدا باشه، کشور امام رضا و امام زمان علیهما السلام باشه، ولی تو خیابان ها بخندن به ریش ما و راست راست جولان بدند با هرزگی و بی بند و باری و بی عفتی و بی حجابی، اونوقت هیچ آدمی هم پیدا نشه که حرفی بزنه و اعتراضی بکنه.

گمانه‌‌هایی درباره تیم جدید هسته‌یی ایران

ترکیب دیپلمات‌ها و مذاکره‌کنندگان ارشد ایران برای پیشبرد اهداف دیپلماتیک دولت حسن روحانی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

دیدگاه رهبر معظم انقلاب در مورد حجاب

سخنان رهبر انقلاب كه در جایگاه ولی‌فقیه، معارف غنی اسلامی را برای مخاطبان به زبانی ساده و كارآمد و بر طبق مصادیق عینی و مشخص ارائه می‌كند، كاربردی‌ترین منبع برای فهم دیدگاه روشن اسلام در موضوعات و چالش‌های روز است.

شهیدی که رهبرانقلاب گفت"دلم برایش تنگ شده

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: شهید صیاد شیرازی از جمله مردانی بود که نام و یادش ترس به دل دشمن می‌انداخت.

طرح بنر و پوستر ولادت امام حسن مجتبی(ع)

 

سوغات فرنگ همسر نوری‌زاد برای وی چیست؟

صورت به نظر می‌رسد که این سفر، تنها یک مسافرت تفریحی خشک و خالی نبوده و دارای بسیاری از سوغاتی‌های رنگ و وارنگ است. حال اینکه همسر محمد نوری‌زاد از ایران و از طرف چه کسانی، چه پیام‌هایی را به چه کسانی داده و از امریکا، و از طرف کدام افراد برای کدامیک از شخصیت‌های اپوزوسیون داخلی پیغام آورده است جای تأمل فراوان دارد.

فلسفه نام خانوادگی "ناطق نوری"

احمد ناطق نوری نامی آشنا در فضای سیاسی و ورزشی کشور است . وی رکورددار حضور در پارلمان در تاریخ جمهوری اسلامی بوده و قدیمی ترین رئیس فدراسیون بوکس است .

جشنواره ی ویژه "ماه مبارک رمضان"

با یک اطلاع رسانی۶۰ ثانیه ای کوتاه در خدمت شما هستیم، هر جشنواره ای در مدت محدودی برگزار می شود و مزایای خاصی دارد مثلا ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان، تخفیف ویژه محصولات، ا گیگابایت اینترنت رایگان و … اما تمام جشنواره ها یک طرف و جشنواره ای که خدا برگزار کرده است یک طرف...

هشداری که رهبری دادند، اما... + کلیپ

شاید آن روزی که مرسی به قدرت رسید هیچ کس تصور نمی کرد، بعد از مدت کوتاهی به زیر کشیده شود. مرسی در نهایت با کودتای نظامیان و چراغ سبز آمریکا و اسرائیل عزل و زندانی شد، تا بیش از همه این اسلام گرایی باشد که ضربه می خورد.

پوستر/دعای روز نهم ماه رمضان

 

دختری بی حجاب در گلزار شهدا ؟!

گذرش هر روز از طرف گلزار شهدا بود. اين مسيري بود كه براي رفتن به دانشگاه طي مي كرد و باعث شده بود نگاهي خاصي به شهدا داشته باشه. علاقه اي كه كم كم به اون افزوده ميشد...

کاش...

کاش از اخلاصتان یک جرعه بر می داشتم/بی ریاتر رنگی از جنس سحر می داشتم

مستند زیبا و دیدنی «افتخار فتح» +دانلود

 

پای تبلیغات به برنامه عمو پورنگ نیز باز شد!

وقتی رسانه ملی کارخانه تولید فیلم های تلویزیونی و تله فیلم های سطحی و کم محتوا می گردد...

کلیپ/ شعر خوانی امام خامنه ای در وصف امام زمان(عج)

کلیپی بسیار زیبا از شعر خوانی امام خامنه ای در وصف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

حساسیت به بوی کباب!!!

 

یک شوخی جالب از شهید همت

یک روز که فرماندهان ارتش، در یک قرارگاه نظامی برای طراحی یک عملیات، همه جمع شده بودند، حاج همت هم از راه رسید، امیرعقیلی، سرتیپ دوم ستاد «لشکر 30 پیاده گرگان»، حاجی را بغل کرد و کنارش نشست، امیر عقیلی به حاج همت گفت: حاجی یک سوال دارم، یک دلخوری خیلی زیاد، من از شما دلخورم

توفیق توبه میرغضب باشی ناصرالدین شاه

مرحوم اعتمادالواعظين تهرانى نقل نموده كه در سالى كه نان در تهران به سختى دست مى آمد، روزى ميرغضب باشى ناصرالدين شاه به طاق آب انبارى مى رسد و صداى ناله سگهايى را مى شنود...

حلیم به قیمت مردانگی!

فکر کرد چه خوب میشد اگر برای افطار امشب حلیم می گرفت.. حتما مادر و خواهر کوچکش هم خوشحال میشدند..

کلام امیر / حفظ زبان

 

صلواتی که تنها خداوند قادر است ثواب آن را محاسبه کند

در خصوص صلوات، ذکر مخصوصی وجود دارد که اگر کسی آن را بفرستد، دیگر کسی قادر نخواهد بود که ثواب آن را به حساب آورد.

نقش حجاب و عفاف در عظمت زن

حفظ چشم، گوش، قلب و تمامی اعضا و جوارح از هرگونه خطا و گناه عفاف است که حاصل این عفت و حجاب درونی، پوشش ظاهری است؛ به تعبیری لطیف‌تر حجاب میوه عفاف است و عفاف ریشه حجاب.

دلايل وجود شب قدر در ماه رمضان چيست؟

شب قدر یکی از شب های ماه رمضان است که قرآن کریم یک باره در آن شب بر قلب پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله نازل شده است ...

حاشیه های زایمان سلطنتی در انگلیس +فیلم

آیا از نظر قانونی لازم است کسی بر مراحل تولد نظارت کند؟ آیا این غوغای رسانه ای، پشت پرده ای هم دارد؟ نام خانوادگی نوزاد سلطنتی چیست؟ از کجا بفهمیم دختر است یا پسر؟...

پناهیان: درک واقعیت‌ها ما را آماده دینداری می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، شبهای ماه مبارک رمضان در اولین ساعات بامداد(حدود ساعت 24) در مسجد امام صادق(ع)-جنب میدان فلسطین، به مدت 30 شب و با موضوع «تنها مسیر(راهبرد اصلی در نظام تربیت دینی)»سخنرانی می‌کند و پایان‌بخش برنامه شبهای این مسجد، دقایقی مداحی و سپس مناجات حجت الاسلام علیرضا پناهیان از ساعت 1تا 1:30بامداد است.

شستن موی سر در فضا+عکس

این عکس را سازمان ناسا از کارن نایبرگ ۴۴ ساله فضا نورد زن آمریکایی منتشر کرده است و نشان می دهد فضا نوردان چگونه در فضا و در شرایط بی وزنی موهای خود را می شویند.

اشعارو سبک های ویژه وفات حضرت خدیجه(س)

پایگاه اطلاع‌رسانی جهانی حضرت خدیجه(س) به همت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به مناسبت شهادت آن حضرت در آستانه دهم رمضان المبارک 1434 هجری قمری با اضافه شدن زبان انگلیسی سه زبانه شد.

دانستنی های ماه مهمانی خدا

چرا حرمت ماه مبارک رمضان نگهداشته نمی شود چه افرادی مسئول می باشند وباید جوابگو باشند ماه مبارک رمضانی که این همه اهمیت دارد که در قران کریم با صراحت بیان شده است .

چفیه مقام معظم رهبری بهترین هدیه است

هوشیمو تازه مسلمان ژاپنی گفت: بعد از نقل مکان به نزدیکی بیت رهبری و توصیه یکی از نمازگزاران، هر روز برای نماز به بیت رهبری می رفتم و مقام معظم رهبری نیز، چفیه خود را به من هدیه داده اند که بهترین هدیه برای من است.

خدایا اگر بنده‌ای بدکارم... /حاج محمود کریمی

 

نماز در هیچ حالی نباید ترک شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در مواردی توصیه‌های کاربردی را درباره نماز، قرآن و نهج‌البلاغه در بین بیانات‌شان داشته‌اند.

عکس / زورخانه صحرایی

هر قرارگاهی به همت واحد تبلیغات و یا ابتکار خود نیروها، سرگرمی ها و زمینه های فرهنگی و ورزشی متفاوتی را، متناسب با فضای فرهنگی نیروهای آن یگان ایجاد نمود.

زندگی خانوادگی در قبرستان +تصاویر

یک خانواده فلسطینی بدلیل تنگی معاش و نداشتن تمکن مالی برای زندگی به قبرستانی در نوار غزه پناه آورده اند.

ارسال زنان‌ مصنوعی برای تروریست ها سوری

گفتنی است تا به حال چندین محموله از این زنان مصنوعی برای تخلیه غرایض جنسی سربازان وحشی ارتش آزاد سوریه که گویا دیگر زنان واقعی آنها را ارضا نمی کند ارسال شده است.

نظر آيت الله بهجت(ره) درباره روزه ماه رمضان

اگر انسان گرسنه باشد، نان خالى هم براى او لذيذ است،لذّت طعام را صائمين مى دانند. در حديث قدسى آمده است:أَلصَّوْمُ لى وَ أَنَا أَجْزى بِهِ؛روزه براى من است، و من خود پاداش آن را مى دهم.

دو سوتی بزرگ در یک بازی فوتبال+فیلم

مهاجم السالوادور با اشتباه فاحش دروازه‌بان هائیتی با دروازه خالی مواجه شد اما توپ را به تیر دروازه کوبید.

کلیپ صوتی حجاب از زبان امام خامنه ای + پوستر

کلیپ صوتی بسیار زیبای توصیف حجاب از زبان امام خامنه ای توصیه میکنم حتما گوش کنید.

درگیری معترضان به پلمپ درب خانه سينما خاتمه يافت + تصاویر

تجمع معترضان به پلمپ خانه سينما با حضور سردار ساجدي‌نيا فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ تجمع پايان گرفت و قرار بر اين شد كه جلسه ششم مرداد برگزار و تا آن زمان خانه سينما در اختيار نيروي انتظامي است.

شیرین و فرهاد های کوچه خیابانی ما

متأسفانه این روز ها دختر های بزک کرده فکر می کنند پسر ها اون هارو برا خودشون می خوان غافل از وسوسه ی درونی. گاهی باید این سوره را بلند خواند :قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ ، مَلِکِ النَّاسِ ، إِلَٰهِ النَّاسِ ، مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ ،الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ ، مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ

دعاهایی برای تقویت قدرت سخنوری

خواندن برخی از آیات و دعاها که توسط معصومین علیهم السلام به آنها سفارش شده است می تواند در توانایی سخنوری به انسان کمک کند که به ذکر برخی از آنها می پردازیم.

آوازه خوان مشهور پنهان در پشت چهره ها +تصاویر

با آمدن ماه رمضان دوباره ماجراي پخش مناجات و ربناي شجريان داغ شده است، اين بار البته پاي ماجراهاي ديگري هم در ميان است.

مرگ یک دختر حین مکالمه با آیفون 5

خواهر متوفی همچنین قصد شکایت از اپل را دارد. گویا اپل نیز امروز از حادثه پیش آمده ابراز تاسف کرده و با خانواده خانم لون به همدردی پرداخته و قرار است تحقیقات کاملی از طرف اپل انجام شود تا دلیل قطعی این حادثه مشخص گردد.

پوسترهایی که دشمن را می‌ترساند

دشمنان به شدت از آثار هنری ما با موضوع مقاومت می‌ترسند و بارها آن‌ها را هک کرده‌اند، بنابراین لازم است مسئولان همت کنند و یک فضای مجازی برای به نمایش درآوردن این آثار ایجاد کنند.

مسلمان شناسنامه‌ای نباشیم

پیامبر(ص) فرمود، ایمان به داشتن لباس ایمان و ظاهر و آرزوی با ایمان بودن نیست، بلکه ایمان آن چیزی است که در قلب انسان نفوذ کرده و در اعمال و کردار خود را نشان می‌دهد.

جشن رمضان یا بنگاه 'همسریابی' برای آقای بازیگر!

دو مجری با همراهی یکدیگر از سرازیر شدن سیل پیامک ها توسط دختران مجرد و درخواست ازدواج با درخشانی خبر دادند! و برای تکمیل این طنز اذعان داشتند که اغلب دختران فامیلشان هم خواهان این هستند که همسر سام درخشانی باشند و پیامک فرستاده اند!

بیاد شهدای تشنه لب/ پوستر

 

من مجردم ! +عکس

 

تصاویر +18/لحظه واقعی شلیک به مغز قذافی در داخل آمبولانس!

این همان زمانی بود که رییس دولت جدید لیبی اعلام کرد قذافی دستگیر شده و در آمبولانسی به سوی پایتخت در حرکت است اما ساعتی بعد اعلام شد قذافی در بدو امر کشته شده است و جنازه او به آمبولانس رسیده است.

تفریح‌ چندش‌آور دختران ژاپنی با سوسک! + عکس

دختران ژاپنی به تازگی بازی با سوسکهای بزرگ را جزو تفریحات خود در اوقات فراغت گنجانده‌اند.

اولین محاکمه مطبوعاتی‌ در دادگستری ایران + عکس

اولین محاکمه رسمی که در دادگستری از یک روزنامه‌نگار صورت‌ گرفت،محاکمه سلطان العلمای خراسانی مدیر روزنامه‌ «روح القدس»است.

آیت‌‌الله جنتی در سمت دبیر شورای نگهبان ابقا شد

امروز در نخستین جلسه دوره جدید شورای نگهبان، با آرای اعضا آیت‌الله احمد جنتی مجددا به عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد.

اشتباهات باورنکردنی پزشکی + تصاویر

با همه سخت گیری ها بازهم دنیای پزشکی گاهی دچار شوک های بزرگی میشود و آن ناشی از اشتباهات باورنکردنی است که گاهی باعث مرگ دیگر انسان ها نیز می شود.

.:| عمارنامه |:.

هدف ما آگاه سازی شما عزیزان است.

همراهانی که تمایلی به دریافت این خبرنامه ندارند از لینک زیر اقدام به لغو اشتراک نمایند

لغو اشتراک

.: کلیه حقوق این خبرنامه برای " عمارنامه"محفوظ است :.

Unsubscribe This Newsletter


--
پانویس:
- ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم.
(امام خامنه ای حفظه الله)
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "لیمو »« Lemon" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به lymoo و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به lymoo@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/lymoo دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر